4 augustus 2025, 11:36:18

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi allemaal
nou dit is voor vandaag het laatste berichtje , ja ik weet het te veel , maar het is moeilijk om te stoppen.

Lauda is van het begin van het broedseizoen Ankie.

Nel wat ontzettend leuk van je ,dank je wel. Ankie mag een drankje komen brouwen ,alleen jammer dat ze zo ver weg woont, de tip van Valerie helpt misschien ook wel ,

Nicky komt iedere ochtend van mijn koffie slurpen , eens kijken of ik het kan vastleggen, en hij heeft tot mijn grote verdriet mijn allermooiste melkkannetje zo tegen de grond gegooid , ik zag het gebeuren ,hij pakte het oortje vast en hoppa weg ermee , op de tegelvloer in de keuken, ik had mijn handen vol dus kon er alleen maar naar kijken, het was een setje gemaakt door iemand , ja heel jammer, maar nu ben ik voorbereid op die sterke snavel en dat gebeurt me niet nog eens.
Groetjes Gonnie

Valerie

Is het niet meer te lijmen? Zoveel stukjes? Wat jammer.  :(

Mariska

Citaat van: Riny op 25 november 2005, 12:48:26
Citaat van: Mariska op 25 november 2005, 11:34:44

Ja het zou wel kunnen, maaaaaar dan heb ik ook een Riny nodig en dat is Mike niet ;D ;)

Ik bied mij gratis aan Mariska ;D ;D ;D
Groetjes Riny

Mooi!!!! Dan is dat geregeld, met jou erbij kan het nooit verkeerd gaan!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat vervelend dat je zo last van je arm hebt.
Die verslaving is mij bekend maar je gezondheid gaat voor hoor ;) Pas goed op jezelf!

Wat zonde van die melkkan, maar nu weet je wel waar hij toe in staat is toch?! Zo leren we elke dag bij.

Doe rustig aan, wij wachten geduldig op je hoor ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Gonnie

Lauda is aan het begin van het broedseizoen...zeg je ...maar ik weet niet wanneer het broedseizoen begint...ben een beetje dom...familie van...?

Zonde zeg van je melkkannetje , zal je net zien ,een uniek exemplaar natuurlijk. Zijn vervelende dingen ,maar je doet er niks aan ! Wel leuk dat Nicky met je meedrinkt ,ben benieuwd naar de foto's!

Het is inderdaad jammer dat ik zover weg woon ! Ik kom echt een keer bij je kijken hoor als je volieres af zijn!
Ik heb al een poging gewaagd ,maar dat liep niet zo goed af...moet nog even oefenen !
Kijk maar......

Zielig he ? ;).

Groeten van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Jammer van je melkkannetje maar dat kun je verwachten met zo'n grote vogels .
Onze Bink mieterde ook alles van de tafel af.
bedankt voor je mailtje.
Maar je hebt het echt mis hoor,ik wil geen andere vogels als valkjes.
Als Jan niet een pop voor Bink had willen hebben hadden we dat koppel ook niet gehad.
Je kunt moeilijk alles kopen wat je mooi vindt,en ik heb het zo al druk genoeg.
groetjes Riny :D

gonnie

Hoi Ankie
Jeetje , je hebt zeker je toverstokje bij je gehad anders overleef je zo`n klap niet ,lief dat je weer een poging hebt ondernomen. het begin van het broedseizoen ligt volgens mij in maart of april hangt van de weersomstandigheden af.

Frans begint weer aardig te kletsen, vanaf dat Indy haar intrede hier in huis deed , was het kletsen van frans naar een laag pitje gegaan ,maar nu begint hij langzaam weer gezellig te kletsen.
Lauda is er voor de derde keer uit geweest, en ze vond haar kooi gelukkig weer , en helemaal alleen , nicky ging haar voor , en ze volgde, ik ben blij dat ze wat vliegt , dat is goed voor haar .

Riny . ja dat is zo dat had je al eens aangegeven , je hebt het inderdaad al druk genoeg.
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Gonnie,

Wat een kracht hè, dat Nicky zo een melkkannetje op de grond kan gooien met zijn snavel.  :o Wat jammer alleen dat het een uniek exemplaartje was.
Fijn dat Laura nu af en toe ook even lekker gaat vliegen, zal haar conditie zeker van verbeteren.

Doei doei buuv.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marga

hoi
ja daar letten ze niet op of iets waarde heeft als ze iets slopen

groetjes marga

gonnie

Hoi allemaal
Met frans en Indy gaat het prima , alleen als ik uit het zicht ben hoor je ze en zien ze me weer zijn ze stil.

Lauda was er vandaag weer uit gegaan , maar terug ging ze niet uit haar zelf , dan moet ik haar vastpakken en dat wil ze natuurlijk niet graag , ik zal blij zijn als ze beiden in de voliere kunnen , dat vind ik net als Riny die me daar al op attent maakte, toch natuurlijker , en dan kunnen ze vliegen wanneer ze zin hebben, ze zijn inderdaad te groot voor binnen .
En Nicky is een ondeugend ventje en slim,verstop ik dingen daar hij niet aan mag komen, en ziet hij dat , dan komt ie als de bliksem het weer onder het  kleedje vandaan  pakken , de
slimmerd.

De voliere zal van de winter niet echt vorderen , momenteel heeft Antoon ook een slijmbeursontsteking , aan zijn arm dus kan hij niks doen en is lekker bij mij thuis.

Groetjes Gonnie

Valerie

Arme ventje van je! Heeft ie er veel last van, van z'n arm?
Moet je maar aan Ankie vragen of één van haar heksen een toverspreuk heeft voor zijn arm en voor de volière, dat ie vanzelf af is.

bobbie

Citaat van: gonnie op 30 november 2005, 19:49:46

En Nicky is een ondeugend ventje en slim,verstop ik dingen daar hij niet aan mag komen, en ziet hij dat , dan komt ie als de bliksem het weer onder het kleedje vandaan pakken , de
slimmerd.

Groetjes Gonnie

Hoi Gonnie,

Leuk als je merkt dat de birdies zo slim zijn he, ik moet dan altijd zo lachen, de donderstenen.

groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Gonnie,

Dat valt dan nog niet mee.  :-\ Ze kunnen dan waarschijnlijk pas in het voorjaar naar buiten of niet?? Het lijkt mij dat het temperatuurverschil nu veelste groot is.

Beterschap met Antoon zijn arm en geniet gezellig samen van de vogels.  ;)

Hoe is het eigenlijk met jouw armen?? Al weer een beetje beter?? Volgens mij had ik in het dagboek van Nel gelezen dat je last hebt van reuma, dan zal die kou en vocht nu ook niet zo meehelpen.
Jij ook  maar beterschap dan.  :D

Houdoe, groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Gonnie,

Allereerst beterschap met Anton, wat sneu dat hij nu een slijmbeursontsteking heeft,. das niet leuk en doet verdomde zeer.
het seizoen begint gelukkig nog niet, dus jullie hebben nu nog even alle tijd, tja en anders wordt het toch je kids aan het werk zetten ;) Hoe gaat het verder met je dochter en haar vriend?
Ik hoop dat het met jou ook wat beter gaat Gonnie, Je geniet in ieder geval erg van je nieuwe aanwinsten, ondanks dat ze kunnen slopen :-\

Groetjes en tot gauw weer
Kirsten.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Allemaal

Valerie, Ankie had al lang getoverd als het zou helpen.

Nel,ja donderstenen , heerlijk

Caroline , het was al de bedoeling dat de vogels in het voorjaar naar buiten zouden gaan , want Nicky is nog te jong om aan de winter te wennen nu . Mijn armen tja op en dan weer af ,vanmiddag waren ze erg dik en nu zijn ze weer normaal . Als ik in bad lig in het warme water voelt dat erg prettig , dus ik lig de hele dag in bad ;D ;D ;D niet echt hoor.

Kirsten , dat met gwenda haar vriend gaat momenteel redelijk goed.
Groetjes Gonnie