4 augustus 2025, 15:14:49

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Gonnie!

Wat heb je een lieve foto's gemaakt van je schatten! Leuk die spookachtige foto! Soms heb je dat gewoon, en dan lijkt-ie mislukt maar dan issie toch te prachtig om weg te doen!  ;D Ook de anderen staan er mooi op hoor!

Groetjes,
Peet

gonnie

Citaat van: Ankie op 23 november 2005, 15:44:01
Hoi Gonnie
weet je trouwens nu 100% zeker dat ze een pop is ?
Dank je wel voor die mooie foto :-*.
Groetjes van Ankie

Vanaf vandaag ben ik zeker dat Lauda een popje is ik heb n.l de uitslag gekregen van het DNA onderzoek , dus hieper de piep Anders mocht ik Lauda terug brengen,
maar dat valt dan weer niet mee , wat hecht je je snel aan zo`n vogel , maar ik hoef ze gelukkig niet terug te brengen, joehaa.

Petra en Nel bedankt voor het compliment.
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Gonnie,

Een klein beetje gefeliciteerd met je popje Lauda hoor. Ze hoeft gelukkig niet terug.

Houdoe!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Wat  goed Gonnie ....ik ben hartstikke blij voor je !!!

Riny

Hoy Gonnie
Dat is weer een hele zorg minder.
Als je haar terug had moeten brengen was niet leuk geweest.
Groetjes Riny :D

Valerie

JIPPIEEEEEE!!! Lauda is een popje!!!!! :):):)

gonnie

Hoi allemaal
Gister ben ik naar onze garage gemoeten , onze auto had kuren, ik vond het niet erg natuurlijk , weer een kans om vogelman te ontmoeten , en ja hoor gelukt, hij kwam uiteindelijk naar buiten maar toen had ik al 15 min staan staren naar zijn vogels, en nu voor de verandering RINY wilde ik ZELF verder, maar hij had daar alleen maar roodruggen zitten , maar wel honderden , heel veel volieres heeft ie, op dat moment kwamen er mensen uit Nijmegen naar zijn vogels kijken, ergens anders heeft hij nog vele andere vogels zitten ara`s kaketoes , echt vanalles dat heb ik echter nog niet gezien ,helaas , hij zei wel ik ga er zometeen heen dus , maar ik vond het niet zo netjes om te blijven , en ben gaan wachten op de gemaakte auto .
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat geweldig dat Lauda een popje is en kan blijven.
Ben heel blij voor je.
Jou koppel is compleet!! ;)

Klinkt goed van die vogelman ;D
Zou ook wel iets voor mij zijn om daar eens te gaan kijken.
Of toch niet, ik wil gelijk van alles hebben ;D ;)

Ja het zou wel kunnen, maaaaaar dan heb ik ook een Riny nodig en dat is Mike niet ;D ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: Mariska op 25 november 2005, 11:34:44

Ja het zou wel kunnen, maaaaaar dan heb ik ook een Riny nodig en dat is Mike niet ;D ;)

Ik bied mij gratis aan Mariska ;D ;D ;D
Groetjes Riny

Petra en Cheeky

Joepie! Lauda een popje?! Perfect! Het mag ook allemaal best wel eens mee zitten, toch, Gonnie?

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Gonnie

Knap van je, dat je je hebt kunnen  beheersen en niet met de vogelman bent meegegaan  ;D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Allemaal
Nicky en Lauda zijn nu voor het eerst los, je kan merlen dat lauda dat echt niet gewend is en is meteen buiten adem , maar het is wel erg gaaf . frans bekijkt het allemaal met arges ogen en houd iedereen goed in de gaten.

helaas kan ik op dit moment en eigenlijk de hele week(toch een beetje gedaan) al niet reageren op jullie dagboeken , ik heb veel pijn in mijn armen momenteel , en het tijpen gaat moeizaam, dus tot het beter is tijp ik zo weinig mogelijk , helaas.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Agossie Gonnie, je armen doen zeer?! Dat lijkt me geen pretje! Typ dan inderdaad maar zo weinig mogelijk en lees dan maar wat meer! Ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat! Ik zal je missen, maar wat veel belangrijker is, is je gezondheid! BETERSCHAP!!

:-*
Peet

Ankie

Hoi Gonnie

Wat vervelend van je arm ,wordt je ook niet vrolijk van he?
aaaik hoop dat het snel weer beter gaat en dat we weer wat van je lezen !
Sterkte en de groeten van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Hopelijk gaat het snel weer beter met je.
Ik mis je wel .
Groetjes Riny :D