4 augustus 2025, 18:12:50

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat naar voor je dat je niet lekker bent.
Gelijk heb je hoor dat je ons heb laten wachten.
Maar ons geduld is beloond zie ik.
Ik ben heel blij voor je.
En ik vind Nicky en Lauda hartstikke leuk als namen.
Maar dat is natuurlijk aan jou ;)

Ik hoop dat je je gauw beter voelt.
Ben wel benieuwd naar je andere aankopen ::) ;D ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Allemaal
Dit was echt alles hoor jullie hadden verwacht meer levende haven te zien, maar daar heb ik echt geen plaats meer voor nu.

Groetjes Gonnie

Caroline

Oké, nu zijn we niet meer nieuwsgierig!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd met Lauda, Gonnie! Ja, je leest het goed, van mij mag het zeker Lauda blijven! Bekt wel lekker zo en is toch ook redelijk kort! Ben benieuwd hoe het stel het samen gaat vinden!

Vermoeiende dag zo he, maar wel erg lekker dat Riny met je mee is geweest! Samen shoppen is altijd leuker, waar je ook voor gaat! Zeker als je een beetje dezelfde interesses hebt!

Hoe vond Antoon de nieuwe aanwinst? Issie tevreden?

Groetjes,
Peet

N.B. Sterkte met de hoofdpijn! Hopelijk krijsen de valkjes niet teveel vandaag....

Rianne

Gefeliciteerd met Lauda! Is toch niks mis met haar naam of lijkt het te veel op Lada? ;D

Ankie

Hoi Gonnie

Onze nieuwsgierigheid is bevredigd !!!
Ik kom net uit mijn werk en meestal ga ik gelijk door boodschappen doen ,maar ik was zo nieuwsgierig dat  ik
eerst maar naar huis ben gegaan om even te kijken of er al bericht was ;D. Ik kon me al bijna niet voorstellen dat je meer vogels had gekocht omdat je volieres nog niet af zijn...maar je weet maar nooit!
Gaaf hoor ...dat je al zo snel geslaagd bent voor een pop ,maar hoe komt het nou dat je zeker weet dat Lauda een pop is?
Ik vind Nicky en Lauda ook wel lekker bekken  ;D.
Makkelijk te onthouden en ik vindt het wel lachen  ;D.
Maar uiteraard is de keus aan jou ...aardig he?!

Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je hoofd...wat een ellende toch ,die koppijnen!!!!
Maar in ieder geval heeeel veeel plezier met je burdies en ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat klikken tussen Nicky en Lauda!

Groet van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Leuk dat je de rest van de aankopen er ook bij hebt gezet.
Ik was vergeten wat je allemaal had gekocht.
Heb je gezien dat ik bij ANDERE DIEREN al een topic geopend heb voor onze Koningsparkieten.?
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Gonnie,

Gefeliciteerd met Lauda  :D.

Ik vind de naam ook prima hoor. Juist die combinatie. Als je haar een andere naam gaat geven is die link weg.

Want vind je er zelf van? Dat vind ik veel belangrijker.

Anders krijg je (als je persè wilt combineren)

Nick - Name
Nick - Kebol
Ges - Nick

Da's ook niet alles toch  :-\

Misschien komt er in de omgang een andere naam bij je op komt.

Maar ik vind niks mis met Lauda  :)
geniet maar lekker van ze en ik hoop dat het dikke maatjes worden.

groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Gonnie,

Gefeliciteerd met Lauda. Juist een leuke naam!!!!!
Dus veel geluk met Nicky en Lauda en over een jaartje of drie een paar kleintjes!!!!

Groetjes, Gerda

hippysuus

Als het beestje maar een naam heeft....en die naam zit nu toch al in je hoofd of niet? Dan is het heel moeilijk om nog iets anders te vinden.

oja..haha Gefeliciteerd natuurlijk met het mooie vrouwtje! Wat een mazzel dat het gelukt is he? En nu maar duimen dat ze elkaar aardig vinden.

Ik zag dat ze al bij elkaar zaten, geld het bij deze vogels niet dat in quarantaine moeten?

Groetjes,
Suus

gonnie

Hoi
Suus, dat zou moeten ja klopt , maar ik heb helemaal geen plaats meer , ik weet dat ik een risco neem ,het was kiezen want als koningsparkieten het popje later krijgen heb je veel meer kans dat het niet klikt , dus vandaar.

Maar volgens mij klikt het wel, het popje roept als ze hem niet ziet .

Ik ga het popje toch Lauda noemen, ik vond het zelf zo leuk bedacht van Riny , en inderdaad het zit echt in mijn hoofd .
Het past er gewoon het beste bij , en jullie hebben me er goed bij geholpen bedankt allemaal.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Goed zo: het wordt dus: WELKOM LAUDA!!!
En als ze hem nu al mist.. is dat in ieder geval een goed begin!
Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Gonnie
Wat denk jij wat wij (hopelijk) over 3 jaar een felicitatie's krijgen als we samen in blijde verwachting zijn van onze Koningsparkieten.
Maar dat mag dan ook wel op onze leeftijd !!
Groetjes Riny ;D ;D ;D ;D ;D

Caroline

Leuk dat het toch Nicky & Lauda blijft.  :D

Succes met je koppeltje.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Gonnie,

Had weer een heleboel bladzijden om bij te lezen :-[
Gefeliciteerd met Lauda, ik vind het ook een leuke combinatie hoor, niets mis mee ;D
Ik ga zeker jullie dagboek over het viertal volgen! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.