4 augustus 2025, 11:43:04

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Riny ik vind het moeilijk om te zien, het blauw bij bink lijkt feller, maar dat kan ook aan het fototoestel liggen, en uit mijn hoofd weet ik het niet meer zo goed.

Petra , Kira heeft Frans gebeten niet Kira Tinco. foutje :P
Antoon is nu gelukkig weer helemaal herstelt en zit momenteel mijn voliere te tekenen, en die wordt mòòi.

Kirsten , Dat valt wel mee beetje buuv , leuk.
Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Gonnie,

Als je vragen hebt, gewoon vragen hoor. Jan heeft onze voliere grotendeels zelf gemaakt, dus ervaring genoeg,. haha

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

11 november 2005, 19:53:13 #1217 Last Edit: 11 november 2005, 21:22:39 by gonnie
Hoi

Kirsten , dank je wel ,daar maak ik ondertussen al dankbaar gebruik van.

Kira en tinco zaten te wipwappen vanavond, en dat doen ze me toch raar, we hoorden een raar geluidje van de kooi komen , en keken allemaal ,het hield op even later weer dat rare geluid , ik snelde naar de kooi , ik dacht er zit er eentje klem, zo`n geluid kwam er uit, maar nee hoor duidelijk wipwappen, we moesten er allemaal om lachen , wat komisch, ziet dat er uit , heb geen foto kunnen maken daar ging het allemaal te snel voor.volgende keer beter.

Frans duld in iedere geval kira niet meer vlak bij hem in de buurt.
ook heb ik vandaag mijn eerste exemplaren van parkieten societeit , ontvangen, het is een heel mooi maandblad.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Heeeeee Gonnie!

Er zijn toch geen regels hoe valkparkieten wipwappen! Hoezo raar?! Moet je sommige mensen eens horen!  ;) ;D
Maar wel lief hoor, dat ze het saampjes zo naar hun zin hebben!

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Gonnie
Hoe gaat het met je Fransje,gedraagt hij zich een beetje??
Hebben ze buiten de kooi al kennis gemaakt met Nicky.
Het wordt toch tijd dat ik eens kom kijken naar jou Nicky.
Heb je al veertjes opgestuurd van hem?
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi
Petra , het zijn de catharina`s die zo raar wipwappen ,het gaat meer van de zijkant .
Riny ,morgen gaan ze buiten de kooi kennismaken, met z`n alle, ik denk dat dat heel goed gaat want nu zitten ze al vaak genoeg op elkaars kooi en dat gaat heel goed , er vind geen geschreeuw plaats of iets tegen elkaar.
En als je nog even wacht Riny heb ik misschien wel een maatje voor nicky , we hebben vanochtend veertjes uitgetrokken, oo dat is echt niks voor mij, ik had hem vast en Antoon trok ze eruit. phoe wat zielig,ik wilde nicky troosten, en stomme ik , hij beet me in mijn wang, hij heeft groot gelijk.
Als nicky een popje is heb ik al een maatje voor hem ,zoniet moet ik verder zoeken.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Had die door gebeten ??
Maar dan weet je over een week wel of het een man of een pop is.
Tenminste zo snel kregen wij de uitslag.
En bedoel je dat maatje wat je gezien had op marktplaats.
Anders laat je het maar weten als je verder moet zoeken.
Ik weet ook nog een kweker ,die waar ik Bo gehaald heb.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi
Riny ja, die op marktplaats , het heeft even geduurt voor ik de zakjes in huis had ik belde woesdag op en toen zei ze ik zie je aanvraag maar we hebben nog niks verstuurd dat zal ik meteen doen ,als ze het meteen opgestuurd hadden , wisten we het al en hadden we Lauda al gehad  ;D ;D ;D leuk he nicky en Lauda.
Groetjes Gonnie

Riny

Citaat van: gonnie op 12 november 2005, 10:22:34
leuk he nicky en Lauda.

Hoy Gonnie
Ja leuk ,wie bedenkt zoiets??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

gonnie

Hoi
Riny nou als ik het me goed herinner , was dat iemand uit America die het idee had , om ene Nicky te koppelen aan Lauda. ;D ;D En wie is dat ook weer hoe heet die lieverd.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Lijkt me ook niks hoor ,veertjes eruit trekken :P.
Maar je hebt weinig keus he?
Ik hoop voor je dat Nicky een popje is en als dat zo is waarneer kan je Lauda dan halen?
Wie verzint dat nou ;D ;D ;).

Ik wist ook niet dat Catherina's het anders doen dan valkjes ...maar ik weet wel meer dingen niet ;D :D.

Ben benieuwd wat er morgen gebeurd als je ze allemaal loslaat! We horen het wel !

Groet van Ankie

Riny

Heey Ankie         
Spring op de fiets dan gaan we samen stiekem aan het raam kijken bij ze.
Misschien krijgen we dan ook wel een kop koffie.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Ankie

He Riny

Als ik nu op de fiets stap , dan zitten ze allang weer in hun kooi tegen de tijd dat ik gearriveerd ben...heb ik nog alles gemist !  :-[. Heb ik straks dan hele eind voor niks gefietst!!! ;D.

Groet van Ankie

Riny

Hoy Ankie
Dan ga ik daar wel onder het raam liggen met een verborgen camera.
Heb je nog voorkeur wie ik het meeste moet filmen??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Ankie

Hoi Riny

Gonnie natuurlijk !!!! :) ;D :D