4 augustus 2025, 14:41:10

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Gonnie,

Het duurt inderdaad nog even tot het voorjaar, dus je kan rustig aan kijken hoe en wat. Ondertussen kan je alvast wegdromen bij al je ideeën.
Ik weet niet meer precies waar je woont, maar ik heb mijn voliereonderdelen uit maaren-kessel.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi

kirsten , ik woon in Mierlo dat ligt vlak bij Eindhoven, waar ligt Maaren-kessel ?
Daar heb ik nog nooit van gehoord,aluminium is wel erg duur, en we willen meteen een grote voliere , 5 m lang en 1m breed en dat 4 x. hebben ze lekker vliegruimte.
En een nieuwe soort schuur aanvast , voor de binnenhokken , en voor wat spulletjes van de vogels neer te zetten.

Ik denk toch dat ik Kira en Tinco apart moet zetten kira heeft zojuist een hap uit Frans zijn staartveer gebeten .
Maar drie kooien binnen , het is momenteel al volle bak hier.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dat zijn inderdaad grote volieres die jullie gaan maken ,maar dat is natuurlijk geweldig voor de vogels die je erin wil gaan houden  ;D ;D. Ik zou willen dat ik zo'n grote tuin had ....maar helaas ,die heb ik niet ! :o.

Misschien is het inderdaad nodig om Kira en Tinco apart te gaan zetten  :-[. Maar daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben ,anders wordt het lastig ! Moeilijke dingen zijn dat af en toe ! Maar je komt er wel uit ,daar ben ik van overtuigd ! Maar hoe is Kira verder tegenover Frans ?

Groet van Ankie en bedankt voor de koffie in mijn dagboek ;D ;)

Riny

Hoy Gonnie
Wat lees ik nu weer Herrie in de tent??
Hoe ga je dat nu toch oplossen als je geen kooi meer over hebt.
Maar deed Frans niets terug toen dat gebeurde?
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi

Frans zat met zijn rug naar Kira en Kira zat lager, en zag haar kans schoon, frans kon niks doen want Kira had zijn staart in haar bek, maar het viel me vandaag op dat ze echt niet in zijn nabijheid moest komen want dan gilde frans naar Kira, en stuurde haar steeds weg als ze in de buurt kwam.

ik heb nog wel een grasparkietenkooi , en die is groot genoeg voor de carharina`s, maar echt geen plek in de huiskamer, Antoon gaat gillen als ik er nog een kooi bij zet.

Groetjes Gonnie

Riny

10 november 2005, 19:07:50 #1205 Last Edit: 10 november 2005, 19:20:49 by Riny
Hoy Gonnie
Bij Bink en Bo past nog wel een Koningsparkiet bij hoor.
Ik durf het hier bijna niet neer te schrijven.
Groetjes Riny :D :D

gonnie

Hoi

Riny wat bedoel je meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga jij jij jij jij er nog een kopen dan?????????
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Als jij dan gewoon bij Antoon op schoot gaat zitten ,kan er nog wel een kooi bij toch? Antoon blij ,jij bij , vogels bij....iedereen blij ;D ;D ;D.

Als ik het goed begrijp is Riny nu ook verslaafd aan het koningsparkietenvirus...GONNIE PAS MAAR OP !!!!!!

Groet van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Weet jij echt niet wat ik bedoel??
Dan zal ik het hier eens keihard neerzetten.
Ik wil niet hebben dat jou Antoon dadelijk knettergek wordt van alle vogels en kooien.
Het huis verbouwen kan hij nu ook niet want eerst moet de voliere af.
Dus bij deze nodigen Bink en Bo jou Nicky uit om hier te logeren. :o :o :o
Groetjes Riny

gonnie

10 november 2005, 19:33:51 #1209 Last Edit: 10 november 2005, 19:45:43 by gonnie
Hoi

Ankie ,ik ben  te zwaar om op Antoon zijn schoot te gaan zitten dat houd die arme man niet.
Als riny hier komt gaat nicky aan de grote ketting.
Riny, onze nicky gaat nergens anders naar toe , ECHT NIETheel ons gezin in tranen , er komen er alleen nog maar bij en niet eraf ;D ;D ;D potvoorjandriedubbeltjes.
Groetjes Gonnie

p.s Riny ik snapte je wel

gonnie

Hoi

We zitten net aan de koffie komt nicky, naar de beker van Antoon gelopen , en begint me toch te slurpen, van zijn koffie , je weet niet wat je ziet , alsof ie dat gewend is.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Dat zit minstens in het soort.
Bink deed dat ook toen hij nog binnen was.
Had je trouwens dat blauw tussen de vleugels nog vergeleken met de foto's?
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

hoi
Riny ,nee nog niet ik ga even kijken.
gonnie

Petra en Cheeky

Nicky koffie drinken! Wat een mop zeg!  ;D ;D ;D Met koekje erbij?!

Maar wat lees ik nu, heeft Kira Tinco verminkt?! Zomaar in zijn staart bijten, wat een brutaaltje! Of heeft-ie het ernaar gemaakt?!

Is Antoon nu weer helemaal hersteld? Doe 'm in ieder geval de groetjes uit een koud en winderig Amersfoort!

Liefs,
Peet

Kirsten

Hoi Gonnie,

Maren kessel ligt vanaf jullie kant op een uur afstand heb ik even opgezocht. Onze ervaring was dat de meest volierebouwers in het hoge noorden zitten, dus dit was voor ons nog te doen :D

Groetjes
Kirsten

wauw wat een grote voliere wordt het,. leuk!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------