4 augustus 2025, 14:39:15

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Jammer Gonnie dat het nog steeds niet helemaal goed is met Gwenda's vriend! Ik dacht er ineens aan dat ik je al een tijd niet meer over hem gehoord had...

Is alles nu weer helemaal goed met Antoon?

Groetjes,
Peet

Kirsten

Hoi Gonnie,.

Heerlijk dat je het met Riny zo naar je zin hebt gehad,. dat zal nog moeilijk worden met het kiezen strakkies :D, maar komt vast helemaal goed.
Ik hoop ook dat er een oplossing voor je 'boom'probleem komt en Antoon weer snel opgeknapt is,.

Groetjes
Kirsten

Ps nogmaals bedankt voor je berichtje over m'n site :-*,. Had een hele grote glimlach op m'n gezicht staan toen ik het las :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi allemaal

Kirsten , ik denk dat ik er uit ben met wat voor soort vogels ik in mijn voilere wil ;pruimkoppen en penant rosella en koningsparkiet, ik ben helemaal weg van die soorten , enwat ik er over weet past het helemaal bij me , mijn huidige valkjes en catharina`s blijven uiteraard ook in mijn bezit , die kan en wil ik niet missen, heerlijk vogels.

Groetjes Gonnie

Riny

4 november 2005, 12:56:20 #1143 Last Edit: 4 november 2005, 13:26:06 by Riny

Hallo allemaal
Gonnie is helemaal onder de indruk van onze Bink
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

Citaat van: gonnie op  3 november 2005, 19:51:06
Hoi
Ankie , ja dat is valerie , ik heb het al verandert.
Groetjes Gonnie

Foei Gonnie! Schaam je!  ;D ;D ;D

Valerie

Lijkt dit een beetje op Gwenda's paard?

Caroline

Kan me voorstellen hoor Gonnie, Bink is een schatje.

Groetjes van Caroline   :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

He Gonnie

Alles goed ?
Kan me voorstellen inderdaad dat je helemaal weg bent van Bink !! Hij is ook prachtig en ik zou hem ook graag een keer in het echt zien !
Tuurlijk hou je je valkjes en je Catharina's ...die wil je toch niet meer missen !!! Je wil er alleen maar vogel bij hebben toch en ik kan me dat heel goed voorstellen !

Groet van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Ben je al thuis met je kostbare vrachtje??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

gonnie

Hoi Allemaa

Ja Riny , ik ben goed thuis gekomen met mijn kostbaar vrachtje , oo ik ben er zo blij mee ,ik ben er zo maar tegen aan gelopen eigenlijk , figuurlijk dan , op advies van Riny ben ik gaan snuffelen op marktplaats , en ineens was ik me toch verliefd , ja dit is hem /haar en nou heb ik Hem /haar ik ben de gelikkige bezittster van een prachtige konings parkiet , en hij /zij luistert naar de naam Nicky , de eigenaresse van wie ik nicky gekocht heb , heeft hem vernoemd naar Nicky Lauda , omdar het zo`n vechtertje blijkt te zijn zijn ouders lieten hem na een week al aan zijn lot over dus hij was meer dood dan levend en ze dacht echt dat hij het niet halen zou , ze is er twee maal per nacht voor hem eruit gegaan nacht na nacht, en hij heeft het gered .
en nu mag ik jullie voorstellen aan hem/ haar dat weten we pas over een half jaar,

En hoe vinden jullie mijn nieuwe lieve kostbare schat,
Riny nog bedankt zonder jou had ik nicky niet gehad nu.

Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
We maken er hier gewoon een apart koningsparkieten forumpje van.
En toch als ik goed kijk meen ik een aanzet van een vleugelstreep te zien bij Nicky.
Maak anders morgen eens een foto van de achterkant zodat ik het blauw tussen zijn nvleugels goed kan zien.
Als je nu een partner voor Nicky koopt noem je die toch Lauda dan heb je het compleet.En als die 2 dan over een paar jaar "het" in de R van Racen zetten moet jij een kijken wat jij een jonkie's krijgt.
Groetjes Riny  :D :D :D   

bobbie

Hoi Gonnie,

Wat geweldig. Gefeliciteerd met Nicky. Wat is ie mooi  :o :o :o

Kan me voorstellen dat je heel blij bent  :D.

Leuk joh. Veel foto's plaatsen he ;D

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Gonnie,

Ik kwam nog steeds niet aan je dagboekje toe, maar nu met Nicky moest ik er gewoon tijd voor maken ;D ;)
Ik heb de laatste 8 blz gelezen en ik vind het een heel gezellig dagboek. Kom zeker vaker bij je buurten.
En wat een schatje is Nicky.
Kan me goed voorstellen dat je heel blij met hem bent.
Ik ben ook zo weg van Bink.
Maar ik heb er helaas geen ruimte voor :(
Heel veel plezier met Nicky en plaats maar lekker veel foto's :P

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

HEEEE GONNIE

Wauw ,wat gaaf !!!!!!
Ik sta helemaal paf ! Helemaal te gek voor je !
Wat een kanjer zeg ! Wat zal jij trots en blij zijn  ;D ;D ;D ;D.
Ik kan ook allemaal maar blij zijn voor je. Ik hoop gauw weer foto's van hem/haar te mogen bewonderen !!
Geniet van je kanjers!
Hoe gaat het met de rest ? Hebben Frans en Indy ,Nicky al gezien en hoe reageren ze erop ? Vertel,vertel...ik wil alles weten!!!!!

Voor Nicky heb ik het volgende ......

Groet van Ankie

Valerie

Hee Gonnie,

Wat een schattig beestje! WOAW!!!!  :o Zo lief op die foto.  :)