4 augustus 2025, 11:42:46

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mijn man zit achter me en zegt , zo moet het dus ,
Maaaaar ik heb scherpe tanden en dat weet Riny nog niet.

Groetje van Gonnie brrrrr waf waff

Petra en Cheeky

O jeeee, naar een vogelhandelaar? Wie van de twee komt een valkje rijker thuis?! Zullen we een weddenschap openen?  ;D

En Gonnie, ik hoop dat die man de wedstrijd verliest, heb jij een gezellige zondag voor de boeg!!!

Leuk, sjiek uit eten! Je hebt weer een hoop om naar uit te kijken! Geniet ze meis!

Groetjes,
Peet

Riny

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 14:41:50
O jeeee, naar een vogelhandelaar? Wie van de twee komt een valkje rijker thuis.

Ik in ieder geval niet want ik heb alle quarantaine kooien vol zitten.
Maar Gonnie heeft nog een grote papegaaienkooi leeg staan dus wie weet??
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Zegt niks Riny... kooien zijn zo gekocht... Maar ik verdenk Gonnie idd van gezinsuitbreiding.... :P

gonnie

Hoi

nog meer goed nieuws hier aan dit front ,jullie mogen raden,

Petra , Riny nee geen uibreiding van vogels ,althans nòg niet,
hebben jullie al een vermoeden !!

groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Andere beesten dan?..... (ben niet zo goed in het raden hoor!)

Riny

Hallo Gonnie
Ga je morgen vroeg naar die garagist om vogels te kijken soms?
Of wat het ook nog kan zijn is dat Antoon verklaard heeft dat hij Gonnie geen muts meer vindt maar een schat.

gonnie

hoi

Petra , nèè nòg niet nòg gèèn andere beesten, eerst gebeurt er wat anders, en daar ben ik heel blij mee , de eerste stap is gezet , gaat er al iets dagen.
ene momenteel zie ik er zo ongeveer uit, ;D ;D ;D

Tja iìk zit niet meer zo strak in het vel als mijn mannetje.
Die meneer heeft nog niet gebeld die staat momenteel te tennissen , ik wacht (on) geduldig, vanavond nog een feestje vrienden van hier op de hoek zijn 25 jaar getrouwd de broekies ;D ;D ;D
ooo wat ben ik erg op dreef vandaag kan nooit lang goed gaan

Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Dan de nieuwe voliere??
Geef anders eens een hint.

gonnie

Hoi
Riny jaaa jij hebt het snel geraden , die lieve strak in het vel, is begonnen met de voorbereidingen voor een niet  èèn nèè 4 nieuwe voileres , eentje is er voor zijn kanaries daar doet ie geen afstand van, de andere ben ik aan het uizoeken  welke dat ik daar in ga houden , mijn gedachten gaan in iedere geval steeds uit naar penant  rosella.

Groetjes gonnie

Riny

Als jullie toch eens wisten wat ik voor een mooie prijs gewonnen heb ,waren jullie allemaal jaloers op mij.

gonnie

Hoi

Nog even snel voor ik ga doorzakken, de meneer heeft gebeld en zit in de halve finale ,als hij die verliest belt ie me morgen alsnog voor s`middags , leuke man ik heb hem toch maar gefeliciteerd is wel netjes van me hè . doei

groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Als je nu niet maakt dat je weg komt is al het gebak op.

Gerda

Hoi Gonnie,

Wat een nieuws hier!!! 4 volieres!!!!!!!!!
Nou, dan volgt het aanschaffen van nieuwe gevederde vriendjes snel!!!

Hopelijk dat die meneer morgen verliest, kan je meteen even kijken welke vogels je op je verlanglijstje gaat zetten!!!
Als het morgen doorgaat heb je prachtig weer!!
Dus ik zal maar duimen dat hij vaak in het net slaat!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Goh, die Antoon, had-ie nog klushandjes over?  ;) Lekker knutselen aan de volieres! Toe maar! Je mag 'm wel extra lekker verwennen!  ;) ;D

Maareh... als hij echt zo strak is, dan ben ik wel benieuwd naar wat voor 'n fotomodelletje jij bent! Vast niet zoals op het plaatje achter de computer met krulspelden!!!

Ik dacht dat je trouwens op visite moest..... maar leuk dat je er nog bent! Mij uitlachen terwijl ik bijna stik in de veertjes van Cheeky, die ik van jou op moest eten! Gniffel!  ;) ;D

Peet