4 augustus 2025, 11:38:36

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Is het bij jou mooi weer ? ;D ;D (flauw he? )

Valerie

Rianne

Nieuwe forum rage? Bewegende plaatjes! :) Leuk!

Ankie

He ...wat doe je op pagina 2?

Groeten van Ankie

Valerie

Speciaal voor Rianne:
;D

gonnie

Hoi

Leuk al die plaatjes , fijn dat jij het ook gevonden hebt Valerie.

Ankie mooi en bedankt voor de bos bloemen ,

we raken hoe langer hoe meer verslaafd , is deze keer de schuld van Riny die is met deze leuke bezigheid begonnen

Ik merk hier heel goed aan frans en indy dat ze elkaar niet meer kunnen missen, als ik frans mee naar boven neem begint ie toch te schreeuwen net zolang tot ik terug naar beneden ga, en beneden hoor ik indy ook schreeuwen , als ik thuis kom wordt ik ook altijd begroet, door frans , als ik achterom kom gaat ie roepen , mooi is dat toch.

Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Leuk he ,om te merken dat de valkjes elkaar gaan roepen!
Ik merk het hier ook heel duidelijk hoor ! Als ze los zijn en Zazou zit bv. bij Kelly gaan ze elkaar toch roepen en Nala komt er dan altijd bij (arme Kel).

Die Val ...is ook een beetje gestoord he? :D ;D :D.

Moest ik gisteren ook aan denken ....dat het allemaal Riny haar schuld is !!!!;D :D ;).

Trouwens Gonnie...jou plaatje (in ons dagboek) heeft wel geholpen ...want het is weer prachtig weer !!!! ;D
Goed gedaan !!!!! ;D

Groeten van Ankie

gonnie

Hoi

Ankie ja hè goed van mij , dat weer, morgen ook nog hoor dus pak je fiets en kom naar Brabant ,gaan we samen naar Riny toe , plannen daarvoor zijn al gemaild.

Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Ben al onderweg !!!!

Doei

of ik kom vanacht ,maar dan kom ik zo.....

Groetjes !!!!

Petra en Cheeky

Ha Gonnie,

Bij jou ook weer helemaal bijgelezen! Het is me wat zeg, bewegende plaatjes, heksen op weg naar?, elkaar roepende valkjes!

Dat laatste herken ik ook bij ons heel duidelijk! Maar dan alleen van de kant van Chara! Als Cheeky uit het zicht is, dan gaat ze keihard roepen naar hem, totdat ze hem weer ziet, dan is het goed! Heel lief! Maar wel oorverdovend! Cheeky vindt het nl. leuk om rond te "rijden" op onze schouders de hele kamer en keuken door, dus dan gebeurt dat nog wel eens!

Hoe is het verder nu met jou? Alles weer een beetje een plekkie kunnen geven? Want het is nu weliswaar voorbij, maar toch is nooit alles voorbij...

Groetjes,
Peet

Kirsten

Hoi Gonnie,

wanneer ging je ook alweer naar die kweker? Ben zo benieuwd hoe je het vind?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

HAHAHAHAHAHAHA!!!
Jullie doen me weer lachen!
Zeg, Ankie, vliegt je bezem enkel 's nachts? Da's ook geen luxe als je overdag ergens supersnel moet wezen.  ;D
Citaat van: Ankie op 26 oktober 2005, 15:54:41
He Gonnie

Die Val ...is ook een beetje gestoord he? :D ;D :D.

:o  >:( Ik gestoord?  ;D
Allemaal Riny haar schuld! Zei begon er mee en nu kunnen we niet meer zonder.
Riny, onze zondebok...  ;D

Arme Kel. Gaan die valkjes nog in z'n oortjes zitten schreeuwen ook. Arm beestje wordt getreiterd door valkjes... Oftewel...Watje! Laat je toch niet doen door 2 kleine vogeltjes eh?  ;D ;D

Ankie

Hoi Gonnie

Alles goed met Fransje en Indy ?
Wat een heerlijk weertje he ? Nog bedankt daarvoor  ;D :D ;).
Als we nu sneeuw willen ,kan jij daar dan ook voor zorgen ?

Zeg Val...heb jij wel eens een bezem overdag zien vliegen ?

Groet van Ankie

Valerie

Jaaaaa, op dat ene plaatje van je.  ;D

bobbie

Hoi Gonnie,

Wanneer ga je naar die meneer met 2000 vogels?

Ik ben zo benieuwd.  :D

We horen het wel he?

groetjes, Nel :)