4 augustus 2025, 07:21:34

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Rianne

Als je verder geen naam noemt van de kweker hoeft het geen problemen te geven, maar ik kan me voorstellen als hij het liever niet heeft. 1 keer ingebroken is al te veel.

Ankie

Hoi Gonnie

Ben even aan het spelen met de plaatjes ....vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik geloof dat het gelukt is !!!

Deze is voor jou  ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wat lief Ankie... en toevallig... ik zat hier achter mijn compuutje ook al te denken waar ik Gonnie blij mee zou kunnen maken.... dit is eruit gekomen! Gonnie, je hoeft er niks mee hoor... maar ik ben gewoon lekker met wat recente foto's van Frans en Indy aan het stoeien gegaan... (en daar ben ik dol op!  :P)

Vind je het wat?
Groetjes,
Peet

Gerda

Hoi Petra,

Wat prachtig!!
Vooral die achtergrond met 'het-lijkt wel-kleurkrijt'. Erg mooi en toch wel strak!!!

Nou Gonnie, jij wordt verwend!!!! Bloemen en handtekeningen!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Die is erg mooi Petra, super!,.
en wat gaaf gonnie, dat je een rondleiding krijgt daar, hihi kijk maar uit inderdaad,. voor dat je het weet, moet je er een kooi bijkopen,. whahaha

Veel plezier en ik ben benieuwd hoe het was

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Citaat van: Gerda op 21 oktober 2005, 15:10:45
Hoi Petra,

Wat prachtig!!
Vooral die achtergrond met 'het-lijkt wel-kleurkrijt'. Erg mooi en toch wel strak!!!

Nou Gonnie, jij wordt verwend!!!! Bloemen en handtekeningen!!

Groetjes Gerda

Lief van je, maar Gonnie hoeft zich echt niet "verplicht" te voelen om 'm te gebruiken hoor! Het is alleen maar een fotootje waar ik haar lieffies op wilde zetten!  ;) ;D

gonnie

Hoi peet
Wat harstikke lief van jou en ook van Ankie ,Wat tovallig viooltjes en rozen zijn mijn lievelings bloemen, dank je wel

Maar hoe krijg ik nou mijn hantekening verandert , want ik wil hem harstikke graag veranderen daar was ik wel weer aan toe , als iemand het kan mag ie verandert . en anders hoor ik wel hoe ik dat moet doen. hij is te mooi Petra om te laten liggen .
Nogmaals bedankt jullie

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 22 oktober 2005, 11:51:38
Maar hoe krijg ik nou mijn hantekening verandert , want ik wil hem harstikke graag veranderen daar was ik wel weer aan toe , als iemand het kan mag ie verandert . en anders hoor ik wel hoe ik dat moet doen. hij is te mooi Petra om te laten liggen .
Nogmaals bedankt jullie

Ha Gonnie, je kunt 'm alleen zelf veranderen! Eerst moet je het plaatje opslaan op je computer. Dit kan door rechts te klikken op het plaatje, kies "opslaan als", en sla 'm op in een voor jou makkelijk te vinden mapje.
Daarna ga je naar je forum "profielinformatie" (dubbel op je naam klikken, je gaat naar "verander profiel", dan ga je naar "handtekening". Je haalt wat er in staat weg, en je upload de handtekening die je net hebt opgeslagen via de uploadknop die je ook voor je foto's gebruikt (bovenin). Dan moet het goed gaan (o ja, je moet ook nog even bevestigen door de knop rechtsonderin aan te klikken "verander profiel").
Succes! (en ik ben blij dat je 'm leuk vindt, maar je hoeft je absoluut niet verplicht te voelen om 'm te gebruiken hoor, dat je dat wel weet!).
Groetjes,
Peet

gonnie

Hoi

Petra , in een keer gelukt , ik ben er weer blij mee bedankt, al die tijd heb ik er eentje van Carine gehad de dochter van Ankie .bedankt lieve Carine.

ik had zaad gekiemt voor de eerste keer , nou en het is een sucses hoor dat is zeker ze smullen er van .

Indy begint weer wat aanhankelijker te worden , dat is kei leuk , en frans praat eigenlijk niet zo veel meer. dus weer werk aan de winkel.

Groetjes Gonnie

Christine

Wat een prachtige handtekening! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Gonnie

Mooi hoor je nieuwe handtekening ! Af en toe wil je wat anders he ? Is logisch toch!!!!
Wat een lieverd is die Petra toch he?
Bijna net zo lief als dat ik ben  ;) ;).
Je hebt zaad gekiemd ,vertel je, kan je daar wat meer over vertellen....wat voor zaad gebruik je dan en hoe doe je dat ,is het moeilijk ....ofterwijl...ik wil er meer over weten!
Wat leuk dat Indy zo lekker aanhankelijk wordt ...heerlijk he ?
Wat Fransje betreft ...doe je best !!!!

Groet van Ankie

Valerie

Hoi Gonnie!

Ik moest toch wel even hiernaartoe komen om je te vertellen dat ik jouw handtekening super vind! Dat heeft Perta mooi gemaakt. Maar wat he zo mooi maakt, zijn 2 hele lieve, mooie valkjes. :)

gonnie

Hoi allemaal

Ankie , heb ik van riny hoor, maar je doet het zo : gewoon zaad dat je ze normaal geeft 24 uur onder water zetten

Dan goed wassen
en in een schaal had ik het daarna gedaan en gezorgd dat het vochtig blijft , ook met een stuk doorzichtig plastic ,daar gaat het door kiemen en dan na zo`n 4 dagen was het bij mij gekiemt .

dan weer goed wassen , en dan smullen maar.
sucses

Valerie , bedankt voor je compliment

groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Dat kiemen, krijg je daar niet net zoals wanneer je kattegras laat uitkomen in de aarde, na verloop van tijd allemaal kleine K** vliegjes in??? Of eten ze het gelijk op?

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Gonnie

Ik heb het buiten allemaal onder mijn vogelhuisje liggen,
want daar strooi ik altijd de resten van de valkjes en de grasjes...Maar zal het eens op jou manier proberen !!!
Zal wel meevallen met de K**vliegjes toch?

Leuk he Gonnie ...die plaatjes?

Groet van Ankie