4 augustus 2025, 16:38:14

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Lieve Gonnie,

Natuurlijk nemen we je niets kwalijk, er zijn belangrijkere dingen dan het forum! Neem rustig je tijd! Ik leef met je mee!

Sterkte met alles!

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Gonnie,

Er is niets zo belangrijk als de mensen om je heen, zeker je eigen gezin.

Neem de tijd. Heel goed dat je je gevoel hierin volgt.

Sterkte, Nel :)

Lin

Hey Gonnie,

Gelukkig zie je zelf ook in dat jullie even rust hebben ipv dat jullie jezelf geen rust gunnen. Jullie hadden natuurlijk ook al met de vriend van Gwenda en andere zaken dat het zwaar was. Ik wens jullie een rustige periode. En als je het weer ziet zitten om wat te schrijven zie ik je graag weer terug.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hallo lieve mensen

Hier ben ik gelukkig weer, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, Ik heb geen borstkanker , ja dat was dus de reden van mijn afwezigheid, eigenlijk zou ik het in het mega groot willen uitschreeuwen , zo blij zijn we nu hier .
Een dag voor de crematie van onze achter buurjongen en goede huisvriend , kregen we het nare bericht dat er in mijn borst iets verdachts gevonden was wat nader moest worden onderzocht, door een hel ga je , niet te geloven die spanning die je dan samen met je gezin te verduren krijgt, het was al zo heftig en dan nog eens dit erbij, maar gelukkig weet ik sinds gister dat het niet kwaadaardig is dus reden voor feest.
a.s woensdag krijg ik het definitief , ze willen nog even samen overleggen , hoor ik niks dan moet ik over 4 maanden terug komen , ze willen me nu wel onder controle houden , als het eventueel van vorm verandert gaan ze het er waarschijndelijk toch er uithalen , maar dat doen ze maar lekker, daar geef ik niks om.
Zo beste mensen , in de loop van de week ga ik weer alle dagboeken op mijn gemak bekijken , daar heb ik nu weer heel veel zin in.

Groetjes Gonnie

Rianne

Oooh wat een goed nieuws Gonnie! Dat is zeker schrikken...
Mijn tante heeft het wel gehad, ze hebben haar borst verwijderd. Enkele weken later voelde mijn moeder een bult bovenin haar borst, bij de schouder. En haar arm deed zeer. Dan schrik je je ook kapot. Ze hebben het verwijderd en opgestuurd voor onderzoek en het was niks kwaadaardigs.
Jij laat het niet verwijderen en opsturen of vinden de artsen dat niet nodig?

Wat fijn dat je weer terug bent! :)

gonnie

Hoi Rianne
dank je wel, het was goedaardig , op elkaar geplakt weefsel , ik wil dat over 4 maanden wel met de chirurg gaan bespreken, wat er niet in thuis hoort moet er maar uit , maar misschien hebben hun een reden  , dat weet ik nog niet.
Groetjes Gonnie

Roosje

Oei, das wel schrikken zeg als je hoort dat er iets verdachts is gevonden! Gelukkig is er niets aan de hand :) Gezellig dat je er weer bent :D

hippysuus

Hallo Gonnie,

Ik was al een hele poos niet meer langs geweest en ben nu nog helemaal onder de indruk (en bedrukt) door alles wat ik heb gelezen :( Ook al ken ik je niet goed, het verdriet van een ander kan ik natuurlijk begrijpen en ik zit hier even met tranen in de ogen en een brok in mijn keel.

Wat een moeilijke tijd heb je gehad (en nu nog denk ik want het slijt natuurlijk niet zo snel) maar wat een enorme opluchting dat je geen borstkanker hebt!

Ik weet er alles van dat het gezin dan onder druk komt te staan want zo hebben wij het bij ons thuis ook gevoeld toen bleek dat mijn moeder borstkanker heeft. Zij heeft gelukkig geen uitzaaiingen (ook zo'n opluchting) en wordt nu bestraald.

Sterkte en dat er maar gauw fijnere tijden mogen aanbreken!
Groetjes,
Suus

Ankie

Lieve Gonnie

Welkom terug !!!

:-* Ankie

Petra en Cheeky

Jeeeee Gonnie, ik wist  even niet wat te zeggen, toen ik je verhaal las... Dus er speelde nog meer, alsof het nog niet erg genoeg was met alles wat rondom je buurjongen speelde! Ik kan me voorstellen dat die spanning er enorm inhakte! Heerlijk moet het voelen om te weten dat het niets kwaadaardigs is! Da's zeker een reden voor een feest!

Liefs,
Petra

Kirsten

Hoi Gonnie,.

Dat was behoorlijk schrikken voor jullie gezin,. eerst het verdriet van jullie achterbuurjongen en dan deze schrik er nog bij. Ik ben dolblij dat alles goed is en heel fijn om weer iets van je te lezen,. Was toch wel bezorgd.

Hele dikke knuffel van deze kant
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Agnes

Hoi Gonnie,

Dat hakt er wel in, twee nare gebeurtenissen op elkaar.
Geen wonder dat je tijd nodig hebt om dat te verwerken.

Gelukkig is het voor jou goed afgelopen, jullie zullen behoorlijk in de penarieĀ  gezeten hebben!

Nu kunnen jullie weer "gewoon" verder met het leven voor zover dat gaat.

Fijn dat je weer terug bent.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ozzie

Hallo Gonnie,

heb even in je dagboek lopen "neuzen" en wil jij bij deze veel sterkte wensen.

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

bobbie

Hoi Gonnie,

Zo, wat zal jij door een hel zijn gegaan. Dat is echt heavy. gelukkig is het niet kwaadaardig. Maar net wat je zegt: wat er niet hoort mag er uit. Zo zou ik er ook over denken. Weefsel kan veranderen van structuur dus ik zou zeggen als het mij betrof: snijden maar.

Ik ben blij dat je hier weer bent en ook nog eens met zulk goed bericht. Er is vast een baksteen van je hart gevallen.

Groetjes, Nel :)

bobbie

HUHHHHHHHHHH, wat zeg ik nu ??? ???

Een baksteen van je hart gevallen ??? ???

Moet vast zijn: een pak van je hart  :-[ ;)

groetjes wederom, Nel :)