4 augustus 2025, 16:07:44

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Goed hoor ,wat je allemaal doet!
Maar het zal nog wel even duren voordat alles verwerkt is.
Veel mensen over de vloer en bezig blijven geeft afleiding en het is altijd fijn om mensen te kunnen helpen. Maar denk ook aan jezelf!

Veel sterkte morgen!
:-* van Ankie

Petra en Cheeky

Lieve Gonnie,

Alles wat ik je wil zeggen, is eigenlijk al gezegd door mijn voorgangsters! Maar ik wil wel ff kwijt dat ik je een fantastisch mens vind met een heel warm hart! Dat voelen ze aan, daarom komen ze ook zo graag bij jou! Enne... dat uiterlijk niet alles zegt, daar ben ik ook al lang achter. De meest ruige types hebben vaak de kleinste hartjes!

Heel veel sterkte morgen! Dat jullie met zijn allen de kracht mogen vinden om er iets bijzonders van te maken in zijn stijl!

Liefs,
Peet

Rianne

Wat ik nu lees, klinkt erg herkenbaar. Ik werk in een cafe in een dorpje niet ver bij mij vandaan, en daar waren dit jaar 2 jongens verongelukt, van 17 en 21 jaar. De mensen aan de bar spraken er die tijd erg veel over en dat herken ik zo terug in wat jij schrijft.
Opeens is iedereen er voor elkaar, en bieden ze elkaar steun. Emoties lopen hoog op maar dat geeft niks. Je bent een topper Gonnie.

Lin

gonnie, morgen is als ik het goed heb de crematie? Zal het morgen wel een zware dag worden. Ik kan nu nog huilen als ik aan zulke momenten denk, voorla door Nel's gedicht. Ik ben ontzettend slecht in rouwverwerking. Ik hoop dat jullie de steun krijgen om het beter te kunnen verwerken.

Ik vind het knap van je je dat je je emoties hier verteld. zo leer ik en anderen je nog beter kennen. en zo weten we wat een prachtmens je bent. Nu maar hopen dat er geen nare tijden daarna meer voor jullie aanbreken. Veel sterkte morgen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hallo Gonnie,

Jij en iedereen om je heen heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken.

groetjes, Nel

Ankie

Hoi Gonnie

Heel veel sterkte vandaag!
Ik zal aan je denken.

:-* van Ankie

Riny

Hoy Gonnie
Heel veel sterkte gewenst en ik denk aan jou.
Groetjes Riny  :-*

Kirsten op haar werk

Hoi Gonnie,.

Jij en je gezin veel sterkte vandaag.

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi Gonnie,

We denken aan je. Veel sterkte en warmte van de mensen om je heen.

Nel

Petra op het werk

Sterkte Gonnie... ben benieuwd hoe het geweest is! 

Liefs,
Peet

Valerie

Heel veel sterkte, Gonnie!

Hoe is het gegaan?

Riny

Hoy Gonnie
Hoe gaat het nu met jou en je gezin.
Jullie zullen het wel heel erg moeilijk gehad hebben.
Ik heb gisteren veel aan je gedacht.
Liefs Riny :-*

gonnie

Hallo
lieve mansen
De crematie was zeer indrukwekkend , jullie zullen het me niet in dank afnemen, maar ik moet het verslag ervan jullie een andere keer vertellen , we hebben het op dit moment niet gemakkelijk met ons gezin , en ik kom dan ook even niet meer op het forum , jullie moeten het me niet kwalijk nemen.
Gonnie

Riny

Hallo Gonnie
Dat neemt echt niemand jou kwalijk ,je gezin gaat voor.
Wij wachten geduldig tot jij weer terug komt.
Liefs Riny :-*

Rianne

Hee Gonnie,

natuurlijk nemen we je dat niet kwalijk! Neem rustig de tijd om alle zaken op orde te brengen en we zien je vanzelf weer verschijnen.
Ik wens jou en je gezin veel sterkte toe! :)