4 augustus 2025, 15:59:40

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Tjee Gonnie, da's schrikken zeg! Inderdaad hoor je zulke dingen vaker, maar als het dan zo dichtbij komt?!? Hij heeft zichzelf dus te pletter gereden omdat hij te hard reed? Begrijp ik dat goed? Was hij onder invloed dan, of een beetje levensmoe of zo? Wat zal dat ingrijpen op je familie en de omgeving! Ben blij dat je iedereen goed opvangt, ze zullen je hard nodig hebben, maar denk je ook aan jezelf?

Heel veel sterkte ermee enne... je kunt hier altijd alles van je afpraten he, dat weet je?! En mijn IM/msn kun je ook altijd gebruiken als je dat prettig vindt.

Liefs,
Petra

Gerda

Jeetje Gonnie,

Er gebeurt dit jaar wel veel in en rond je familie he!!! Dat is best slopend!! Alle energie opgedaan door de vakantie is er dan ook zo weer doorheen.
Denk je ook goed aan jezelf!! Raar om te zeggen misschien, maar als er om je heen dit soort dingen gebeuren moet je ergens je energie vandaan halen.
Geniet maar lekker van je vogels. Misschien voelen de dames je stemming aan en zijn ze wat gemoedelijker tegen elkaar.
Ik heb vaak het gevoel dat dieren dingen kunnen aanvoelen.
Vandaag was Grisha niet bij me weg te slaan en ze likte de hele dag mijn gezicht met haar tongetje  :D :-\ ::)

Gonnie, heel veel sterkte om met alles om te gaan. Ik weet zeker dat je kinderen bij jou terecht kunnen met hun verdriet, maar nogmaals denk aan jezelf!!!!

Lieve groetjes, Gerda

Ankie

Hoi Gonnie

Jee ,wat vreselijk! Wat is het toch betrekkelijk allemaal he?
Je leest er zo vaak over en dan ineens is het heel dichtbij.
Is bijna niet te bevatten zoiets. Beheerst ook gelijk je hele
leven en staat stil bij het feit dat het zomaar gebeurd kan zijn.
Jullie rollen wel van het een in het ander en soms zou je je wel even willen verstoppen lijkt mij!
Ik wens je heel erg veel sterkte en de rest van je gezin natuurlijk.
Hou je taai en ik laat gauw weer wat van me horen hoor!

Groet van Ankie

gonnie

hallo allemaal

Ben erg trots op mijn kinderen , de ouders hadden gevraagd of ze langs wilden komen vanavond  ,en allebei hadden ze het meest verdriet om de moeder ze vonden het vreselijk om het lijden van haar te zien, ben bij de plaats van het ongeval geweest , ik kon er maar een paar sec bij zijn , heb er een bloemetje neergelegd en meteen weer weg vreselijk zoiets , en net toen we onze straat inreden brachten ze de kleine- grote man thuis in het ouderlijk huis . en dan merk je even later als je boodschappen gaat doen , dat inderdaad alles gewoon doorgaat, raar is dat dan .
gonnie

Christine

Dat is bij de meeste mensen zo maar ja wat de mensen voelen zie je uiteraard niet! maar nog veel sterkte!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

25 september 2005, 08:54:58 #875 Last Edit: 25 september 2005, 18:56:42 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ja, voor de ouders lijkt het me verschrikkelijk! Dat is de ergste nachtmerrie van elke ouder: dat hun kind hen niet overleeft!. En dan om zo'n reden van hard rijden? Dan denk je als ouder, dat was toch niet nodig, waarom?

De wereld draait gewoon door... Dat is op zo'n moment heel raar, want dan beleef je dat veel intenser! Gonnie, ik wens jou, je man en je kinderen heel veel sterkte toe!

:-* Petra

je vriendin!

lieve,lieve gonnie.
ik wil jou en je gezin en iedereen heel veel sterkte toewensen met dit vreselijke verlies.je kan me altijd aanspeken he?
jullie verdienen zoveel leed niet.
niemand verdiend zoveel leed. ik denk veel aan je!
weet dat ik voor je klaarsta gonnie!
een dikke knuff voor jezelf en voor je valkjes.
je vriendin!
:-*

Riny

Hoy Gonnie
Ik vindt geen woorden om je te troosten maar ik denk aan je.
Groetjes en sterkte Riny :-* :-* :-*

Rianne

Hey Gonnie,
wat vreselijk... het zal je gebeuren, ik moet er niet aan denken. :(
Ik wens jou en je gezin veel sterkte toe, en dat ze een hoop troost kunnen bieden aan de ouders.

bobbie

Hallo Gonnie,

Wat verschrikkelijk allemaal. Inderdaad staat jouw wereld dan stil en ben je verbaasd dat de rest van de wereld gewoon door gaat, de zon komt gewoon op, de mensen doen gewoon boodschappen, je hoort lachen en je denkt: hoe kun je, je moest eens weten.

Ik wens jullie heel veel sterkte. Het is inderdaad erg dichtbij. Zoiets gebeurt alleen iin een andere stad met iemand die je niet kent, niet zo dicht bij huis, dat kan niet en dat mag niet. 

Schrijf hier maar, wij reageren wel en proberen je te helpen.

Veel sterkte, Nel

Ankie

Hoi Gonnie

Gaat het een beetje ?

Groet van Ankie

gonnie

Hoi allemmal

wat doet me het goed jullie reakties , het is niet eens een van mijn kinderen ,maar het doet nog zo`n pijn ,vanochtend ben ik aan de deur geweest ,de moeder zag me en greep me vast in een knuffel en we huilden beiden , en we knepen ,en kusten elkaar ze  zei me we hadden het altijd over onze stefan`s , hij had net als mijn zoon ook a.d.h.d en hadden houvast aan elkaar , want we hadden dezelfde problemen met onze zoons , het zijn beiden echte lieverds , heb ze een kaart gegeven met tekst , en mijn zoon zei dat ze het zo lief van me vond , hij gaat de muziek verzorgen  dat heeft ze aan hem gevraagd , jij weet wat ie mooi vond zegt ze ik heb er geen verstand van ,hardcore nou sommige van jullie zullen het kennen , dat is meestal niet om aan te horen , maar ze willen het zo , ik zei daar zal je nog een harde dobber aan hebben.ook gaan ze( zijn Vrienden ) zelf de kist dragen.

Het is allemaal wel erg off tobic , maar het kan me eigelijk ook niks schelen , een dagboek is een dagboek toch.
bedankt lieve mensen
Gonnie

gonnie

Hoi ankie
het gaat iets beter dan gister , nadat ik zijn moeder had gesproken drong het pas echt tot me door , hij komt hier dadelijk niet vrolijk binnen lopen , hij is er echt niet meer , vreemd hè. bedankt lieve ankie
gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Fijn van je dat je naar die moeder bent gegaan,het zal niet gemakkelijk zijn geweest.
Dat zal ze erg in je waarderen.
En dit is jou dagboek en daar schrijf jij in wat je wil.
En als wij je kunnen helpen doen we dat graag.
Groetjes en een  :-* van Riny

Christine

Dat vind ik ook dit is jou dagboek off topic of on topic het maakt mij ook niet veel uit hier kan je dingen kwijt waar je mee zit en wij zijn hier om je te helpen of om je te troosten! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**