4 augustus 2025, 15:55:10

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Leuk gedaan Riny !!!!!
Wie was er jarig dan????

Groetjes...

Riny

Hoy Ankie
16 september is Gonnie jarig.En omdat ik de datum al verklapt heb zal ik niet zeggen hoe jong ze wordt.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi
Lin  en Ankie ik heb straks weer geklokt het was ruim 2 min, ja het wordt genant

Ankie , Gwenda zorgt vooe mijn vogels , Stefan gaat ze toch vergeten , dochters zitten net iets anders in elkaar, wat dat betreft volgens mij , jeetje zeg het bouwvakkers fluitje das pas lachen.

Riny , nee ,nee zeg maar niks, laat het hier maar bij , maar wat leuk die sportieve meneer op het plaatje , ik hoop dat ik het ook zolang volhoud , bedankt meis.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Ik verklap verder niets!
Weet je dat ik dacht dat het een vrouw was die wandelaar,maar ik heb net nog eens goed gekeken en ik weet het nog niet zeker.
En jij houdt dat vol dat weet ik zeker.
Tot over een week!
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Ha Gonnie,

Ben ik nog net op tijd om jou ook een berefijne vakantie toe te wensen met heel veel mooi weer?! Alle regen die nu valt, valt dan in ieder geval niet meer  :-\ ;), dus hopelijk trekt het weer helemaal bij!

Wat ontzettend leuk om te lezen dat Indy en Frans nu officieel ook een wipwapvergunning hebben aangevraagd...hahaha! Wat een stel.... eerst twijfel over of Indy al dan niet een popje is, dan het net doen alsof ze elkaar toch niet zo leuk vinden, en dat DIT!!! Geweldig!!!

Groetjes en een hele fijne wandelvakantie!

Petra

gonnie

Hoi
Petra hartelijk bedankt , voor je leuke reaktie weer.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik hoop dat je dit nog leest voor je gaat wandelen !
Maar ik wil je een hele fijne ,gezellige vakantie wensen!
Ik zal duimen voor mooi weer!!! ;D :D.
Tot volgende week !!!

Groet van Ankie

Rianne

Fijne vakantie Gonnie! :)

Lin

Oh nee ben ik te laat?? Fijne vakantie!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Gonnie

Ik ben je niet vergeten hoor !!!!!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en
dat we snel weer wat van je horen ,want ik mis je wel hoor !!!!

Groet van Ankie

Ozzie

Hoi Gonnie,

wat heb je een ontzettend lief koppeltje! Echt schatjes...

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Petra en Cheeky

Hopelijk valt het toch nog mee met het weer voor je met het wandelen!
Fijne vakantie en tot gauw!
Peet

gonnie

Hallo allemaal

Daar ben ik weer, helemaal fit , en ik heb het helemaal gehaald, welliswaar met twee blauwe grote tenen, maar ik heb alles uitgewandeld ,een hele prestatie al zeg ik het zelf,  Het volgend jaar gaan we weer, maar dan niet meer met Fharos ,van de ANWB want dat was heel slecht georganiseerd , de eerste ochtend ging het al gelijk mis , het volgende hotel had wateroverlast , (Wat later bleek overboekt)dus moesten we lopen naar een ander hotel ,wij natuurlijk zeer benieuwd naar onze kamers (met bad? nee dus ) na een lange prachtige wandeling ,in de mooie bossen rond Warsteiner(in Sauwerland) arriveerde we in ons hotel , waar onze vriend al gelijk een  vaas kapot gooide , geef niks was het antwoord (15 euro) naar de kamers , je gelooft je ogen niet ,vies en nog eens vies , wij onmiddelijk gebeld met Fharos , dit konden we niet accepteren ,maar helaas reste ons niks anders dan de ogen stijf dicht te houden, de vogende ochtend de mededeling dat we weer moesten uitwijken naar een ander hotel ,ook de adressen waar we een stop konden maken onderweg bleken dicht te zijn wegens vakantie of ruhtag  (rustdag)te hebben,  na ongeveer dezelfde route als de vorige dag ,(jammer) omdat ze niet een juiste wandelroute hadden voor ons , kwamen we in een pracht hotel aan midden in de bossen , dat was echt geweldig ,ook het eten was geweldig, de laatste dag mochten we wel naar een hotel wat  oorspronkelijk bij het arregement hoorden , helaas ook dit hotel was niet om over naar huis te schrijven, omdat er gebrek was aan handoeken , kreeg ik een badjas om te drogen ,lachen  ;D, verder was de eigenaar van het hotel nog superjong ,en wat later bleek sinds een maand de nieuwe eigenaar , hij was ook nog kelner,en kamerheer , n mijn vriedin en ik hadden een maseuse geregeld omdat we een hele zware maar prachtige tocht hadden gelopen en onze kuiten konden wel wat gebruiken, na een paar uur kregen we de mededeling dat ze een vrije dag had , jammer dan . nu komt het misschien over alsof we een slechte vakantie hadden ,niks is minder waar we hebben onwijs veel lol gehad met ons vieren en volgend jaar gaan we weer ,maar dan vanuit het derde hotel en dat gaan we zelf regelen , dat hotel heeft van zichzelf hele leuke wandelroutes , en ligt midden in de bossen en is super.

Vanavond gaan we met het hele gezin met aanhang uit eten , om mijn verjaardag te vieren, gezellig.

Frans en Indy maken het goed ,ze zijn niet bij ons weg te slaan , en ik heb een mooi boek van david  Alderton gekregen en van mijn man een  heel mooi horloge en een hele mooie ring , dat horloge had ik wel verwacht maar een ring nee dat niet.

Onze vrienden hadden in het hotel mijn stoel aan de ontbijt tafel versiert, en ook de tafel en mezelf ik moest versiersels om , ik kon door de grond zakken .

Nou dit was het wel , hopelijk is het niet te saai geworden, ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

hippysuus

Nou dat klinkt als een vermoeiende vakantie hoor :o maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! :D

Ik heb ook al een heleboel rare hotelkamers van binnen gezien en als ik 1 ding heb geleerd is dat het heel erg helpt als je daar de humor van inziet....meestal kan ik alleen maar heel hard lachen om een rare kamer. Ach, als het bed maar te doen is en het water warm is...haha.

Groetjes,
Suus

gonnie

Hoi Suus
Zelf kom ik er ook wel om lachen hoor , maar mijn vriendin niet ,en je betaald niet voor zo`n kamer de prijs die ze voor ons kregen varieerde , en zo kwamen we er ook nog eens achter dat we er dus te veel voor betaald hebben , maar we klimmen wel in de pen. want als je nooit niks laat horen verandert er ook niks.
groetjes gonnie