4 augustus 2025, 15:54:46

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Gonnie
Dan laat je ze toch lekker oefenen ,dan wordt jij volgend jaar valkjesoma.
En je hebt gelijk oma's horen 's nachts in bed te liggen en geen valkjes te voeren.
Volgend jaar weten ze ook veel beter wat ze met die jonkie's aan moeten.
Als ze er nu zouden krijgen is het vragen om problemen.
Groetjes Riny :D :D :D

Ankie

Hoi Gonnie

Misschien worden we wel tegelijk oma !!!! ;D
Waneer ga je ook alweer op vakantie ?

Groet van Ankie

gonnie

9 september 2005, 20:53:20 #812 Last Edit: 9 september 2005, 20:55:31 by gonnie
hoi
Ankie , dat zou leuk zijn allebei tegelijk valkjes oma , dan horen we bij de valkjesomaclub , nel en imv doen ook al mee gezellig .
a.s maandag vertrekken we op vakantie naar ons eerste hotel , ben benieuwd of ik die kmtertjes helemaal kan uitlopen, het moet daar wel heel mooi zijn in Sauwerland, ben eigenlijk een beetje nerveus , iedere dag een ander hotel ander bed , dat ben ik helemaal niet gewend, we hebben een klein caravannetje, waar we al jaren mee toeren.

Ik zal maar niet te hard roepen maar frans doet de laatste 2 dagen niet zo moeilijk , iedere dag maar eenmaal een hapje,naar me hand , daar valt mee te leven nietwaar.

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Lekker op vakantie!!! Lijkt mij geweldig ,zoiets zou ik ook nog wel eens willen en misschien komt het er ook nog wel eens van. Maar hoe doe je dat het je bagage ,sleep je alles iedere dag mee?Ben nog nooit in Sauwerland geweest maar ken wel mensen genoeg die er geweest zijn en die zijn er allemaal zeer over te spreken ;D. Ik hoop alleen voor je dat je goed weer hebt . Niet te warm ,droog en ook niet te koud...meer wil je niet toch.
Wat Fransje betreft ,ga zo door. Misschien dat het wat frustraties waren en die heeft hij er nu eindelijk uit kunnen wipwappen ;D ;D. Wie weet !!!
Spreek je nog !!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Nou de bagage wordt door de anwb van hotel naar hotel gebracht en alles is inbegrepen je hebt in principe geen geld meer nodig , en de laatste dag brengt men ons weer naar onze auto terug .
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Zoiets hoopte ik al ;D ;D. Het is dus een hele georganiseerde reis....lekker!!! Lijkt me echt gaaf! Maar jullie gaan met z'n 4en toch of lopen er nog meer mensen mee!

Groeten van Ankie

gonnie

Hoi
Ankie , ja we gaan met onze motor vrienden , daar hebben we altijd veel lol mee als we met ons vieren weggaan , we zijn al vaker op de motor met hun een weekend weggegaan maar nog niet 5 dagen achter elkaar. en daar ben ik ook wel wat nerveus voor maar we zijn volwassenen en hebben altijd de grootste lol samen dus het zal wel gaan . je kon die reis beginnen op welke dag je maar wil, dat maakte niet uit.
Groetjes gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Ik lees net dat je je valkjes ook wil trakteren op rode pepers .
Als dan jou Fransje maar niet nog feller wordt.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

~Natas~

hai,

Rode PEPERS?
Tjee dit brand zijn snavel uit  :o
Arme beest  ;D
Wat een slaplullen is dit zeg  :P

Groetjes,

NAtas

gonnie

Hoi
Rianne geeft haar valkjes ook rode pepers , en dat is te zien ook, het heeft in haar dagboek hele mooie foto`s gegeven, de snavels zijn helemaal rood .
kan het wel rode peper ?

Ze wipwappen hier wel anderhalve min. dat is wel lang zeg, het is echt een koppeltje geworden frans neemt het tegen de catharina`s op als ze indy lastig vallen , ik vind het prachtig, het is een hele goede man die frans volgens mij .
Groetjes gonnie

Lin

Citaat van: gonnie op  8 september 2005, 11:45:18
Hoi
Gister waren frans en indy om te lachen, ze waren op de keuken kastjes aan het wipwappen ,en toen vielen ze samen in hun vrijpartij van de kastjes af, ik heb me de stuipen gelachen het was zo`n raar gezicht, ik denk dat het beter is voor indy als er nog geen kleintjes komen het arme schaap is nog geen 5 maanden , ik zou het wel gaaf vinden maar oma wil er s`nachts nog niet uit om bij te voeden .Groetjes Gonnie

Wat een leuk gezicht lijkt me dat! hihi kan er nu al om lachen. Maar jammer he dat je moet wachten totdat ze 1 1/2 zijn. Maar ja je kan nu al veel leren van anders mans fouten zodat jij het straks als valkjes oma super gaat doen.  en ze doen het maar 1 1/2 min.?? Mijne gaan wel iets langer door, zijn ze stil bij jou?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Lin , nee ze zijn niet stil bij mij tijdens het wipwappen, indy (popje) kirt als een kippetje , en frans keltst je de oren van het hoofd , hij zegt steeds, snuffie (is het konijn van ons) kom maar. wel lachen vind ik.
hoe lang doen ze het bij jou  ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Lin

Hey,

bij mij toch wel over de minuut, heel genant af en toe.. ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Gonnie

Lekker aan het voorbereiden?
Ik heb trouwens geen idee hoelang Zazou & Nala bezig
zijn ,maar ook niet zo heel lang hoor en altijd als Zazou klaar is laat hij even het bouwvakkersfluitje horen ;D .Grappig wel!
Als ze bezig zijn maken ze allebei geluiden.....weet niet hoe ik het uit moet leggen :P. Gaan je kinderen voor Frans en Indy zorgen als jullie weg zijn ?

Groet van Ankie

Riny

Hallo Gonnie
Omdat ik morgen geen tijd heb om je een fijne vakantie te wensen doe ik het nu maar.

En die verjaardagsborrel houden we die te goed??
Tot over een week
Groetjes Riny :D :D :D