4 augustus 2025, 18:12:56

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

Bianca,het is wel weer lekker als ze naar school gaan vind ik , al dat uitslapen en zachtjes doen voordat ze uit bed komen ben ik toch wel beu onderhand,

Kirsten, bedankt jij begrijpt me helemaal,

Riny, altijd je eigen hart volgen , dat doe je prima ,

Ankie , en Petra, en iedereen natuurlijk ,alles is goed hoor , alleen heb ik het razend druk op het moment , Gwenda gaat morgen op kamp , wijzelf gaan vrijdag ochtend weg voor het familie weekend en komen zondag avond pas weer thuis ,we gaan met nog 3 andere stellen van de familie , de reis gaat naar Cadzand op een camoing hebben wij een 6 pers stacarvan gehuurd waar we met nog 2 andere stellen ingaan (broers van me met vrouw) dus zal van slapen niet veel terecht komen vrees ik , het zijn 2 broers waarvan je vanalles van kan verwachten (Plaaggeesten zijn het) .
En dan hebben we in de week van 12 sept nog wandelen in sauwerland.
Dus ben ik druk aan de regel.

Frans en indy waren net een beetje vreemd zich aan het gedragen ,ze waren boven op de keukenkastjes en indy deed kippig met het geluid erbij , heb ik al wel een paarmaal eerder gehoord maar nu zat ze er bij alsof ze tegen frans wil zeggen kom maar laten we wipwappen , en frans liep er tegenaan met de veren op zijn lijf open , en wist volgens mij niet goed wat de bedoeling was , dus ik denk dat ik maar eens een praatje ga houden met frans onder vier ogen.
Indy is ook wat voorzichtiger in haar gedrag Petra en zeker niet macho , maar dat zegt niks volgens Riny dus ik vind het nog steeds een verassing wat of indy is.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Je hebt inderdaad een drukke agenda maar wel een gezellige.
Weet je wat je moet doen?bij spoed een topic openen waar iedereen kwajongens streken kan vertellen.
Dan weet jij zoveel plagerijen dat je broers wel voortaan uitkijken om jou beet te nemen.
Groetjes Riny :D :D :D

Ankie

Hoi Gonnie

Heerlijk dat je even lekker weg gaat en dan nog een weekje lekker wandelen  ;D :D. Je boft maar!
Als het goed is wordt het mooi weer 8), dus genieten !!!!
Altijd gezellig die weekenden ,tenminste dat is mijn ervaring!
Ik zal je wel missen hoor! :-[.
Waar gaat Gwenda heen op kamp?

Spannend bij jou met Frans en Indy ,misschien moet Fransje even Zazou in de leer! Alhoewel ik denk dat Fransje het snel genoeg door gaat krijgen! ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ha Gonnie!

Fijn dat je weer een uitgebreide update hebt gegeven! Lekker zo'n gezellig drukke agenda! Ik ga dus vanaf donderdag/vrijdag een weekje wandelen in Duitsland en jij daarna! Ik hoop dat we allebei mooi weer hebben!

Wat zijn dat ineens voor een fratsen bij Indy? Heeft ze soms in het dagboek van Zazou en Nala gelezen??  ;D ;D :P :P
Of zijn het de zomerkriebels....?? Ach.. wie weet, als Fransje er een dezer dagen echt op zit, weet je meteen zeker wat Indy is!!! (of bestaan er ook homovalkjes?)

Groetjes en tot over een week!

Petra

~Natas~

Hai Gonnie,

Wauw zeg, wat spannend.,
Zal Indy een man op popje zijn, ik denk zelf aan een popje.
Maar ja das nog ff afwachten  ;D
En zo te lezen heb je het razenddruk, dus dat wordt wat minder tijd nemen voor je dagboek.

Groetjes,

Natas

Ankie

Hoi Gonnie

Heel veel plezier ![/b]

bobbie

Hoi Gonnie,

Natuurlijk zat ik je maar te plagen met het plaatsen van foto's.
Rustig aan en

EEN HEEL FIJN WEEKEIND IN DE STACARAVAN

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Gonnie

En heb je het naar je zin gehad ?

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Ankie en Nel bedankt

We hebben een fantastich weekend gehad , prachtig weer en heel veel lol, tot we er buikpijn van kregen,vèèl gefietst, ik lekker op me snorfietsje, door mijn reuma kan ik niet ver fietsen ,wel lopen, lekker gegeten, en iedereen bruin en verbrand.

En wat zag ik vanochtend, als klap op de vuurpijl, frans en indyaan het wipwappen , vlug mijn fotocamera,de foto is wel wat wazig , ik was ook zo onder de indruk, het heeft wel een minuut geduurt het gewipwap, arme indy net 4 maanden. zal maar bij jou gaan lezen wat ik ook alweer moet doen als er een eitje komt Ankie. Vind het toch wel leuk dat indy een popje is ,zoals nu blijkt , heb ik echt twee koppeltjes een van de valkjes en een van de catharina`s.

wipwappende frans  en indy

Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Wat fijn dat je een leuk weekend gehad hebt,en wat ik nog leuker vindt is dat Indy een popje is.
Geeft niets als ze een eitje gaat leggen ,je neemt het gewoon weg en legt er een nepeitje voor in de plaats.
Hebben je je broers je ook voor de gek gehouden ??
Lees eens bij mijn dagboek ,ik heb gezinsuitbreiding gehad.
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Gonnie,.

hahah wat zie ik nou?  ;D Misschien dat Frans daarom ook wat lelijker deed de laatste tijd?,.. hoe gaat dat nu?
Leuk hoor twee koppeltjes :D

Wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

amai frans en indy wipwappen? en dat op indy haar 4 maandige leeftijd? ocharme zij wat leuk dat je het zo tof gehad hebt ja het was hier in belgie ook warm lekker genieten van het zonnetje :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Ha hahaha, Gonnie,

Irene (imv) en ik hebben al besloten dat we volgend jaar valkenoma gaan worden, dus Gonnie ............ welkom bij de club  :D ;)

Je had schitterend weer tijdens je weekeindje weg, dat was wel lekker natuurlijk. Scheelt de helft van je vakantie zeg ik altijd maar.

En nu weer de dagelijkse beslommeringen.

Trouwens, vergeet je niet Fransje aan te wijzen waar je voorbehoedsmiddelen voor hem hebt klaargelegd?

groetjes, Nel :)

Ankie

He Gonnie

Heerlijk dat het een geslaagd weekend was !

Wat een feest zeg ,met Fransje en Indy !
Leuk om te zien he ? ;D ;D
Zazou en Nala hebben vandaag voor het eerst gekroeld ,gaat allemaal goed komen met onze valkjes!!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Riny ,ja natuurlijk hebben me broers me voor het lapje gehouden , maar het was binnen de perken, alhoewel eenmaal kwam me broer me wakker zingen om 7.00 , wel een beetje vroeg , maar hij zong zo mooi (ahum) dat het hem vergeven is.

Kirsten , frans hapt nog steeds,ik heb nu b.v een zere rode plek op me arm waar hij vanochtend in heeft gehapt , ik vind het jammer dat ik hem dat niet afgeleerd krijg ,maar bij indy doet hij het ook, als ze de kooi weer binnenkomt.

Cristine , fijn dat jij ook hebt genoten van het zonnetje.

Nel, Wat is (imv)? en de dagelijkse beslommeringen heb ik geen last van want maandag gaan we alweer weg , en ditmaal naar Sauwerland van hotel naar hotel lopen , en vrijdag weer naar huis.

ik heb frans de voorbehoeds middelen nog maar niet gewezen eerst maar even genieten dacht ik zo hij heeft zo lang moeten wachten , ondanks dat ie zo hapt nog gun ik het hem toch wel ;D.

Ankie, Dat hoop ik ook Ankie dat het met mijn twee valkjes goed gaat komen .
Groetjes Gonnie