4 augustus 2025, 14:06:05

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Klinkt goed Gonnie, nog 1,5 week luieren! Als het goed is krijg je dan in ieder geval nog wat zon mee!

Wat lief dat Frans nog steeds in is voor nieuwe deuntjes! Bij Cheeky is het echt bij het bouwvakkersriedeltje gebleven! Maar ach, hij is heel lief en da's het belangrijkste! En Indy zo'n kroelkont! Lekker hoor!

Indy dus ook al een slopertje? Perforeren van tijdschriften en papier doen ze bij ons gelukkig (nog) niet! Houden zo! Volgens mij zijn wij ook bijna de enige valkjesbezitters die nog een huiskamer met planten hebben die intact zijn! Of heb je ze ook nog?

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Wat heb je dan twee lieverds als ik het zo hoor. en hoe zit het met het gedrag van Frans? Wij hebben ook altijd paarden gehad. alle vrouwen in de familie zijn gek van paarden behalve ik  :-\

En wat mooi dat ze een passende baan voor de vriend van Gwenda gaan zoeken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Lin het gedrag van frans is heel goed ,heel af en toe hapt ie als hij te vlug naar zijn kooi moet, en zo laat die even weten dat hij het er niet mee eens ,is want hij mopperd dan dat klinkt raar maar het klinkt dan in me oren zo van (,nee he nu al ,geen zin in baasje)
Groetjes Gonnie

trienke

hye gonnie

ben blij dat het daar allemaal goed en wat een leuke foto's zeg.

groetjes Trienke

Rian

wat fijn dat ze voor de vriend van Gwenda een andere passende functie zoeken.
Is Frans zo goed in deuntjes. Joey hier is ook aardig op weg. Op dit moment zitten er twee deuntjes goed in. Bouwvakker en aanvallen..... suggesties ??? Hij probeert ook al lekker te zeggen, al lijkt het wel of ik de enige ben die het lijkt te horen  ::)

Groetjes Rian en Joey

gonnie

Nou ik kan het momenteel niet laten geloof ik , maar dit zijn voorlopig de laatste van de catha`s , hier kun je zien hoe beweeglijk ze zijn ,het takje waar Kira aanhangt is heel dun.

Lin

Hey,

En daarna viel ze? ;) Leuke foto!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Ankie

He Gonnie

Moet zo weer aan het werk ,maar eerst even bij jou buurten !
Wat een mooie foto's van je Catharina. Leuk zo'n acrobaat , wat dat betreft zijn ze zeker een stukkie handiger dan de valkjes ?
Prettige dag !!! :) :D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Het zijn net acrbaaatjes inderdaad , maar vallen nee hoor dat gebeurd niet , mochten ze vallen dan vliegen ze voordat ze de grond geraakt hebben weer omhoog .
Groetjes Gonnie

Christine

amai je kan een circus beginnen met die echt mooi gedaan en wat een geluk dat ie dan terug omhoog vliegt voor die op de grond valt

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bianca

Goh leuk hamlapje (zo noemde wij op school altijd de halflingers, opleiding paardenhouderij) we hadden voor alles een bijnaam!
Leuke vogels, julliehebben het naar goed daar!
hihihihihi..

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Hé Gonnie, ook aan de catharina's !  ;D Had ik nog helemaal niet gezien jo, maar ik kan al die dagboeken niet bijhouden hoor. Ik probeer regelmatig even in verschillende te neuzen  ;D Leuke vogeltjes hè ? Maar waarom denkt de kweker dat de jongen honderden euro's waard zijn ? Het is toch gewoon een wildkleur en een kobaltblauwe ? Als de wildkleur split is voor kobaltblauw ( ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de erfelijkheid van de kleuren van catha's, dus neem me niet kwalijk als ik het verkeerd zeg  ;D ) krijg je wildkleurtjes en kobaltblauwen. ( 15  - 35 euro ongeveer ) of hebben ze bijzondere splitten ? Lutk het een beetje, tam maken ? Die van mij eet wel al uit mijn hans, komt ook naar me toe, maar durft nog niet op mijn vinger te zitten  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst catharina's in het echt gezien, ik dacht dat ze iets groter waren. Maar het zijn hele grappige kleine vogeltjes. :) Ik denk dat je er de hele dag wel naar kunt kijken Gonnie, zeker als ze zulke stunten uithalen. :)

Ankie

Alles goed ,Gonnie ???