4 augustus 2025, 11:40:07

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Wat een hele leuke foto's !!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wow Gonnie! Wat een hoop foto's! En zo mooiiiiii! Met name natuurlijk de vlinders, maar dat wist je al  ;) ;D Nog bedankt voor het plaatsen van de vlinders in ons dagboek! Lief!!!

Groetjes,
Petra

~Natas~

Hai Gonnie,

Ja zeg jou Fransje lijkt echt heel op mijn mooie Joepie.
Volgens mij is er geen verschil, tenminste ik zie het niet hoor  ;D
Leuk zeg die badderende Fransje en Indy, heerlijk vind ik dat om te zien dat ze het zo lekker vinden.
Ze kunnen er echt van genieten, en vooral na het badderen  :P

Groetjes,

Natas

carco

Hoi

Wat een leuke en vooral mooie foto's zeg!
En die Catharinaparkieten zijn ook prachtig:ik bergijp dat je daarbij dus ook kan berekenen wat voor jongen eruit zouden komen?
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ankie

Christine

Wat een lieve foto's allemaal babydiertjes buiten die vlinder natuurlijk :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Gonnie?!!?!?! Waar blijf je?  ....  ;D ;D ;D

Christine

maar die vlinder is erg prachtig ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

9 augustus 2005, 20:09:15 #654 Last Edit: 9 augustus 2005, 20:17:01 by gonnie
Hoi
Alles goed hierzo hoor , ik kon gister zolang op de p.c omdat de kids weg waren ,we hebben maar 1 p.c en antoon en ik luieren een beetje , het tuinhek moet nog eenmaal in de olie , maar het weer is niet best ,dus geen geolied hek in de voor tuin , wat er wel  bijna instond zien jullie hier ,links is onze dochter Gwenda .

Frans is nog steeds geintereseerd in woordjes leren hij hangt zowat letterlijk aan mijn lippen als ik woordjes herhaal , ik dacht dat ie aan zijn tax was maar nog niet dus, En indy is zo`n lieverdje , je kunt echt aan het gedrag zien van ze wat ze bedoelen .
Met de vriend van Gwenda gaat het langzaam weer goed ,  hij doet rustig aan, en ze zijn op zoek binnen het leger voor een andere aangepaste baan , dat is geweldig voor hem.
En wij luieren hier nog anderhalve week (lekker he Ankie)
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Stond er bijna een paard in je tuin ????
Dianne rijdt ook paard ,maar ik ben er een beetje bang voor. Zijn zooo groot ! Doe mij maar een valkje ! ;D :D.
Fijn dat ze iets voor Gwenda haar vriend proberen te vinden ,dat houd de moed erin.
Wat leuk dat Fransje nog belangstelling heeft voor woordjes  :D ,bij Zazou is het bij 2 fluitdeuntjes gebleven. Hij fluit ze prachtig ,dus we genieten er nog steeds van ! :D :D.
Geniet van je vrije tijd en ik hoorde net dat het mooie weer eraan gaat komen.  ;D 8). Ik ben weer aan het werk en het is net alsof ik niet ben weggeweest !!!!! :P :P :P. O ja ,ik ben ook niet weggeweest  :o ;).

Groet van Ankie

Valerie

Wat een mooie foto's en woaw, die vlinder!!!! Prachtig!! :)

zazoe

Hoi Gonnie!

Wat zijn je Catharina's liiieeefff!!
Ik vind het echt van die lieve pluizebolletjes, zo schattig dat je ze gewoon móet knuffelen! ;D

Net als valkjes die net onder de douche geweest zijn!
Ik word er hysterisch van! ;) :-X :D

Wat een lief baby-girafje ook!
Alle foto's waren errug knuffelbaar! ;)

Liefs, Sanne.

gonnie

Hoi
Ankie, ondanks ik zelf ook heb gereden in het verleden ben ik ook toch nog steeds bang , ben er een keertje afgegooid en eenmaal zat ik erop en toen sloeg het paard op hol  ( was geschrokken van een hond ) ,maar Gwenda gelukkig nog geen angst , ze komt wel thuis met allerlei verhalen , in wilde galop enzo.
Valerie ,bedankt voor het compliment.
Sanne , helaas stellen mijn catha`s zich nog niet knuffelbaar op , ze zijn nog lang niet tam , Tinco (de groene) kan ik wel kroelen als ik hem pak ,hij pikt dan niet of zo , maar Kira (de blauwe) die blijft aan me vel hangen , bijt net niet door maar daar heb ik het toch niet op.
frans zit steeds met zijn prachtige staart in de weg op de p.c ,en indy is een schrift met aantekeningen aan het perforeren , nou kan ik de stofzuiger wel weer tevoorschijn halen. och ja .
Groetjes Gonnie

Gerda

Citaat van: gonnie op 10 augustus 2005, 10:43:09
indy is een schrift met aantekeningen aan het perforeren , nou kan ik de stofzuiger wel weer tevoorschijn halen. och ja .
Groetjes Gonnie

Ach je hebt toch vakantie  ;D  ;D  ;D

Geniet er maar lekker van. Het weer zit alleen vreselijk tegen voor je. Maar een beetje 'tuttelen' en uitrusten is ook lekker, toch?

Groetjes Gerda