4 augustus 2025, 14:08:50

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Christine

Wat een mooie douche foto's en vooral die catharina`s
zijn heel mooi echt prachtig

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi
Valerie ik moet ze eerst nog verkleinen , die foto`s er staan ook mooie bij van een giraffe van 2 weekjes nog maar , ik ben er nu te moe voor ik heb al zoveel foto`s er neer gezet nu , morgen goed.
Groetjes Gonnie

Valerie

NEE, NU!!!!  ;D Geintje hoor! Doe maar lekker rustig aan. We plagen je maar. ;)
Maar een klein girafje wil ik wel zien hoor. Schattig!
Wordt hoog tijd dat ik ook nog eens naar een dierpark ga! ;)

Gerda

Hoi Gonnie,

Wat hebben die catherina's toch prachtige kleuren!!!
Frans zit er ontspannen naast!

Leuk die douchefoto's. Ze genieten er echt van he??

Ik ben dol op dierentuinfoto's. Ik heb bij 'andere dieren' een hele serie neergezet!!
Ik ben benieuwd naar het girafje. Staan de hoorntjes al overeind?? Want die liggen bij de geboorte plat, toch??

Groetjes Gerda

Bianca

wat eenscheetjes zeg die kleine catha's!
Mooie kleuren idd.
Ik ga nu mijn eerste week van mijn vakantie in en ook wij zijn van plan om naar emmen te gaan, ben heekl erg benieuwd want het is al lang geleden dat ik daar geweest ben...

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Wat een lieverds, de catharina's. Zitten ze altijd bij elkaar?
Leuke douche foto's ook! En ik ben ook wel benieuwd naar je andere foto's. :)

gonnie

Hoi
Bonnie,de kweker zei dat als ik ging kweken met de catharina`s kans had op jonkies die wel honderden euro`s waard zouden kunnen zijn , ik heb even gelachen daarom omdat ik dat helemaal niet voor ogen had kweken , maar hij meende het zei hij , en vroeg ook contakt op te nemen met hem als het zover zou zijn ,de kobaltblauwe is het popje en tweemaal split volgens  mij dat hij toen zei een hele lichte kleur zat er bij haar ouders de ander weet ik niet meer en zou het na moeten vragen , de groene is gewoon en een mannetje, ook wel de liefste.
Voor besmetting ben ik niet meer bang ik heb ze al 3 weken in huis.
Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Ga je lekker rijk worden !!!!!!! ;D ;D ;D ;).
Ze zijn prachtig en wat leuk dat Indy en Fransje genieten van de douche! Heerlijk !!! J bent lekker bezig geweest met het plaatsen van de foto's!! Goed hoor !!!!
Ben benieuwd naar je dierentuinplaatjes !
Geniet lekker van je vakantie ,ik moet zo naar mijn werk !!!! >:( :P.

Groet van Ankie

Lin

Hey Gonnie,

Wat een leuke fotos en wat een verschil in kleur he! nu maar wachten tot de rui. Wat zitten die catherina's er lief bij met z'n tweeen. Maar ik begrijp dat als jij ooit gaat kweken je heel rijk gaat worden?  ;)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Bonnie, het maakt me inderdaad niets uit het gaat me om de Catharina`s zelf ik zal die kweker nog wel eens bellen , en of ik ga kweken dat weet ik nog niet zou logische zijn.
Hij heeft het inderdaad over gezoomde gehad ,nou ja ik zie wel.
Groetjes gonnie

gonnie

8 augustus 2005, 15:12:30 #640 Last Edit: 8 augustus 2005, 15:15:22 by gonnie
Nou jullie worden op je wenken bedient , Valerie en Dit Petra ,jullie hebben engelengeduld.
Dit was de grootste vlinder die we gezien hadden.

Lin

Jeetje wat een bruine die heb ik nog niet eerder gezien.  :o

gonnie

8 augustus 2005, 15:19:43 #642 Last Edit: 8 augustus 2005, 15:22:34 by gonnie
Deze is wel wat aan de donkere kant maar die vond ik zo lief, het kleintje is hier twee weken oud werd me vertelt

en dit zijn mijn andere lievelings dieren mijn toilet staat er vol mee maar dan van steen

nou om het af te leren dan ,dit is het kleintje weer

Rianne

Een toilet vol olifanten ;D Zal een flinke bende geven Gonnie!

Lin

ach wat een mooie fotos, lief hoor