27 juli 2025, 23:02:20

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Karin

Jij ook gefeliciteerd Gonnie ! Heerlijk vakantie vieren  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Hoi Gwenda (en Gonnie natuurlijk)

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

ZO een spannende tijd afgesloten, dus nu zeker wat welverdiende rust??!!

Groet Gerda

Lin

Hey,

Wat een heerlijk nieuws, gefeliciteerd. Valt weer een hele spanning af van jullie, straks lekker relaxen in de zon van het weekend!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Gwenda en Gonnie

Gefeliciteerd! en lekker genieten

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi

OOO mensen wat leuk al die reakties , wat geweldig van jullie , dat is zo fijn na die spannende tijd , gwenda heeft ze ook allemaal gelezen , en zegt bedankt.
Met indy en frans gaat het heel goed je kan goen merken dat indy nog in haar leerfase zit ze doet alles wat frans doet na ,en af en toe gaat ze niet meer op mijn hand zitten en vliegt er als een turbo vandoor , ze kroelen wel lekker met elkaar, en de middagdutjes slapen ze altijd naast elkaar, ze kunnen alkaar nu al niet meer missen.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Leuk te lezen Gonnie dat het zo fantastisch gaat! Voor je dochter! Voor Frans en Indy... Dus ook voor jou!
Houden zo!

Rianne

Gefeliciteerd hoor! :)

gonnie

Hier even een moment van frans die kijkt of de vaatwasser zijn werk goed gedaan heeft.

Joyce28

gefeliciteerd!

Rietjes zijn erg in trek ja,haha.Kunnen ze zich heel lang mee vermaken :D
Frans is slim,die kijkt of er nog wat te halen valt :P

Ankie

Hoi Gonnie

En...was Fransje tevreden?
Gelukkig dat het weer wat beter gaat bij jullie ;D.
Heb gisteren gehoord dat Nala al wat zelf begint te eten....dus zal nu niet zo heel lang meer duren. ;D ;D.
Lief dat ze naast elkaar slapen,lijkt me een prachtig gezicht!!

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi
Joyce , wat lief van je die bloemetjes, dank je

Ankie ,frans was zeer tevreden , hij wordt echt tammer ,hèèl apart vind ik dat, we genieten ontzettend , en wat geweldig dat nala al zelf een beetje aan de zaadjes of gierst gaat , dan is het misschien nog èèn weekje dat zou geweldig zijn.

Groetjes gonnie

Ankie

Ik vond die bloemetjes en vlinders ook al zo schattig.
Krijg dat soort dingen dus nog niet voor elkaar.
We hebben vandaag een vervoerskoffertje of bakje of zo gekocht...dus laat maar komen en volgend weekend zijn we thuis(geloof ik),dus wij zijn er klaar voor!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto Gonnie, van Frans in de vaatwasser! Prachtig! Weer eens een plekje waar valkjes nog nooit gefotografeerd zijn, hahahaha!

Urban Leopard

Hoi Gonnie,

Misschien heb ik het gemist hoor maar hoe gaat het nu met het 'aanvallen' van Fransje?

Ik hoop dat het consequent optreden vruchten heeft afgeworpen en dat de rust is weergekeerd.

Buiten dat ben ik blij te lezen dat alles voorspoedig verloopt :)

Cor

Ankie

He Gonnie

Goeie vraag van Cor. Wil ik ook wel weten of je man al weer veilig is :o.

Groet van Ankie