27 juli 2025, 08:02:32

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Citaat van: gonnie op  7 juni 2005, 15:14:52
ik kan met de p.c niet altijd even goed door een deur.

Heb ik ook last van hoor!!!! Dus je bent niet de enige ;D ;D.
Wij hebben (hoop ik)weer andere dingen waar we wel goed in zijn ;D ;D

Groet, Ankie

Gerda

Hoi Gonnie,
Ja omdat niemand er iets over zei, dacht ik dat het aan mijn instellingen lag ofzo, maar op het werk kreeg ik hetzelfde te zien. Vandaar toch maar even de vraag gesteld ;)

Als we straks op het forum ons bericht weer kunnen editen (veranderen), kun je de regel weghalen met [img] ervoor en erachter. Dan haal ik ook het geciteerde witte vlak wel weg.

Ja, aldoende leert men. Stapje voor stapje hoor. Voor je het weet kun je ermee lezen en schrijven!!! (letterlijk en figuurlijk :D)

Groetjes Gerda

Patje

Hoi Gonnie,

Fransje trekt dus al een beetje bij, het zal wel wat tijd nodig hebben. Ik weet daar met mijn dames alles vanaf, maar.... kleine stapjes zijn ook stapjes ;) .

Groetjes Patje en de Dames

Petra en Cheeky

Heeee Gonnie,

Leuk dat witte vlak hoor, biecht maar op, je had gewoon met onzichtbare inkt geschreven!  ;) ;D Da's dus absoluut niet dom, maar juist heel inventief!!!

Is Frans nog steeds zo "in luv" met Indy??? Lijkt me zo leuk om dat te zien en te fotograferen..... Word je helemaal happy van!

Liefs van Petra, Cheeky & Chara

gonnie

Hoi

wat een lieve reakties allemaal , bedankt dat geeft de burger moed :D :D.
Zal blij zijn als de verander knop er weer op zit , dan had ik het al weer aangepast ???
Waar frans is is indy en waar indy naar toe vliegt is frans, ja dat is heel erg genieten, en als frans dan zijn riedeltje aan het kletsen is , helemaal

groetjes gonnie

PB

Hoi Gonnie,

Mooie handtekening heb je, heb 'm al vaak voorbij zien komen en dacht laat ik dat nog maar even schrijven. Erg leuk dat Carine je heeft geholpen ;D

Echt leuk dat die twee lieverds zo goed met elkaar kunnen opschieten!

Groetjes,
Petra Taxco en Chica

gonnie

gelukt  ,indy in de touwen , komt er nog eentje aan.

Groetjes Gonnie

gonnie

Frans kom niet achterblijven natuurlijk en dook ook in de touwen .

Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Goed gedaan hoor ;D ;D. Mooie foto's!!!! We zijn trots op je ,ga zo door :o ;D :D.

:-*Zazou & Ankie

(ik ga nu douchen,heb geen benen meer!!!!!) ;D ;D ;D ;D

bobbie

Hoi gonnie,

Hoe is het met het valkenstelletje?

Ik vind trouwens dat je schitterende foto's hebt neergezet. Daar geniet ik altijd van.

Jij bent de eerste die ik het vertel want ik weet het zelf nog maar 5 minuten: Cobus heet vanaf nu Cootje. Ik dacht dat het een man was maar ze zat net kippetje op mijn schouder dus ik ga in mijn verhaal haar naam maar gauw veranderen  ;D

Geniet maar lekker van je birdies en veeeeeeeeeel, heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel foto's plaatsen, dan kom ik ze als ik terug kom van vakantie bekijken.

groetjes, Nel :)

~Natas~

Hoi Gonnie,

Whahaha wat een leuke witte vlak in je dagboek  ;D is wel heel appart hoor.
En wat een leuke foto's zeg van Franje en Indy in de touwen.
Maken ze nu geen ruzie dan, of heb je 2 touwen hangen.

Groetjes,

Natas en Joepie

gonnie

Hoi natas

Het zijn niet indy en frans die ruzie maken gelukkig , maar met mijn man en zoon .nee met Frans en indy gaat het voortreffelijk , dat staat ook in mijn dagboek.

groetjes Gonnie

Anita1

;D hoi gonnie.werkelijk mooie foto.
ik wil je ook bedanken voor gisteren voor je steun!
daarom heb ik even iets gemaakt voor je.
ik hoop dat je het leuk vind.knuff anita  :-*

gonnie

Hoi Anita

Heb even koude riling , Wat lief van je , ik vind het heel attent van je , zoiets heb ik gister proberen te maken , maar ja je weet het  'niet gelukt'  . ik probeer het een andere keer wel weer eens.

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi anita
Er ging me inees een lampje branden na het zien van jou verrasing aan mij . en dit is het reultaat, het is nou ook weer niet super mooi ,maar wel aardig , en om te laten zien dat het soms toch wel lukt laat ik het maar staan nu.
en nu nodig aan de slag want ik moet zo mijn moeder naar de podotherapeut brengen , en dat is een op en neer gekar, dus de hele middag zoet . Groetjes Gonnie