28 juli 2025, 17:40:35

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Zeker te weten Petra bedankt , doet me echt goed .
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Heerlijk he,als je dochter weer straalt. O ,wat een drama zeg...zo'n idiote dronkenlap zouden ze voorgoed op moeten sluiten!!! Onze dochters Carine & Gwenda hebben dus dezelfde leeftijd.Carine wordt eind Augustus 17. Ik vind het al zo oud klinken....17. Dianne is 13 en heeft het erg druk met vriendinnen , ze blijven ook regelmatig hier slapen. Maar ik vind het alleen maar gezellig hoor en ben blij dat ze zoveel vriendinnen en vrienden heeft.
Carine heeft een echte vaste vriendenkring....al jaren.Ze doen allemaal gezellige dingen ,ze gaat dit jaar voor de 3de x naar Low Lands. Gaaf hoor!!!! Het zijn 2 heerlijke meiden ;D ;D ;D.

Ik heb net Lique maar even een berichtje gestuurd ,want ik begin toch een beetje ongeduldig te worden ;D ;D. Ik dacht :moet nu toch even wat meer weten ,dus als ik wat hoor laat ik het je weten. Ben heel benieuwd naar foto van jou ,gewoon even model spelen. Nou Gonnie, doe je best en we wachten af.
Knuffies aan Frans & Indy

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

hee Ankie is low land een hardcoreparty, mijn zoon Stefan is ook altijd op feesten gister nog was hij v.i.p in Eindhoven ,wat klikt dat deftig  he .v.i.p, en hij wordt ook in augustus 20.
en dan heb ik nog een zoon die in sept 23 wordt, maar die is al voorzien ,en sinds 3 weken uit huis ,lekker rustig nu.

Weet je al meer van Nala b.v wanneer ze naar jullie komt ?
ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan straks samen met zazou.
Petra vandaag hebben we weinig tijd om te oefenen dus !!
Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Gonnie,

Wat een verdriet bij je dochter, maar erg fijn dat het nu weer goed is,. Ik werk op een afdeling die ziektekosten van onze verzekerden, bij een ongeval wat door iemand anders veroorzaakt is, verhaalt op een aansprakelijke tegenpartij,. pff wat een mond vol. Maargoed ik wilde je alleen even zeggen dat je dit helaas veelste veel ziet. Ongevallen met Alcohol in het spel. Het slachtoffer maandenlang ziekenhuis in en uit,. en vaak heeft de veroorzaker niets tot weinig. Ik snap best dat hij je dochter niet teveel wilde belasten, maar liefde is nou eenmaal liefde en ik ben blij dat je dochter weer straalt en het allemaal weer goed is.
Kan me ook voorstellen dat je als moeder je kids alleen maar gelukkig wilt zien,. Dat is het eerste wat ik besefte toen ik moeder werd,. Ik ben gelukkig als m'n dochter dat ook is :)

Ik hoop dat d'r vriend snel een beetje opknapt.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Gonnie

Low Lands is geen hardcore. Het is gewoon van alles en nog wat. 3 Dagen feesten en naar optredens van van alles en nog wat. Overnachten in tentjes die hutje op mutje staan. Maar de sfeer is berengoed en het is een heel gevarieerd publiek wat er komt.Ook mensen van onze leeftijd ;D ;D. Moet er niet aan denken ,maar als ik jong was zou ik het ook wel weten hoor ;D ;D.
Ik heb nog nix over Nala gehoord ,heb Lique gisteravond een berichtje gestuurd ,maar nog geen reactie op gekregen.
We wachten dus gewoon weer rustig af.

Petra en Cheeky

Heeee Gonnie!

Ik wacht geduldig af.... ;) ;D

Gedraagt Frans zich vandaag een beetje?

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi

Nou Frans gedraagt zich wisselent het is echt zo als ze met z`n tweeen bij elkaar zitten ze mij niet zien staan en ook niet nodig hebben , ze zitten momenteel in de keuken in een heel klein hoekje mijn note blok te perforeren, en dat is momenteel de favorieten bezigheid van ze, de rietjes zijn even uit beeld, zal vandaag nog een foto neerzetten van de stereo, ze hebben geprobeerd hem aan te zetten maar dat is helaas voor hun niet gelukt.

Groetjes Gonnie

gonnie

hieris ie dan let hierbij niet op het stof !!

Ankie

Hoi Gonnie

Wat een leuke foto ,lekker met z'n tweetjes op onderzoek. Misschien lukt het ze nog wel ook ;D ;D.
Stof ..., welke stof ;D ;D :P.

Ik heb bericht gehad van Lique ,ze gaat Nala een dezer dagen apart zetten en dan is het afwachten of ze zelf gaat eten en niet af gaat vallen. Ben zooooooo benieuwd !!!

Valerie

Hehe, wat moest ik bijlezen zeg.
Veel gebeurd.
Ondertussen kan je al hele mooie foto's plaatsen zie ik! :)
Wat erg van de vriend van je dochter. Moet ook wel voor jou niet makkelijk zijn. Telkens aan uit bij hen. Geeft ook veel emoties mee, zeker aan die leeftijd.
Nu is op zich 6 jaar niet zo erg veel verschil, maar als je 17 bent lijkt het verschil veel groter en moeilijker dan wanneer je ouder bent.
Hopelijk hersteld hij weer snel.

Groetjes,

Valerie

Petra en Cheeky

Wat een heerlijke foto, Gonnie! Alsof ze samen een plaatje gaan draaien of de radio gaan luisteren! Prachtig...!!!
Enne. stof, wat voor een stof? Hatsjieeeeeee!!! ;) ;D

Enne... is je man al druk aan het oefenen op die andere foto die je mij beloofd hebt?  ::)

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi

Sorry die is mometeel in dromenland , en die lieve schat wil ik toch niet storen zeker  ;D
nou de stof heb ik vandaag maar weggehaald,  zie dat niet iedere dag heel slim er zit normaal een deurtje voor  ;D
groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Dromenland? Smoesjes..... ;D ;D ;D

zazoe

Hee Gonnie,

Zo, ik ben ook weer bijgelezen! ;)
Fijn dat je dochter weer wat opgevrolijkt is! :)

Wat een leuke foto van Frans & Indy!
Nou weet je in ieder geval dat je niet hoeft te schrikken als er ineens muziek door het huis schalt! ;)

Liefs, Sanne.

gonnie

Hoi

Echt waar Petra , mijn man moet iedere ochtend zeer vroeg op ,  mijn man zegt iedere avond even het  nieuws kijken ,maar na de eerste klanken van de nieuwslezer vallen zijn oogjes toe en hoor je een geronk , en als je vraagt na een uurtje en waar ging het nieuws over, tja  ????
Indy gaat momenteel niet meer op mijn hand zitten althans gaat ze erop dan is ze er meteen weer af ,dus ik denk iets minder p.c en iets meer bezig zijn met mijn valkjes , frans is nog net zo tam , wellicht zijn het alleen puberstreken die langzaam aan beginnen en zijn dit de eerste tekenen ervan.
Ja Sanne het zal inderdaad vandaag of morgen wel lukken om de stereo aan te zetten ,ook een kwestie van tijd .
Groetjes Gonnie