6 augustus 2025, 17:10:36

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
nou wat ik gisteren avond mee maakte vind ik heel bijzonder, Weny en Patrick en hun dochtertje Kim, kwamen naar de nieuwe voliere kijken en meteen natuurlijk naar Chucy de lutino die ik 2 mnd geleden bij hun gekocht heb, ze liepen gelijk naar de kooi, en Patrick begon te fluiten naar Chuky en wat schetst onze verbazing hij spitste zijn kuif en luisterde, zijn vleugels reageerde ook ,en zijn koppie draaide , dit was duidelijk herkening , niet normaal zeg wij waren allemaal verbaasd, Patrick ging de kooi in hij kwam niet op zijn vinger zitten maar je merkte heel goed dat er weer die herkenning was, later ging ik samen met hun dochtertje de kooi in en hij kwam iedere keer bij haar in de buurt , echt ook haar kende hij nog . ik vind het echt heel verwonderlijk.
Gonnie

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Ja misschien herkent hij hem wel of is het gewoon een geluid dat hij normaal niet gewend is.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
heb mijn naam maar eens aangepast, want de ruimte voor alle namen werd dus echt te klein, en ik vond het wel een orginele naam ,we wonen tenslotte in een dorp.
Binnenkort zal ik wel eens al mijn schatjes op foto zetten.
De kleintjes groeien heel goed , de oudste eens gewogen en die weegt 1 ons, een zwaargewichtje dus.
En het zijn volgens mij allemaal opaline wilkleurtjes ,verassing dus.

Jong1

jong 2

jong 3

Gonnie

Rianne

Hoi Gonnie,

om geparelden te krijgen, moet Frans dus gepareld zijn geweest, of split gepareld zijn. Dus ik denk dat het idd allemaal geparelde jongen zijn. :) Jammer genoeg weet je nu niet of het mannen of poppen zijn. Ze zien er goed uit, ze zijn hard gegroeid hoor.
Leuke nieuwe naam voor je dagboek, volgens mij is er ook nog niemand met zo'n naam. :D

Lin

jeetje die zijn gegroeid. Ach die pareltjes echt lief  ;D

Caroline

Hoi buuv,

lieve pareltjes!!  :-*

En leuke nieuwe naam!!  :D

Verder alles goed??

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

hoi Buuv
Ja hoor alles goed hier in het brabantse land, Antoon heeft nog tot en met zondag vrij en dan begint hij de week weer met een hele week service tot en met de volgende week maandag, dat is ietje minder maar hij is dan ook lekker 3 weekjes thuis geweest.
Gonnie

gonnie

3 augustus 2006, 19:16:53 #2004 Last Edit: 3 augustus 2006, 19:43:35 by gonnie
Hoi

Het valkendorp ;D zou binnen kort weer uitbreiding krijgen, het 1 e valkje komt van Bianca van Parkietendroom uit Geldrop, en het 2 e valkje komt bij Kirsten vandaan , ik zal ook eventjes een foto van de lieverds erbij zetten.

En nu gaat het om het valkje van Bianca , oo ja gelukkig komt die binnenkort, maar het gaat een paar weekjes langer duren dan de bedoeling was, doordat er in het broedblok erg geplukt werd had Bianca besloten dat het beter voor de kleintjes zou zijn om verder met de hand op te gaan voeden, zo gezegd zo gedaan .

Maar Bianca vertrouwde het op een gegeven moment niet meer ze wilde wel pap maar zaadjes ,daar bleven ze liever van af, vanmiddag heeft ze  de valkjes dan ook laten onderzoeken door een DA, en wat blijkt ze hadden een bacterie bij zich (die in prinsipe alle valkjes wel bij zich dragen )maar door de stress van het gepluk door paps is de bacterie toegeslagen , vooral bij de twee andere jonkies , mijn Thalia en een ander jonkie hebben het in veel mindere mate als de andere twee, dus is het een heel verstandig besluit dat Bianca naar de DA geweest is , en ik ben er haar dan ook zeer dankbaar voor , want anders had ik wellicht later met een doodziek valkje gezeten,

Al met al valt het dus gelukkig mee en met een kuur hoopt Bianca dat de jonkies er weer helemaal kern gezond over een paar weekjes toch naar de nieuwe eigenaars kunnen , en daar twijfel ik geen moment aan.

Bianca bedankt meid goed gedaan

p.s alleen het valkje wat ik bij kirsten ga ophalen binnenkort heb ik kunnen plaatsen , misschien dat Bianca het later kan proberen.

Dit is Indra , lief hè.

Gonnie
Ha Ha toch nog gelukt,
Dit is Thailia ,een snoepie hè

Caroline

Scheetjes hoor!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Fijn dat bianca het zo goed ind e gaten houdt en meteen maatregelen neemt. Het is altijd fijn dat ze je op de hoogte houdt.

gonnie

Hoi
Zo nog even een paar foto`s van mijn schatjes , je merkt al echt verschil in karakters , het zal niet mee vallen er strakjes èèn af te staan :-X.

Gonnie

Caroline

Ach, wat lief hè, en alledrie zo mooi gepareld.

Fijn dat alles zo goed gaat.  :D

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Joyce28

Mooie aanwinsten hoor!Lijkt me ook moeilijk om jonkies af te staan die je vanaf het begin groot hebt zien worden :-\