23 juli 2025, 01:10:49

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

OOO hij is verdorie veel te klein , net gaf ie aan dat ie te groot was , en nu dit weer , ik moet wel blijven lachen maar dat lukt niet meer zo goed , er gaat zoveel tijd in zitten voor me, maar ik ga het toch nog een keer proberen , hoor  :-X :-X

Groetjes Gonnie

gonnie

Was weer te groot en wazig , ga weer wat anders proberen.

Anita1

;D ;D ;D hihi connie zet m op 30 30.dat gaat goed en dan plaatsen.knuff anita. ;D

gonnie

30 30 /
wat is dat Anita
Ik weet er verdorie ook niks van  :-X :-X :-X

gonnie

2 juni 2005, 13:26:48 #184 Last Edit: 2 juni 2005, 13:32:59 by gonnie

o hee , het is gelukt , klappen allemaal  ;D ;D ;D ;D ;D
zelf gedaan toch knap vind ik , ik verklein hem met fotoschop anita tot 600 dan krijg ik dit formaat is nog wel niet scherp , maar daar wordt door mij aan gewerkt , ik moet nog hèèèl vèeèèl opefenen , maar oefening baart kunst een week geleden wist ik nog nergens van , en nu met hulp hier en daar lukt het me , bedankt .
En zoals je kunt zien slopen ze de rand van het schilderij ook al !!

Groetjes Gonnie

Anita1

;D ach wat een lieve foto zeg!!
echt wel..deze is zonder flits gemaakt he?
maar de grootte is primaa
knuff anita.
ps lees mijn stukje even terug..hoe je hier op moet zetten en verkleinen.dat doe je met 30 30.uitrekken en hellen zeg maar.xxx

gonnie

Hoi aNita

in jou stukje wat je aan mij geschreven hebt op de vorige pagina staat volgens mij niks op over uitrekken en hellen, maar je bent een lieverd dat je met me aan het tobben bkijft.

Groetjes Gonnie

gonnie

2 juni 2005, 14:25:06 #187 Last Edit: 2 juni 2005, 14:28:03 by gonnie

Indy

gonnie

2 juni 2005, 14:29:38 #188 Last Edit: 2 juni 2005, 14:41:27 by gonnie

frans

gonnie

gonnie

gonnie

gonnie

zazoe

Hee wat een foto's! :)

Indy is prachtig, en Frans is ook een lekker ding, je boft maar. :)

gonnie

Hoi Sanne

ben zo blij dat het me eindelijk gelukt is poeh poeh, dat heeft me al wat tijd gekost , maar aldoende leert men , wist er ook helemaal niks vanaf.

Groetjes Gonnie