21 juli 2025, 23:23:27

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

ja ik wil ze ook . verdikkeme , die zoon van mij ook :-X :-\
Op zijn stage  was een virus geconstateerd , op de p.c `s ,van dat bedrijf , en dan is het aan mijn zoon om dat op te lossen . dus sorry mensen ik moet jullie weer teleur stellen.

Groetjes Gonnie

Anita1

:-X :-\ :-X sjips... :-X :-\

gonnie

Hoi Anita

goed nieuws mijn man zei net , ga maar halen dat foto toestel , maar nu ga ik toch twijfelen , omdat bij jou ,savonds niet zo lukken wil , en dat had ik ook al op kieskeurig gelezen . wat denk jij ??

Gaat het al iets beter met je  ??

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Jeetje het is toch wat :( :o. Zit ik me de hele dag al te verheugen op je foto's ,gaat het feest weer niet door :P.
Wat een ellende!!!! Maar wat in het vat zit verzuurd niet (wat een wijze woorden he?). Hebben we nog wat om naar uit te kijken. Met de keuze van een fototoestel kan ik je niet helpen ::). Ik heb een kodak en ben er heel erg blij mee. Ligt ook lekker in de hand en maakt prachtige foto's. Het is geen superklein toestel, maar dat wilde ik ook niet.
Ik had trouwens graag je 2 poepies op de olifant zien zitten samen ,dus dat moeten ze nog maar eens overdoen, als jij je plaatjes kan schieten ;D.

:-* Zazou & Ankie

~Natas~

Hoi hoi,

Ik dacht van kom........laat ik eens kijken of de foto's er al zijn.
Maar helaas zonder succes  :(
Maar ik wacht geduldig af op je eerste mooie foto's hoor.
Des te leuker ze zullen zijn............... :P

Groetjes en geef je valkjes maar een lekker kroel van me.

Natasja en zielige Joepie

Lin

Hey,

Als het alleen bewerken is wil ik het ook wel doen hoor. stuur anders maar op naar wr16@hotmail.com als het niet wil lukken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

HLin

hartelijk bedankt voor je reaktie , mijn zoon heeft fotoshop , dus vandaar ,kan hij ze goed bewerken , maar mocht ik ooit vast zitten doe ik graag een beroep op jou , nogmaals bedankt.

groetjes Gonnie

Cor_en_Petra

Ha Gonnie,

Om foto's geschik te maken voor het forum is niet zo heel veel nodig hoor. Dianne (van Zazou) had daar ook wat problemen mee en ik heb getracht het uit te leggen hoe je dat vrij makkelijk kunt doen.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10033.135.html

Misschien is dit ook een tip voor jou zodat je niet altijd van je zoon afhankelijk bent.

Groeten,

Cor, Petra en Cheeky

gonnie

Hoi Allemaal

Ja ik heb eindelijk een camera gekocht , een sony dsc w 5, we gaan morgen eerst het toestel nader bestuderen , en dan ga ik jullie  lessen even bekijken , Cor en Petra . ;D ;D
Bedankt voor de tip , ga morgen het nader bestuderen en dan moet het toch eindelijk wel lukken onderhand .

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dianne lukt het nu vrij gemaakelijk om foto's te plaatsen Ik heb me er nog niet echt in verdiept,want ik zat lekker in de tuin met een boek ;D ;D. Heerlijk!!!
Nog wel ff naar het tuincentrum gefietst en jaaaaa hoor, ik heb mijn 3 rings touwding (schrok ff van de prijs). Morgen gaan we hem ophangen. Ik zoek alleen nog wat voor in de kooi.(vriendje of vriendin misschien?).
Ben benieuwd of het je gaat lukken met de foto's,maar dat zal vast wel.
Wil ze nou toch wel eens zien hoor ;D ;D ;D :o :P.

:-* van Zazou, groet van Ankie

~Natas~

HOI HOI HOI[/b][/color]
GONNIE[/b][/color]
heeft een camera gekocht.
Nu komen er eindelijk mooie foto's in het dagboek te staan.

Ik wacht met smart op de FOTO'S

Groetjes,

NAtas

Anita1

;D heej gonnie.fijn dat je nu een camera hebt gekocht.sony is altijd goed hoor.
hopelijk is die niet zo moeilijk als de canon hahahaa.
ik heb gisteravond nog wat lessen genomen lol.
en toen had ik voor het eerst geen overbelichte foto..
maar.. :-\ hoe ik dat gedaan hebt..ook alweer??
hahaahahaa.
nou meiss succes ermee vandaag.overdag zijn altijd mooie foto's dus kom maar op!
;D knuff anita

zazoe

Gonnie, hou ons niet langer in spanning!! ;)

gonnie

Hoi

Nog effen geduld , ja,ja, ik weet het , maar mijn nieuwe toestel maakt ze te groot van formaat , dus instaleert mijn zoon fotoschop morgen [zegt ie ] , maar wat hij nog niet weet is dat hij dat moet anders ???? :-X :-X :-X

Frans en Indy zitten vanaf vanmiddag samen in de kooi , Frans deed erg zijn best om Indy te lokken , dat deed frans ook gister avond , maar ik vind ,  het eerst  overdag  maar eens proberen , zofar zogood , het gaat dus tot nu toe goed.

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Gonnie,

Te gek dat je een fototoestel hebt nu. Nog even en dan kan je ze plaatsen met je ogen dicht  ;)

Ik heb ook een tijd zonder digitale camera gezeten en in het begin getobt hoe ik de foto's nou moest plaatsen  :-\, maar uiteindelijk is het goed gelukt.  8)

Ik kom af en toe neuzen of ze er al opstaan.

Succes, groetjes Nel :)