29 april 2024, 13:16:59

Speciale Niiana

Gestart door Tara, 12 mei 2005, 21:06:31

« vorige - volgende »

Tara

12 mei 2005, 21:06:31 Last Edit: 23 mei 2005, 14:02:21 by Tara
HOI !!!!!

bij mijn nest, Malaia x Tequila (cinnamon gepareld witkop x cinnamon gepareld) zitten drie jongen, waarvan twee van hun zelf zijn, het eerste is een cinnamon gepareld, en de tweede.... IK WEET HET NIET !!! Ik zou zeggen, wildkleur witmasker gepareld ofzo!!!!!!

Die heeft op de vleugels gele parels en op de rug overduidelijk witte parels!!!!!

Ik kijk of ik vanavond nog een foto kan maken, het is echt speciaal, qua vleugels sprekend Tequila, qua rug, Malaia, echt speciaal!!!!

Kan dit????!!!!!!!

Groetjes, Tara

trienke

hoi tara

ik ben erg benieuwd naar de foto's ;)

groetjes trienke


Lin

Ik nu ook. Ik dacht dat laatst ook al ergens te zien, misschien wel bij jou. Ik dacht dat dat zo hoorde in het begin.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hej,

dit is niet zomaar wat hoor, heb dit nog nooit gehad... Toch niet zo echt opvallend...

De kleine is Niiana gedoopt...
De bovenste laag is geel gepareld op d'r vleugel, de onderste wit, op de rug begint het vanboven met witte parels, en vanonderen zullen ze geel zijn, zo lijkt het er op, jeetje ik ben echt benieuwd...

Ik heb 'm even binnen genomen om foto's trachten te maken maar dit is echt ontzettend moeilijk zeg, om het aan te tonen, lukt me niet echt... Op sommige zie je het geel, en op sommige het wit......











Hopen dat het een popje is zeg ;D

ei

hoi
sorry hoor, maar ik vind dit heel normaal, heb er zelf 3 hier
en dat is bij deze ook zo, heb geen enkel met allemaal gele
of witte parels, volgens mij is dit echt niet speciaal
groetjes

Tara

Hoi Ei,

nou, laat ik je even zeggen dat het niet zomaar wat is hoor :-\

Elmo had ook witte en gele, maar helemaal niet zoals deze...
Deze heeft echt keiveel witte en dan wat gele...

Nugoed we zien wel naarmate ze groeit.

Groetjes, Tara

Tara

Wacht maar af ;D
Is op de foto's ook minder duidelijk dan in 't echt natuurlijk...

Zal morgen m'n best doen.....
Maar zou echt perfect kunnen gaan voor een cinnamon geparelde witmasker, als je alleen naar het rugje zou kijken.

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Dit is een cinnamon gepareld jong.
Voor veel kwekers niet speciaal om te kweken, maar voor jou kan hij toch héél bijzonder zijn ;)

groetjes Lique

trienke

Hoi tara

Mijn 2 jongen die ik met de handopvoed, zien er zo een beetje uit.

Groetjes Trienke

Tara

Hoi,

jullie begrijpen het geloof ik niet he  ??? ::)
Dit jong is idd cinnamon gepareld, dat weet ik toch ook wel hoor...
Maar op de rug en onderkant van de veren lijkt het een cinnamon geparelde witmasker, zoals papa Malaia.....

Maar we zien...


Groetjes, Tara

Ei

sorry hoor, maar dat kan toch niet ::)
Het is echt niet speciaal, verwacht er maar niet te veel van
het is misschien een heel iets afwijkend valkje, maar zeker
geen nieuwe mutatie
groetjes

Tara

Waarom zou dat niet kunnen??

antoine

hoi Tara,
volgens mij kan dit heel goed een nieuwe mutatie zijn,
maar langs de andere kant, vele zeggen hier dat ze ook zo een valkjes hebben :-\
ik weet er niks van, dus hou ik me er verder buiten,
nog veel succes!
grtz antoine

Lin

Hey,

Ik dacht dat je er zo een bedoelde als wat in Kazoo's (bijnaam maar dat weet je wel) dagboek staat. Maar blijkbaar is het dus een speciale, heb je al een nieuwe foto?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi,

ik weet best veel van mutaties en dit heb ik nog nooit zo erg gezien,
jullie kunnen idd makkelijk zeggen; "ik heb dit ook", maar dat geloof ik niet, totaal niet, ja, Elmo, mijn gewoon gepareld valkje, heb ik ook van toen ze een jong was, die had ook enkele witte en gele, maar dit was maar enkele, deze kleine heeft ontzettend veel witte en is een totaal ander jong in tegenstelling tot mijn andere twee cinnamon geparelde jongen... Dus ik weet het niet hoor.

Ik kijk snel weer voor foto's, doe vanavond mijn best, lukt me wel, ik moet het er duidelijk op krijgen, moet gewoon..

Groetjes, Tara