29 april 2024, 15:40:51

Speciale Niiana

Gestart door Tara, 12 mei 2005, 21:06:31

« vorige - volgende »

Ei

witmasker en wildkleur in 1 ???
dit kan toch niet, de dons was toch geel?
je valkje heeft gwn iets meer witte parels dan gele
Wij hebben ook zoeen, maar met iets minder witte
parels, het is iets afwijkend, maar geen nieuwe mutatie

dit is natuurlijk mijn mening, niet aanvallend ofzo ;)
groetjes

Mandy

Ik zie ze ook als gewone cinnamon geparelde valkjes hoor. :)

Ik heb al verschillende geparelde valkjes gehad en begrijp wel wat je bedoelt, ik heb ook al verschillende tinten wit en geel gehad. Sommige hadden echt knalgele parels en bij andere was het weer richting wit, en ook gemengd.

En wildkleur en witmasker in 1 valk zien is onmogelijk.
Dit zijn geen witmaskers, dat is duidelijk.

Dus geen nieuwe mutatie, maar wel mooie valkjes. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

13 mei 2005, 21:20:36 #17 Last Edit: 13 mei 2005, 21:25:05 by Tara
Hoi,

nu ga ik jullie even bewijzen, het zijn niet zomaar enkele pareltjes, maar heel veel,
en ei, ik zei niet dat het een witmasker is, he hallo ik ben niet dom hoor hahaha ;D!!!



Groetjes, Tara

antoine

hoi Tara,
ja, nu ziek ik tog overduidelijk alle witte parels,
dit moet tog iets nieuws zijn volgens mij! ;D
grtz antoine

Mandy

Ik zie geen verschil met een andere cinnamon geparelde hoor. Ik vind het wel meevallen met de parels, heb er wel meer gezien, op de rug zitten ook donkere veertjes zonder parels, dus ik begrijp nog steeds niet wat je nu bedoelt hoor, wat er zo anders is als anders? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Citaat van: Mandy op 13 mei 2005, 21:24:58
Ik zie geen verschil met een andere cinnamon geparelde hoor. Ik vind het wel meevallen met de parels, heb er wel meer gezien, op de rug zitten ook donkere veertjes zonder parels, dus ik begrijp nog steeds niet wat je nu bedoelt hoor, wat er zo anders is als anders? ::)


Hoi Mandy,

is dat dan zo moeilijk te zien hoeveel witte parels dit jong heeft in tegenstelling tot mijn andere cinnamon jongen... Zij hebben dat totaal niet, en deze kleine heeft gewoon overwegend veel witte parels...

Maar ok laat maar vallen..

Mandy

Dat kan misschien wel zo zijn, want uiteindelijk is niet 1 gepareld jong exact hetzelfde als de ander, er is altijd wel verschil in de hoeveelheid parels en in de kleurtint variërend van knalgeel tot bijna wit, maar dan is het toch nog geen nieuwe mutatie zoals je dit onderwerp begonnen bent? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara


Marije

Wat het ook mag zijn, ik vind het een POEPIE! :-*
En ik snap goed wat je bedoelt, ik heb een cinnamon geparelde en een witmasker cinnamon geparelde en het lijkt daar idd wel een beetje een kruising tussen..... :)
Maar goed, de experts zeggen dat het een cinnamon geparelde is, dus zullen wel gelijk hebben! ;D ;D ;D heb daar het volste vertrouwen in! ;)
Groetjes,
Marije, P&S

Tara

Hoi,

het mag dan geen nieuwe mutatie zijn, een afwijking is het zeker wel.

Groetjes, Tara

Anita1

 ;D hoi tara ik vind de kleuer een beetje groenig..kan dat kloppen.straks heb je een gepareld olijfje ahahahaha.
nee maar ik vind het wel een heel mooi valkje.
ik heb deze nog niet zo veel gezien zelf dan.maar als je een paar dagen verder bent zet dan weer een foto hier neer.
echt een beauty hoor.knuff anita :D

Lieke

Srry hoor,
Volgens mij is dit geen cinnamon gepareld...
Hij heeft ook een beetje iets van witmasker kleur weg...
Srry dit is mijn mening ;)
Wel een liefie hoor Tara :D

Groetjes, Lieke

Lieke

Citaat van: M@rco op 14 mei 2005, 00:38:22
Trouwens... al zou het een andere kleur zijn (en dat is het niet) je spreekt pas van een mutatie als het zich vererfd.


en Marco, ze heeft er nog niet mee gekweekt ;)

Inger m

Hoi,
Leuk valkje! Maar lijkt mij idd ook gewoon een cinnamon geparelde met vrij veel wit. Uiteindelijk is iedere vogel anders. Bovendien kan de vogel nog anders 'uitkleuren' na de eerste rui.

Wat betreft wat weghebben van een witmasker is onzin. Een witmasker is een vogel zonder gele en oranje pigmenten. Dat de parels wit zijn, heeft niks met witmasker te maken.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Lieke

oke srry, heb het niet goed begrepen  :-\

groetjes, Lieke :-\