18 juni 2025, 06:33:34

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: Mariska op 23 oktober 2005, 15:52:22
Hoi Riny,

Wat hoor ik Riny, heeft de ooievaar een nieuw kindje voor je overgevlogen uit Belgie?!

VAN HARTE GEFELICITEERD

Plaats aub snel een foto van je nieuwe valk, wij (ik in ieder geval) zijn donders nieuwsgierig  8)

Sppppppppppaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnneeeennnnnddd!!!

Groetjes, Nel :)

bobbie

FOTO'S     FOTO'S      FOTO'S     FOTO'S

Mariska

Hoi Nel,

Ik weet niet of je het al weet en anders verklap ik het vast voor je. Rianne heeft gisteren een valkje voor Riny meegenomen. En Riny heeft hem vanmiddag opgehaald bij Rianne.
Je bent zo nieuwsgierig ;D, dus als je wil kun je even kijken bij Rianne in het dagboek. Als het goed is staan daar foto's in.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Mariska,

Daar had ik eea al gelezen. Ik dacht dat Riny ondertussen wel thuis zou zijn vandaar mijn kreten om foto's  ;)

Hoi Riny,

Nu kan je wel lekker op stap zijn, maar als jij weg bent haalt je hondje rare dingen uit hoor:

:-\

Groetjes, Nel ;)

Gerda

hahahaha

Bailey Batman!!!!!!!

marga

hoi nel
riny zal wel lekker zijn gaan slapen die moest echt een wereldreis maken eerst naar ons in  schoorl en toen naar hoorn
toen naar hipolytushoef en naar zwaag weer naar hoorn en weer terug naar america maar het was gezellig
groetjes marga

♪ Marlies

Hoi Riny, ;D

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje. :o  Het komt bij jou nu toch ook al aardig vol te zitten.
Nu kun je volgend jaar zelf lutino geelwangen kweken. Misschien kom ik dan wel shoppen bij jou ;D

Groetjes Marlies

Gerda

Het is wel een bereisd valkje. Eerst uit Belgie naar het hoge noorden van Noordholland en nu weer naar het Limburgse land.
Riny, ik hoop dat je veilig thuis bent en in je bedje ligt. Reageer morgen maar. Maar we zijn wel nieuwsgierig!!!

Groetjes Gerda

Caroline

Citaat van: marlies op 23 oktober 2005, 23:42:32
Hoi Riny, ;D

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje. :o  Het komt bij jou nu toch ook al aardig vol te zitten.
Nu kun je volgend jaar zelf lutino geelwangen kweken. Misschien kom ik dan wel shoppen bij jou ;D

Groetjes Marlies

Lutino geelwangen!!!!  Doe mij ook en winkelwagentje  ;) Is ook niet zo heel erg ver weg, America.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Riny,
Waar ben je toch? Wij willen je nieuwe valkje zien!
Leuk zeg... Ik wil ook meer valkjes!!!!! Maar daar mag ik van Han nog niet aan denken, eerst meer plek hebben... :P

Rianne

Hey ongeduldigen!

Hier een foto van Riny's geelwang, en het valkje van Lin.

Riny

24 oktober 2005, 11:22:58 #761 Last Edit: 24 oktober 2005, 11:26:17 by Riny
Citaat van: bobbie op 23 oktober 2005, 22:09:26
Nu kan je wel lekker op stap zijn, maar als jij weg bent haalt je hondje rare dingen uit hoor:

:-\

Hallo allemaal
Wat een drukte hier,ik kom niet bijgelezen.
Op de eerste plaats Bailey is mee geweest hoor,want we gingen bij vrienden op visite en kregen van te voren te horen als we hem niet mee brachten dat wij ook niet naar binnen mochten(Marloes_O)
Ja en mijn geloofwaardigheid zal ook wel danig aangetast zijn.
Ik roep heel erg hard dat hier de deur nu op slot gaat van de voliere,en dat was ook echt de bedoeling.
Maar dan belt Rianne me op en tegen dat aanbod kon en wilde ik echt niet nee zeggen.

Maar zeg nu eerlijk het is ook geen mutatie die je snel tegen komt.
Andere mensen zijn jaren op zoek naar zo'n koppel en mij wordt het zo in de schoot geworpen.Hoeveel geluk kan een mens hebben??
Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje bang van,dat hoort eigenlijk niet bij mij.
Ik was ook compleet van slag na dat telefoontje.
Och en een bultje op de rug maakt niet uit,hoeveel mannen lopen er niet rond met een bultje op de rug en toch verwekken ze prachtige kinderen ;D ;D.
En met foepjanknollen heb je geen last van een bultje op je rug, als je het nu op je buik had zitten was het weer wat anders.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

:o Riny hij is prachtig of is het een zij?? En koppel je deze aan die schoonheid van je handtekening?? Jullie hebben het voor elkaar hoor, deze witmaskerfan is verliefd aan het worden op......GEELWANGEN!!!  :P ;D ;)

GROETJES EN VEEL PLEZIER, Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

trienke

hoi riny ;D

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Weer een mooie geelwang, mooi hoor.

en niemand verder had het door hahaah

groetjes Trienke

Bianca

mooi hoor je nieuwe vogel!
Een cinnamon gaparelde geelwang heeft ie dan ook splits?
Dat zal best wel als ie bij bernhard vandaan komt.
Ik heb hier zelf ook een geelwang van hem zitten.
Een bont geparelde cinnamon geelwang split fallow, en een fallow man split parel en kanssplit geelwang.
Geniet maar lekker van je vogeltje!

Ik kan niet anders zeggen dat bernhard gewoon geweldige vogels kweekt!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.