18 juni 2025, 06:20:14

Valkennieuws uit America

Gestart door Riny, 8 mei 2005, 15:40:40

« vorige - volgende »

Riny

22 oktober 2005, 13:18:50 #735 Last Edit: 18 november 2005, 00:43:20 by Riny
Hallo Gerda en Ivana
Bink moet toch nog zeker 3 weken pap krijgen 1x daags.
Hij heeft veel energie nodig in de voliere met klimmen en vliegen,en hij heeft nog een flinke groeiachterstand.
We denken ook dat Bo een pop is en dat Bink daarom zoveel feller van kleur is.
Bo probeer ik niet tammer te krijgen,ik heb het liefste dan ze op elkaar gericht zijn .
Bo kijkt wel als ik met Bink bezig ben maar dan wel van op veilige afstand.
Ik geloof ook niet dat dit echt vogels zijn om tam te maken ,maar ik kan me vergissen.
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Hoi Riny,

Wat een mooi gezicht die 2 zo bij elkaar.

En die Bink, wie zegt dat ze niet kunnen praten? Zijn lichaamstaal en handelen zijn duidelijk genoeg  ;D de slimmerd.

In de bench betekend weer naar de voliere 8).

Heerlijk dat het zo loopt.

groetjes, Nel :)

hippysuus

Och wat een lief duootje zo zeg, Riny..je bent toch maar een bofferd dat je zoveel lieve mooie vogels hebt...ik zou zo met je willen ruilen!!  ;D ;D

Psststt..ik heb zaekdempel verklapt in mijn verhaal....Petra trok het niet meer, kon het niet meer volhouden die smekende oogjes  ::) ;D

Petra en Cheeky

Hahahaha, nou.... ! Ik knap zienderogen op nu ik weet wat het betekent! En tegelijkertijd knapte ik af, omdat ik het gevoel had dat er veel meer achter zat dan zo'n dom woord van 4 letters...! (NEE, ik verklap het hier niet, zo blijft de interactie tussen jouw dagboek en dat van Suus wel leuk!  ;) )

Fijn om te zien en te lezen dat je zorgenkoppeltje uit het begin nu zo lief bij elkaar zit! Nu nog van de pap af en dan kan de echte actie beginnen!

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Petra
Nu heeft Suus wel verklapt wat zeakdempels waren,maar weet jij dan wel wat OHMEZEIKEN zijn???
Dat moet je ook nog raden.
Daar gaat je nachtrust weer.
groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Neeeeeeee, niet WEEER! Hellep! En jij staat er zeker zo bij:

;D ;D ;D

Riny

Hoy Petra
Nee ik heb veel meer kleren aan,ik heb het nl snel koud.

Lin

riny nog niet online geweest?  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Heeft ze morgen ook geen tijd voor ;)

trienke

hoi riny

aaa wat een liefe foto van bink en bo, die heeft het dus al door dat als hij pap krijgt dat hij naar binnen moet haha.

groetjes Trienke

Riny

Hoy Lin en Rianne
Ze is nu heel even on line want ze heeft de resr van de dag geen tijd meer.
Ze gaat op TIENERTOER!!!!!!

Petra en Cheeky

Die Riny, TIENERTOER??? Ben je in een Spa Health Centrum geweest of zo?! Dan zat ik er toch niet zo heeeeel ver naast met de babyfoto!  ;) ;D

Hoe dan ook: veel plezier vandaag! Toer-ze!

Groetjes,
Petra

Mariska

Hoi Riny,

Wat hoor ik Riny, heeft de ooievaar een nieuw kindje voor je overgevlogen uit Belgie?!

VAN HARTE GEFELICITEERD

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Hoi Riny,

Wat een lekker stel die Bink en Bo! :-* :-*
Mooie foto!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

bobbie

Hoi Riny,

Ben je echt op reis? Ik ben heel de dag onder de pannen geweest dus eea gemist hier. Kan het ook niet terug vinden dat je weg bent vandaag  :-\ Kannie hoor, moeten wij je missen :-\

Horen we snel?

Groetjes, Nel :)