Ukkie, Sergio, Smirnoff en SEQUOIA, mijn viertal !

Gestart door Tara, 6 mei 2005, 15:22:48

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Gonnie,

in't begin lijken de mannen ook op popjes, hebben die dan ook een lichtere wangvlek, dus op die leeftijd wil dat helaas nog niks zeggen :(.

Ik zal even kijken in je dagboek.

Groetjes, Tara

Anita1

;D hoi lieve tara.
kan me voorstellen hoor,dat je even verdriet hebt.pfff ik had dat ook!
maar fijn dat je weet dat,ze goed terecht komen!
dat is toch het voornaamste.mensen blij maken met een lieffie.
felieee met je paardje! geniet er maar lekker van.kusss anita  :-*

Petra en Cheeky

Ha Tara!

Karmen zal ongetwijfeld helemaal blij zijn met de twee kleintjes van jou! Maar dat is het altijd als je ze weg ziet gaan, je bent blij dat ze goed terecht komen,  maar tegelijkertijd mis je ze! ;)

Het is ons opgevallen dat je in veel dagboeken als "expert" wordt genoemd... Dan moeten we dat dagboek dus zeker niet overslaan....

Groetjes van Cheeky & Petra

karmen

hoi tara,

bedankt nog voor alles meid en zijn echt pracht van een vogels en ja hoor ze zitten zeer goed bij me en zal zoveel mogelijk fotokes doorsturen naar je, deze middag thuisgekomen en wat in hun kooitje laten wennen ;D en toen hop daar was onze cienna was wat aan het wenen precies van de honger, weer in haar kooitje gezet en ja hoor vond het eten dat op de grond lag en zette er haar snaveltje in toen kroop ze ietske naar boven en zag ze tot haar grote verbazing dat er daar ook een potje stond met eten ;D, wat laten wennen en laten rondvliegen hier in de omgeving, en juist hun eten gegeven(nog handopfok) en na het eten wat hun bekkie afgekuist (wat was ik wat onwennig de eerste maal) en hop in hun kooitje terug gestoken dat ze wat op rust kunnen komen . Ze maken het uitstekend en maken al heel veel lawaai
groetjes,
karmen

Tara

Hoi Karmen,

ik ben blij dat het goed gaat, met Sunny ook wat??
Die had deze morgen een naar karakter wel, maar deze middag was dat weer beter.

Hoi Cheeky en Petra,

'Expert' zou ik nou ook niet zeggen hoor, hoe kom je'r bij :).

Groetjes, Tara

Lin

hey Tara,

Nou wat jammer zijn de twee weg. maar wat een geluk voor Karmen. die is helemaal in de wolken. Komen er nu geen nieuwe verhalen meer?Of ben je in een ander dagboek ver gegaan met je andere jongen?

Groeten, lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi Lin,

nee momenteel niks.. Heb weinig tijd en zo, en zit met problemen, denk dat ik hier ook maar een tijd, of gewoon.. wegga, want weet je, ben de klachten over mij een beetje beu geworden, kan het niet helpen hoor, als je al geen eigen mening mag zeggen...

Groetjes..

Lin

Hey,

Ik lees nu van veel mensen dat ze weg willen. maar als alle leuke en zeer behulpzame mensen weg gaan dan wordt het echt niet leuk hier meer. Kom op, niet weggaan. Ik zou niet weten of er over mij klachten zijn trouwens, ik ben ook altijd wel direct en vaak typ ik veels te snel een bericht en komt het mede daardoor anders over.

Groeten, Lin

Tara

Citaat van: Lin op 16 juni 2005, 19:27:47
Hey,

Ik lees nu van veel mensen dat ze weg willen. maar als alle leuke en zeer behulpzame mensen weg gaan dan wordt het echt niet leuk hier meer. Kom op, niet weggaan. Ik zou niet weten of er over mij klachten zijn trouwens, ik ben ook altijd wel direct en vaak typ ik veels te snel een bericht en komt het mede daardoor anders over.

Groeten, Lin

Hoi Lin,

naar mijn weten zijn er over jou geen klachten, maar over mij vast wel, zo begrijp ik het.

Ik wacht het nog even af, maar durf niet meer te posten in elk geval.

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Tara,

Kop op!
Zo'n vaart zal het niet lopen.
Gewoon blijven posten hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey,

Ik blijf ook gewoon doorposten al lees ik nu wel eens mijn berichtje eens door. ik probeer mezelf ook af te leren om niet te snel te typen en wat uitgebreider te zijn. Maar wel posten hoor. Moet hier wel gezellig blijven.

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Ja kom op Tara! We willen je verhalen en foto's niet missen hoor!  ;)

Tara

Hoi,

foto's over de kleintjes komen er straks, ik heb er gisteren veel gemaakt, moet dan even verkleinen...

In elk geval, moet een nieuw dagboek beginnen, heb jullie wat te vertellen.....

Groetjes, Tara

Rianne

Citaat van: Tara op 16 juni 2005, 19:44:13
Hoi Lin,

naar mijn weten zijn er over jou geen klachten, maar over mij vast wel, zo begrijp ik het.

Ik wacht het nog even af, maar durf niet meer te posten in elk geval.

Groetjes, Tara

Niks van aantrekken hoor. Je kunt niet aan iedereen's eisen voldoen toch?

Tara

Citaat van: Muppet op 18 juni 2005, 11:34:45

Niks van aantrekken hoor. Je kunt niet aan iedereen's eisen voldoen toch?

Thx..
Nu goed... Ik zie wel, in de dagboeken zal ik nog af en toe wel posten in elk geval.

Komen de foto's aan hoor......