Ukkie, Sergio, Smirnoff en SEQUOIA, mijn viertal !

Gestart door Tara, 6 mei 2005, 15:22:48

« vorige - volgende »

karmen

hahahaah wat een schatten zijn het geworden he, nog zes nachtjes slapen en ik kom om de twee schatten cienna en sunny ;D

Tara

Hoi Karmen,

zaterdag the big day he :).

In elk geval, Sunny is wel kaal hoor op het kopje, maar heeft al weer enkele pennen terug, momenteel zit die ook binnen, dat hij het wat gewoon wordt, Sunny kan al zaadjes pellen dacht ik, maar moet zeker ook nog bijvoeding hoor, Cienna zeker ook, en je kan best zelf nog twee voedingen geven dan, maar dat zien we zaterdag wel he :).

Hier nog een foto van mijn lieve Ukkie, die heeft echt veel geel he ??

Groetjes, Tara

gonnie

Hoi Tara

allereerst wat een prachtige foto sessie  ,is dat  smullen.
Het klinkt gek misschien maar , ik kan je moeder ook wel begrijpen , want haar huiskamer komt vol poepjes te liggen , of doe jij ze steeds op .
en het brengt extra stof met zich mee , misschien dat je moeder daar moeite mee heeft , ikzelf moet sinds dat ik twee valkjes heb vaker de stofzuiger en dweil hanteren , iik vind dat helemaal niet erg hoor begrijp me a.u.b niet verkeerd , maar zoals ik het zei begrijp ik je moeder ook wel en jou ook zeker hoor.

Groetjes Gonnie

Tara

Hoi Gonnie,

tja, ik ruim zelf de poepjes, en maak zelf telkens mijn kamer schoon, maar ja, ze kan het gewoon niet verdragen, zij is zo'n proper iemand, en ik ben gek op valkjes, maar als zij dan vliegen, o we de pluimen, het stof, en de gordijnen... Hun nagels, snap je ;D

gonnie

hoi Tara

Ja ik snap het heel goed , je hebt er goed aan gedaan om ze boven verder te huoden , anders gaat het leuke er voor je helemaal af , als je steeds dat allemaal te horen krijgt , je moeder is zeer zuinig op haar spulletjes , en jij op je valkjes , en om verder ergenis te voorkomen [ want dat wordt alleen maar erger ] heb je er zo heel goed aan gedaan. zeker in de eerste plaats voor je valkjes.sucses.

Groetjes Gonnie

Rianne

Hey Tara,
Ukkie is echt een heel mooi valkje. Ik hoop dat het een popje is, het zou zonde zijn als de parels verdwenen. :)

Anita1

;D schattige foto's weer zeg!
ooow die ukkie,wat is ze mooi.vraag essie eens om te pendelen,of het een man of popje is.
ik duim met je mee dat het een popje is.
veeel te mooi voor een man!
knuff anita  ;D

Tara

Hoi hoi,

nee Ukkie is een popje, heb ik in 't begin ook eens gezegd..

Naira (geparelde man) en Princess (cinnamon pop / bont) zijn de ouders... Daaruit krijg ik wildkleur MANNEN (Pablo bijv.) en geparelde POPPEN (Ukkie bijv.)

Groetjes, Tara :)

karmen

;D whoehoeeeeeeee morgen de allergrote dag ;D

hoi,
wat kijk ik er al de hele week naar uit om men twee nieuwe schatten te komen ophalen en dat ze geplukt geweest zijn of geen veren meer hebben mja geeft nie hoor toch stapelzot van hen , men ventje om een nieuw kooitje geweest ;D en voor de voedingen zullen we morgen wel zien he tara morgen tussen 2 en 3 uur mag je me zeker verwachten ;D geeft dat dat men kids mee zijn???? :-\
groetjes,
karmen en haar 8 valkjes  ::)

Tara

Hoiiii Karmentje,

geen probleem, wordt morgen druk zeg, paardje, jij...

Trouwens Karmen, ik denk dat onze Cienna split bont ofzo is, die heeft echt een geel nekkie ook, merk je wel :)

Sunny is nog ietwat banger, en rustiger, maar is normaal... Komt zeker in orde hoor :).

Groetjes, Tara

karmen

hihi nog een paar uurkes verwijderd van men lieve schatten ;D en alweer een verassing moest onze cienna een splitsing bont zijn ;D maar no problemo hoor neem ze even graag hahahahahaha ben er echt op gebrand precies of ik zelf moet bevallen ;D
groetjes,
karmen

~Natas~

Hoi Tara,

Wow ik moest echt weer ff flink bijlezen hoor.
Wat een geweldige foto sessie was dat zeg.
Echt de moeite waard hoor.
En inderdaad Ukkie is echt een BEAUTY om te zien zeg.
Ben al helemaal verliefd op haar mooie koppie.
Maar ben nog steeds erg trots op je hoor, en vooral dat je het hebt volgehouden met je 4 valkjes op je kamer.
Je mag trots zijn op jezelf hoor  :-*

Groetjes,

Natas en Joepie

Tara

Hoii..

Vandaag komt Karmen Cienna en Sunny ophalen..
Zal ze wel missen.... Zucht, Karmen, beloof me dat je vaak foto's toont, Cienna is echt een superdiertje, en vliegt graag naar je hoofd... Zal ze missen, zorg er goed voor hoor Karmen :-*

Tara

Hoi allemaal,

Karmen heeft ze net komen halen,
ik weet zeker dat ze daar goed zullen zitten, het doet alleen raar, zeker dat Cienna weg is, die was de eerste die naar me toe vloog enzo... Karmen zag het ook vandaag dat ze naar me vloog. Net wel even wat traantjes laten vallen...

In elk geval, Cienna, Sunny, ik zie jullie graag en zal jullie erg missen :-*

Groetjes, Tara

gonnie

Hoi tara

o wat klinkt dat triest , je zou ze echt allemaal willen houden hè dat geloof ik meteen , maar helaas dat dat niet gaat .
even een andere vraag , mijn indy is 7 weken , aan de hand van foto`s kan je niet zien of het een popje of man is hè. indy heeft wel een veel lichtere oranje wangvlek dan mijn fransje ,of garandeert dat niks een lichtere wangvlek ?

Groetjes Gonnie