29 april 2024, 07:46:03

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Gerda,

Prachtige foto's ... dank je wel !! Ik neem zo snel mogelijk even contact met je op, je bent nu te druk, succes met de kooien !

Liefs Karin

♥Debby♥

ze wil gewoon nog heel erg graag een extra ronde doen Gerda... ze kan het ook zo goed!  ;D

mooie foto's weer hoor.. schitterend!!

Karin, wat vervelend dat het even niet goed met je gaat.. ik hoop dat je heel snel weer opknapt en dat je de 3 schatjes snel naar huis kunt halen..

sterkte hoor!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Hoi Gerda,  wat een mooie foto's weer met name de ''startfoto'' met de vleugels zo mooi omhoog.

En wat lees ik nou ? ;  een verlamming in je rechterbeen Karin ? en opname in t zkh ? dat is nogal wat.
Heb je dat zomaar gekregen ?  wat erg zeg.
Hoop dat je gauw weer op de been bent.  Dus je kunt nu niet lopen ?  Ik schrik er wel van hoor.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Citaat van: Gerda op 19 december 2007, 21:53:02
O ja,

Het lijkt hier wel bij Aad thuis, maar Grisha heeft weer een ei gelegd!!

Gerda




Hahaha, je moet haar ook niet zo veel op het forum mee laten lezen ;).

Heerlijke foto's weer.

Groetjes, Sanna

Gerda

Hallo allemaal,

Het gaat hier weer de goede kant op!
Vicky stapte vandaag met haar rechterpootje eerst op mijn vinger. Dat had ze al hel lang niet gedaan (ze stapte met links en trok dan met wat moeite rechts bij). Dus ik ben erg blij!

Ze zit nu in de grote kooi bij de andere, ze zijn net anderhalf uur er uit geweest en na het eten mogen ze weer!

Ik heb een paar foto's gemaakt, maar ook deze komen na het eten!

Nu dus eerst eten maken en het opeten en dan kom ik terug!

O ja, G&N hebben het echte eitje niet mogen houden, maar zijn ook heel tevreden met hun nepeitje!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Smakelijk eten en ik kom straks naar de foto's kijken.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik hou dit topic gewoon lekker open want ik ben uiteraard ontzettend nieuwsgierig naar mijn lieve kleine meisjes !!

Ik ben ontzettend blij om te lezen dat Vicky eigenlijk weer helemaal herstelt is, het gaat echt fantastisch lees ik, echt super meid !! Doet me heel erg goed  :D

Van mij ook smakelijk eten, geniet ervan en doe maar lekker rustig aan, we zien de foto's vanzelf wel verschijnen en dan hebben we lekker nog iets om naar uit te kijken  :D

Liefs Karin

Anja


Gerda

Ja, ik ben klaar met eten.

Dus zoals beloofd de foto's:

De rug van Vicky ziet er weer helemaal symmetrisch uit. Ze zakt niet meer door en ook haar vleugels zitten weer mooi! Ik ben erg blij!




Twee kwalitatief wat minder mooie foto's maar wel lief:






Nienah en Xena aan het eten




Nienah op de kast




Xena samen met Vicky aan het eten




En ja hoor, weer een waterballet in de kooi! Dat wordt zo weer alles verschonen, want madam heeft een bad genomen in haar drinkbak!



Nou ja, ik maak toch iedere avond de kooi schoon  ;D


Zo dat was het voor nu, ik ga weer een rondje opruimen, kooien klaarmaken en stofzuigen!
Straks misschien nog wel hier terug!

Liefs, Gerda

Anja



Wowie wat een mooie foto's.

Die kroelfoto's....................prachtig...........das pas genieten.

Groetjes Anja

Sanna

Whahahaha, geweldig!!!



Net of ze zegt: "Wat? Mag een dame niet eens even badderen??"

Wat zijn het toch een lekkere kippetjes Gerda. En zo mooi!!! Maar ja, wat wil je? Grisha en Nezumi... ;D ;D

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik ben sprakeloos en dolgelukkig en voel me echt super na het zien van de foto's !!! Ik moet maar heel snel het voorbeeld van Vicky volgen want nu kriebelt het nog erger !!!

Jeetje wat ben ik trots en mag me echt gelukkig prijzen als ik de drie dames zo zie zitten !! Xena houd dus van lekker badderen, nou dat komt goed uit want dan mag ze hier lekker mee onder de douche, samen met Paco en haar zusjes  ;D ;D

Foto's zijn echt helemaal te gek, ik ben echt door het dolle heen, echt waar !!!

Liefs Karin

Sanna

Citaat van: Gerda op 20 december 2007, 19:39:04

Vicky stapte vandaag met haar rechterpootje eerst op mijn vinger.



Citaat van: kaatje98 op 20 december 2007, 21:40:08
Ik moet maar heel snel het voorbeeld van Vicky volgen want nu kriebelt het nog erger !!!


Ik weet niet of Gerda dat kan houden Karin....

Maar het ging toch al vandaag een stukkie beter? Nou, we gaan er gewoon vanuit dat jij binnenkort ook weer vrlijk rondhuppelt hoor ;).

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi sanna,

Het gaat vandaag "zeker" al "een heel stuk beter" en daar gaan we gewoon vanuit, we beginnen maar eerst met lopen en daarna met rond huppelen  ;D ;D

Als ik Vicky zo zie kan ik natuurlijk niet achter blijven hè  ;)

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Gerda,
ik ben blij om te horen dat Vicky goed herstelt en weer de oude lijkt te worden. Hopelijk heeft geen enkele permanente bijwerking eraan overgehouden, maar dat zal wel niet.
Dit is ook heel erg goed nieuws voor Karin en Rick natuurlijk.

De foto's waren zoals altijd weer prachtig! Wat zijn het toch een stel heerlijke valkjes die je daar hebt!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1