29 april 2024, 01:06:56

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Gerda,

Wat leuk zo'n baby overzicht ;D ;D

Wat groeien ze snel zeg.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Leuk !? Ze zijn schitterend, .... echt fantastisch om te zien hoe ze zo prachtig zijn opgegroeid van dag tot dag !! Je hebt ons, maar mij in het bijzonder wel heel erg verwend zeg  :D

En dan te bedenken dat alle drie de schatjes straks hier naar toe komen verhuizen, ik heb echt de vlinders in mijn buik !!

Nu is het echt aftellen geblazen, je bent een schat !!

Liefs  :-* Karin

Caroline

Ach wat leuk ze weer eens zo te zien groeien, super maar wat gaat  het snel hè??  :-\ Veel te snel.   ::)

Geweldig dat de kleine meid op bovenop lijkt te komen,  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Eigenlijk begon het hiermee  ;D:



Groetjes, Gerda


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerda,

Hehehe ja, super hè ... alsof het de dag van gisteren is ... ik zie ze nog liggen  ;D ;D

Liefs Karin

Sharon

Hoi Gerda,
wouw, wat ontzettend leuk zeg! Om ze zo alledrie per dag te zien groeien. Ongelooflijk hoe snel dat gaat zeg. De drie dames zijn uitgegroeid tot prachtige valkjes.

En ja... het begon met het ei... Of begon het toch met de vogel zelf?  ;D ;D ;D

Gelukkig maar dat Vicky het beter stelt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

zo weer helemaal bijgelezen...

Ik ben begonnen met het bekijken vd twee filmpjes. Zo mooi om te zien. Vooral wanneer Nezumi vanuit het blok tevoorschijn komt  ;D
Heerlijk om te lezen dat Vicky zo opknapt...hele goede berichten ja.  Wat fijn hè Karin ! Ben zo blij voor jullie allemaal.  Jullie praten ook zo lief en warm over jullie nieuwe aanwinsten. Heel vertederend om te lezen.  Wat kunnen we toch veel van onze diertjes houden hè?  :D

en lieve Gerda;  bedankt voor je mega mooie foto update..je ziet ze werkelijk groeien.  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Gerda

Leuk hoor om te zien hoe ze zicht ontwikkeld hebben. Geweldig hoor, een echte opkikker.

Mara

♥Debby♥

Wauw gerda.. dat is heel mooi om te zien.. wordt er toch stil van hoor.. je hebt een schitterend mooi stel valkjes.. en de jongen zijn werkelijk waar prachtig! alle 3..

super dat vicky zo goed gaat... gaat het nog lukken aanstaand weekend? of wordt het nu iets later vanwege het ongeluk?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Ik heb super genoten om de kleintjes zo allemaal achter elkaar op de foto te zien. Wat gaat dat toch ontzettend snel.

Gelukkig gaat het steeds wat beter met Vicky. Ik hoop dat ze helemaal hersteld.

Groetjes,
Jeanine.

Kaatje

Hoi Peggy,

Dat is één ding wat zeker is, dit heet echt onvoorwaardelijke liefde en ik hoop werkelijk dat Paco en de drie dames nog ontzettend en heel gelukkig zullen leven bij me !!

Hoi Debby,

Het was inderdaad de bedoeling dat de drie dames hierheen kwamen verhuizen, helaas moet ik waarschijnlijk opgenomen worden, de eerstvolgende keer als ik in het zkh kom en heb op dit moment een behoorlijk verlamming in mijn rechter been ...

Moet dit nog even met Gerda bespreken, bahhh had me er zo op verheugd, misschien dat het een week later zal gaan worden nu en in het ergste geval 2, afhankelijk van hoe ik nu herstel  >:(

Echt balen zeg en dat net voor de kerst  :censuur

Groetjes Karin

Gerda

Hoi Karin,

Jeetje wat een toestand. Hoop dat het snel opknapt en dat ze het kunnen verhelpen. Wat erg voor je!

Dan moeten de dames iets langer op Paco wachten en andersom.
Eerst moet je weer op de been!!

Kleine opkikker:
Vandaag nieuwe foto's!!!

We beginnen met de drie op de kooi. Ze zaten keurig te eten, maar ondeugende Nienah ging weer eens haar rondje maken.
Hier vliegt ze net op




Terwijl de andere twee lekker blijven zitten om te eten




Gaat Nienah even een makkelijke warme hap halen




Genoeg energie om even te krabben




En wat te slopen




De andere twee gedragen zich voorbeeldig




Nienah eet heel goed hoor, en Nezumi geeft haar een snel hapje en jaagt haar dan weg!

Met Vicky gaat het elke dag een beetje beter. Soms nog een beetje moeite met het goed vastgrijpen met haar rechter pootje, maar ze redt zich prima!

Dat was het voor vandaag!
Bedankt voor alle reacties!!

Nu snel de kooien verschonen en de boel opruimen. Morgen weer werken, dus dan moet alles klaar staan voor Ronald.

Liefs, Gerda


Gerda

O ja,

Het lijkt hier wel bij Aad thuis, maar Grisha heeft weer een ei gelegd!!

Gerda


Anja

Hoi Gerda,

Wat een geweldige foto's weer. Die ondeugende Nienah.

Laat je ze nog een ronde doen?

Groetjes Anja