28 april 2024, 23:16:36

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 08:31:52
Ha Gerda!

Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je!

Ik hoop vanavond naar de dierentuin te gaan. Amersfoort Zoo is geopend vanavond, en Cor en ik zouden er naar toe gaan! Natuurlijk gaat de camera mee! Je weet maar nooit wat voor aparte dingen je 's avonds weer ziet!

Groetjes,
Peet




Ik ben benieuwd naar de foto's!!
Groetjes Gerda

Gerda

Citaat van: Kirsten op 21 oktober 2005, 23:48:19
Hoi Gerda,

Ik lees dat het al ietsje beter met je gaat,. blijf je wel aan jezelf denken?
Het wordt een beetje ééntonig maar wat een prachtige foto's weer,. Grisha met haar prachtige sprekende ogen en al die mooie pareltjes :-*
en natuurlijk de leguanen. Ik ben met m'n vriend eens bij een reptielenwinkel/zaak geweest en daar zat er volgens mij één in het midden los in de zaak op een grote boomstam,. Je kon hem gewoon aanraken, maar durfde ik niet hoor ::)
Ik weet het niet zeker, want ik kan al die reptielen niet goed uit elkaar houden. Ze hadden er ook gifkikkers,. ik moest toen erg lachen,. ik dacht dat ze de grootte hadden van een gewone huis tuin en keukenkikker, blijken ze net zo groot te zijn als die groene gummi snoepkikkertjes,. whahah en dan met allerlei gekken stippen en strepen,. pff raar gezicht hoor.

Groetjes
Kirsten


Hoi Kirsten,

Die kikkertjes hebben ze ook bij Artis. Hoe feller de kleuren, hoe giftiger!!! Maar het zijn inderdaad kleintjes. Maar wel prachtig om (van achter glas!!!!) te bekijken.

Bedankt voor de (foto)complimenten. Met zo'n fotomodel is het ook niet moeilijk om mooie foto's te maken!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Helaas Gerda, er zijn geen foto's van gekomen! Buiten regende het echt veeeeeel te hard en binnen mocht het niet vanwege de flits en zonder flits was het weer veel te donker! Maar ik heb er wel een verhaal van gemaakt, heb je toch wat!

Wees nog even zuinig op jezelf he?! Boodschappen doen en dan half dizzy en doodmoe thuiskomen ken ik na een stevige griep... dan denk je dat je er al bent, maar word je met je neus keihard op de feiten gedrukt dat je nog even gas moet terugnemen!

Beterschap verder!
Liefs,
Peet

bobbie

He Gerda,

Even een stapje terug om hiervan te herstellen hoor. Dat gezweet en doodmoe zijn is een teken dat je over je grens bent gegaan.
Even 2 stapjes terug en als je weer uitgerust bent 1 stapje vooruit. Dat is dus geen achteruitgang  ;)

Neem aub de tijd.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Prachtig gedicht Gerda in het dagboek van Nel!
Heel veelzeggend en ontroerend!
Super gedaan!

Peet

Riny

Hoy Gerda
Hoe gaat het met jou ,al weer wat beter hoop ik.
Ga maar niet te vroeg werken denk maar aan je zelf.
groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Riny,

Het gaat (afgezien van de toch wat extreme vermoeidheid) goed met me!! Ik ga dinsdag beginnen met een halve dag werken en dan kijk ik wel hoe dat gaat. Maar ik ga rustig aan weer beginnen!!

Vandaag staan de grasjes weer in de spotllight. Nog even de foto's uploaden.

Groetjes Gerda

Gerda

Helaas, zoals jullie gemerkt hebben misschien ligt Photobucket er uit. Daarom ontbreken er overal wat foto's bij diverse mensen op dit moment, Ik hoop dat dat snel verholpen is.

Groetjes Gerda

bobbie

Grrrrrrrrrrrrrr, mijn bericht is verdwenen. ::)
Weer opnieuw.

Hoi Gerda,

Doe je aub rustig aan? Als ik jou was zou ik dinsdag nog niet gaan werken. Pas als je zonder transpireren en doodmoe zijn je boodschapjes kan doen zou ik er weer eens over na gaan denken. Toch ???

Succes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Ik voel me al een stuk beter en ik kijk dinsdag gewoon hoe het gaat. Gaat het niet, dan ben ik in een half uurtje weer terug in bed ;)

Nog steeds ligt photobucket er uit.
Daarom kunnen jullie mijn foto's van Yesil en Azul bekijken op mijn website:
http://home.hccnet.nl/g.van.twillert/YesilenAzul/index.html

Veel plezier

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Hele mooie foto's van je grasje!

Yesil lijkt echt op Sal! (toch wel broertjes)


groetjes Carin

aad

hoi gerda

Mooie foto's zeg van je grasparkietjes zeg ::)
Enne lekker rustig aan doen he ..  ;D ;D


groetjes Aad

Christine

Heel mooie foto's van je grasjes maar rust jij nog maar lekker uit! overspan je niet dan kom alles wel inorde! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

23 oktober 2005, 23:34:16 #898 Last Edit: 24 oktober 2005, 20:15:09 by Gerda
Voor de vele Grisha-fans heb ik op mijn site een Grisha pagina gemaakt.
De eerste drie foto's zijn oud, maar de rest is vandaag gemaakt.

http://home.hccnet.nl/g.van.twillert/Grisha/index.html

Een selektie uit de foto's staan nu hieronder

Veel plezier,
Groetjes Gerda

Riny

Citaat van: bobbie op 23 oktober 2005, 17:17:00
Doe je aub rustig aan? Als ik jou was zou ik dinsdag nog niet gaan werken. Pas als je zonder transpireren en doodmoe zijn je boodschapjes kan doen zou ik er weer eens over na gaan denken. Toch ???

Hier heb ik niets aan toe te voegen.
Gerda zou je niet naar Nel en mij luisteren ????
Groetjes Riny :D :D :D