28 april 2024, 22:34:39

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Smelt... ;)
Bedankt dat je zo snel al aan mijn verzoekje gehoor geeft!
Je lijkt overtoom wel!  ;D

Groetjes,
Peet

Mariska

Hoi Gerda,

Ik heb je dagboekje gevonden.
Snapte al niet waar hij was ???
Maar wat vervelend joh die dikke darm ontsteking.
Dat geeft vast veel pijn.
Mike loopt al 5 weken thuis met darmklachten, bij hem dachten ze ook aan een ontsteking, maar zijn er nog steeds niet achter.
Gelukkig knap jij alweer een beetje op.
En dan ook nog een handtekening voor mij maken terwijl je zo beroerd was, echt lief van je.
En je heb me ook lekker verwend met al die mooie foto's van Grisha. Zij is mijn voorbeeld, dat wil ik volgens jaar kweken sinds ik haar gezien heb. Echt een plaatje.
Maar al je andere foto's zijn ook prachtig natuurlijk.

Nou kom gauw weer bij je buurten!
Beterschap en doe het maar lekker rustig aan.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Mariska,

Leuk dat je me gevonden hebt!!!

Petra,
Nog iets speciaal voor jou. Je vond die leguaan foto mooi. Hier heb ik er nog twee:





Zijn neefje ziet er wat minder vriendelijk uit. Meer een sjagrijnig bartype



Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Wat een lekkere herkenbare geluiden op je filmpjes.
Grasje houden geen 5 sec. hun snavel he? Kunnen echt aan een stuk door kwetteren.Als het donker wordt buiten gaan de valkjes slapen ,maar de grasjes kwetteren gewoon stug door !
Wat een prachtige foto van Grisha !!!!

Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens naar Atris ga ,want als ik naar je foto's kijk gaat het toch weer kriebelen!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Nou ben ik helemaal niet dol op leguanen, maar je hebt ze wel fantastisch op de foto gezet! Wat ik al schreef, geldt ook voor deze foto's: elke tekening op de huid is zichtbaar en de lichtinval erop is ook super! Knap gedaan hoor! Ik hou wel van het betere fotowerk en dat is bij jou eigenlijk standaard zo!

Nou stop ik voordat je naast je schoentjes gaat lopen... ;D

Groetjes,
Peet

Ankie

Ik had je eigelijk nog willen vragen of je die ontsnapte Pelikaan nog hebt gezien ,maar je bent natuurlijk niet buiten
geweest! Maar als je morgen naar buiten gaat vergeet dan niet je camera mee te nemen ,je weet maar nooit ;D ;).

Groetjes van Ankie

hippysuus

Hahaha, kleine drukte makers die twee grasjes van je. Komisch hoe Yesil op het einde er ineens vandoor is...the end ;D

Mooooie close-up van Grisha en de leguaan is gaaf, ik kan bijna schubben tellen.

Je foto's zijn inderdaad altijd een genot om naar te kijken en het filmpje van Azul was ook al haarscherp.

Beterschap!!
Suus

Carin

Hoi Gerda,

Weer superfilmpjes van je vogels! Ik heb genoten, super!

Cali herkent inderdaad de geluiden van de grasjes wel.. Maar zelf kan hij ook wel mooi zingen.. Modo is stiller!

Gerda, rust goed uit en ik lees je verhalen weer!

Groetjes Carin

hippysuus

Hoi Gerda,

Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

Groetjes,
Suus

margreet

hallo Gerda,

Ook bij jouw weer bijgelezen, lijkt inderdaad wel een ziekenboeg te worden hier op het forum, op mijn werk is het ook al zo, personeel en bewoners, we zeggen dan altijd, de blaadjes vallen weer van de bomen, lijkt wel of iedereen dan vatbaarder is. Met jouw gaat het gelukkig al weer een beetje beterder, hopelijk geldt dat ook snel voor alle anderen hier. Mis je foto's van Artis, ben laatst naar Burgers Zoo geweest, ook heel mooi, de wilde dieren hebben daar best veel ruimte, een beetje de natuur nageboots.

groetjes Margreet

Petra en Cheeky

21 oktober 2005, 08:31:52 #880 Last Edit: 21 oktober 2005, 08:44:57 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Gerda!

Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je!

Ik hoop vanavond naar de dierentuin te gaan. Amersfoort Zoo is geopend vanavond, en Cor en ik zouden er naar toe gaan! Natuurlijk gaat de camera mee! Je weet maar nooit wat voor aparte dingen je 's avonds weer ziet!

Groetjes,
Peet


Rianne

Hey Gerda,

leuke filmpjes, en zo scherp ook, vooral die van Azul!
En wat een mooie portret foto van Grisha weer! Je kunt de haartjes op de kuifveren gewoon tellen. :) Ook de leguanen zijn prachtig!

bobbie

Hoi Gerda,

Hoe is het in de lappenmand?


Gerda

Hoi Nel,

Vandaag voor het eerst even boodschappen wezen doen. Dat valt dan hard tegen zeg. Ik kwam moe en druipend van de regen en het zweet terug.
Maar met een paar dagen zal het allemaal wel weer wat makkelijker gaan.

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Ik lees dat het al ietsje beter met je gaat,. blijf je wel aan jezelf denken?
Het wordt een beetje ééntonig maar wat een prachtige foto's weer,. Grisha met haar prachtige sprekende ogen en al die mooie pareltjes :-*
en natuurlijk de leguanen. Ik ben met m'n vriend eens bij een reptielenwinkel/zaak geweest en daar zat er volgens mij één in het midden los in de zaak op een grote boomstam,. Je kon hem gewoon aanraken, maar durfde ik niet hoor ::)
Ik weet het niet zeker, want ik kan al die reptielen niet goed uit elkaar houden. Ze hadden er ook gifkikkers,. ik moest toen erg lachen,. ik dacht dat ze de grootte hadden van een gewone huis tuin en keukenkikker, blijken ze net zo groot te zijn als die groene gummi snoepkikkertjes,. whahah en dan met allerlei gekken stippen en strepen,. pff raar gezicht hoor.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------