28 april 2024, 21:51:16

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Riny op 11 september 2005, 18:24:54
Hoy Gerda
Weet je wat Grisha denkt?
Ik ga op haar koffer zitten dan mag ik mee op vakantie en hoef ik mijn lieve vrouwtje niet te missen.
Groetjes Riny :D :D :D


Ze zal best even moeten wennen dat ik er twee weken niet ben straks (maar ik ook hoor!!). Maar gelukkig blijft Ronald bij ze thuis. Maar dat wordt wel regelmatig een internetcafe bezoeken en frequent bellen met Ronald.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 11 september 2005, 18:40:12
Ah Gerda, wat een lieve foto's en zooooo mooi scherp! Ik blijf Grisha toch wel heel bijzonder qua tekening vinden hoor en je hebt haar prachtig op de foto gezet! Enne Nezumi, je ziet er nog steeds supermacho uit hoor, ondanks de rui!

Groetjes,
Petra


Nezumi voelt zich opeens weer een stukje beter!!!

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Weer superfoto's! Wat staat Nezumi er leuk op! Blijft een lekker ventje ;D

Ik lees over de fotowedstrijd, welke en waar kan je stemmen? Ik heb het niet helemaal meegekregen geloof ik!

groetjes Carin

Gerda

Hoi Carin,

De fotowedstrijd staar bij "Divers". En dan het eerste topic.
Er zijn erg leuke foto's iingestuurd.

Groetjes Gerda

Gerda

De foto die ik heb ingestuurd voor de fotowedstrijd heb ik in januari 2003 gemaakt (dus al lang geleden) en de foto is onderdeel van een serie.

Nog nooit eerder geplaatst, dus ik zal ze jullie niet onthouden:


Beetje naar buiten kijken


Even van de 'druivenplant' eten


Mmmmm lekker!!


Is er buiten nog wat te zien?


Wat vliegt daar voor enge vogel over??


Maar weer lekker verder eten!!


Heerlijk hoor!!!


Buikje vol, nu een beetje lekker dromen

PS Spikey heeft maar twee besjes aangeknaagd. (Is niet giftig, maar niet echt gezond!!)

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Geda
Hardstikke leuk!!
Vooral die foto waar jij bij schrijft wat vliegt daar voor enge vogel.
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Wat verwen je ons weer met prachtige foto's! Alsof ik ze in het echt zie, ongelooflijk scherp....zo scherp zie ik niet eens als ik mijn bril opzet  ;D ;D

Hee, ik zie dat jij ook de staartveren bewaard...ik heb ook al een heel potje vol met staartveren :D

Eigenlijk dacht ik dat die erwtjes wel giftig waren?

Groetjes,
Suus

Gerda

12 september 2005, 19:25:59 #666 Last Edit: 12 september 2005, 19:28:12 by Gerda
Citaat van: Riny op 12 september 2005, 19:16:37
Hoy Geda
Hardstikke leuk!!
Vooral die foto waar jij bij schrijft wat vliegt daar voor enge vogel.
Groetjes Riny :D :D :D


Er ging echt een vogel over. Spikey schrok zich echt te pletter.

Citaat van: hippysuus op 12 september 2005, 19:21:17
Wat verwen je ons weer met prachtige foto's! Alsof ik ze in het echt zie, ongelooflijk scherp....zo scherp zie ik niet eens als ik mijn bril opzet ;D ;D

Hee, ik zie dat jij ook de staartveren bewaard...ik heb ook al een heel potje vol met staartveren :D

Eigenlijk dacht ik dat die erwtjes wel giftig waren?

Groetjes,
Suus



Hoi Suus, er zijn verschillende soorten van deze vetplantjes. Deze scheen niet giftig te zijn (volgens Amerikaanse site en nieuwsgroep die ik toen bezocht in 2002/2003).
Tegenwoordig heb ik geen planten meer in huis, alleen af en toe kattegras. (Het zekere voor het onzekere  ;))

Ik heb potten vol veren. Grisha trekt ze er echter steeds uit en gaat ermee vliegen :-\ :-\, dus ze liggen overal!!

Groetjes Gerda

Gerda

Ik moest even wat foto's zoeken voor een 'gaap-vraag'

Maar nu ik ze toch heb ge-upload op photobucket, plaats ik ze meteen maar even hier.

Wat is ze lelijk als ze gaapt:











Groetjes Gerda

hippysuus

Lelijk??  :o Echt niet hoor!...Trek je er maar niets van aan wat het vrouwtje zeg hoor, ik vind je onweerstaanbaar als je gaapt!  ;D

Marianne

Hoi Gerda,

Mooie foto's hoor.
Vooral die van Spickey en de plant.
Het is bijna een fotostrip (of hoe heten die boekjes precies)
Erg leuk  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

aad

hoi Gerda

Tja wie is er wel mooi als tie gaapt   ;) gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap 
ja sorry de hele dag buiten maakt gaperig  ;)

Groetjes Aad

Petra en Cheeky

Dus uit die collectie komt mijn favoriete foto uit de fotowedstrijd!  ;D  Nou Gerda, ik heb hem volledig onpartijdig gekozen, want toen wist ik nog niet dat hij van jou afkomstig was. Ik heb echt puur naar de foto's zelf gekeken en niet naar wie er eventueel op zou staan.

De foto's van Grisha zijn juist schattig, zo slaperig.... word er moe van, moet zo meteen ook mijn bedje opzoeken! Morgen weer vroeg dag!  ;)

Groetjes,
Petra


Rianne

Gaap foto's zijn grappig. ;D 
Mooie foto serie. :)

margreet

hallo Gerda,

Zo langzamerhand krijgen de foto's een naam (fotowedstrijd), zelf heb ik geprobeert om eerlijk voor mijzelf te kiezen (sommige foto's waren toch herkenbaar), jouw foto's zijn altijd haarscherp, petje af, bij mij krijgen ze altijd de flits erbij op, vooral dichtbij. Misschien een tip?.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Margreet,

Ik probeer zo weinig mogelijk te flitsen. Dit betekent wachten op goed licht van buiten, of de sluitertijd aanpassen (dus verlengen), hier moet je wel mee oppassen omdat wanneer je iets vastlegt je kans het op 'beweging' op je foto.
Het is altijd een kwestie van veel proberen.
Als ik flits met mijn kleine toestel, houd ik wel eens mijn vinger op de onderkant van de flitser, of houd een kaartje ervoor, waardoor ik de flits richting plafond leidt.
Ik zou nog graag een losse flitser kopen, maar die zijn erg duur (voor mijn toestel dan).

Ik zet mijn valkjes wel eens expres voor het raam om ze te fotograferen, zonder flits.

Maar gewoon veel proberen, bij een portretje is het handig om voor de macrostand te kiezen: ziet er uit als een bloemetje. Wanneer je alles scherp wilt hebben op iets meer afstand kun je het beste voor landschap kiezen (vaak een teken van een bergje) en bij snelle beweging de sportstand.

Het blijft een kwestie van veel doen, en gelukkig kost dat geen geld met de digitale camera, maar alleen wel veel tijd  :D

Maar als ze er dan mooi op staan is het dat wel waard geweest. De rest gooi je gewoon in de virtuele prullebak  :D

Groetjes Gerda