29 april 2024, 00:01:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Rianne Christine en Gerda
Gerda kan hier echt niet voor terug komen,wat denk je wat  dat mens moe is van het rennen naar Artis.
Wij ook altijd met onze verzoekjes !
Die arme Gerda wordt er doodmoe van.
Nee hoor als er iemand vakantie nodig heeft.
Groetjes Riny :D :D :D

Ivy

Hoi Gerda.
Je mag je foto voor oktober ook eerder insturen hoor... Alleen is nu de thema nog niet bekend, daar wordt op gestemd, maar niet echt veel... Maar als je pas over twee weken weggaat, zal het al bekend zijn... Het zou jammer zijn als 'de fotograaf' van valkparkiet.com niet eens mee deed!
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Ivy
Dat vindt ik ook wat je daar zegt.
Zou er niet voor onze ''huisfotograaf''een keer een uitzondering gemaakt mogen worden.
Overleg het eens met de grote baas.
Groetjes Riny ;) ;) ;)

Kirsten op haar werk :)

Ik ga gelijk even stemmen, dan weten we het wellicht vroeg genoeg zodat Gerda ook mee kan doen :)

Groejes
Kirsten

Ivy

Hoi Riny.
Gerda mag gewoon haar foto sturen, geen probleem. Alle foto's komen toch naar mij toe, want ik ga ze dan plaatsen. Deze maand had ik ook een aantal foto's veel eerder. De regel (van 1 t/10 insturen) is alleen voor het begin, het scheelt namelijk voor mij wat werk als ik alles een beetje binnen korte tijd krijg. Ook dachten we, dat er heel veel mensen mee zouden doen en als we het op tien dagen zouden houden, was het toch iets minder. Het valt mee, heb nu nog maar iets van 14 inzendingen, dus is het niet zo erg als ik de foto's veel eerder krijg.
Dus Gerda, maak veel foto's. Tot nu toe ziet het eruit, dat volgende thema douche/bad zal zijn.
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

~Natas~

Hai Gerda,

Ach ja je kijkt uit naar je vakantie, maar voordat je het weet is het ook weer zo voorbij hoor  :(
Je hebt het verdiend hoor, ff lekker ontspannen en niksen  :P
Joepie volgende thema is douchen, bedankt Ivana heb er nu al een paar mooie  :D staan.

Groetjes,

Natas en Joepie

Ankie

Hoi Gerda

Ik heb even een vraagje aan jou ,want jij hebt ,net als mij ook grasjes en 1 van mijn grasjes heeft ineens problemen met vliegen. Hij probeerd het wel maar het lijkt net alsof hij de controle kwijt is en vliegt overal tegenaan. Hij is behoorlijk in de rui en het is net alsof zijn vleugels ongelijk zijn. Heb jij dit wel eens meegemaakt of enig idee wat er kan zijn? Hij eet en drinkt en kwetterd wel gewoon als normaal.

Groet van Ankie

Gerda

9 september 2005, 22:19:12 #652 Last Edit: 11 september 2005, 01:18:41 by Gerda
Hoi Ankie,

Wat vervelend van je grasje. Wat sneu voor hem.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Een rui zou niet zo heftig moeten zijn dat er veel handpennen (dragende vleugelpennen) tegelijk uitvallen.
Maar als hij verder gezond oogt en net zo druk is als anders, zou ik ook niet weten wat er aan de hand is.
Misschien kun je op het grasparkietenforum meer info vinden(??)

Hoi Natas,
ja ik zei vandaag nog: over twee weken ga ik bijna op vakantie en over vier weken ben ik bijna weer terug :P Ik ben me er van bewust dat vakantie vaak sneller om lijkt te gaan dan werkdagen  :-\ Maar ik verheug me er enorm op!!

Hoi Ivy, Riny en Kirsten,
Leuk dat iedereen zo enthousiast is over mijn foto's.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik leukere badderfoto's heb gezien (en betere ook) bij diverse mensen hier op het forum dan de gene die ik heb gemaakt.
Zo ook voor smullen!! Ik heb diverse foto's van besmeurde valkjes gezien of jonkies onder de pap.
Mijn specialiteit is vooral portretjes denk ik.

Hoi Christine en Rianne,
Hoewel ik fotogek ben, ik kom er niet voor terug. Maar ik zal wel een badderfoto sturen voor ik op vakantie ga  :D :D :D

Hallo allemaal,
Gisteren is mijn nieuwe gadget aangekomen. Een multimediaviewer met een opslag van 40 gigabite. Een mooi groot scherm van 3,8 inch.
Het is de Epson multimediaviewer P2000.
Heel helder scherm en een ingebouwde kaartlezer voor CF en SD kaartjes. Dus ik kan meteen al mijn foto's opslaan en op een redelijk groot scherm bekijken.
Ik kan er ook muziek mee afspelen en filmpjes!!

Een prachtding!!!
Voor belangstellenden en mensen met een dikke beurs is hier de info te vinden:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/69141/art/epson/multimedia-photo-viewer-p.html?rd=1

Ik ben weer een tijdje zoet. Als een klein kind met een nieuw speeltje!!!

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Ik kijk het met Sjonnie even aan ,want hij eet goed en maakt verder een goede indruk. Als ikhet niet vertrouw bel ik Feld gewoon.Ik zal een op zoek gaan naar een grasparkietenforum...wie weet.

Wat een prachtig nieuw speeltje heb je !!!!!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi Gerda

Nog even het volgende.....ik heb inderdaad een grasparkieten forum gevonden en het schijnt wel vaker te gebeuren dat is in een rui moeite hebben met vliegen. Bedankt voor de tip en stom he dat ik daar niet zelf opgekomen ben. ::).

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Gerda
Gaat goed bij jou , mooi speeltje heb je erbij, ik ga snel kijken bij de wedstrijd en nog stemmen heb ik nog niet gedaan.
Groetjes Gonnie




hippysuus

Hey Gerda,

Gave gadget heb je zeg, nog een poosje sparen en dan ga ik ook een mooie gadget halen. Wat weet ik nog niet...daarvoor moet ik eerst ff lekker onderzoek doen.

Wel leuk dat je van gadgets houdt...wat dat betreft ben ik ook net een vent, al die nieuwe hightech speeltjes...jummie :P

Mooie foto's had je weer van het beestenspul achter in de tuin, daar blijf ik toch echt jaloers op hoor!

Groetjes,
Suus

Gerda

Weer even wat nieuwe foto's van Nezumi en Grisha


Grisha en Nezumi samen op de kast


Grisha


Nezumi


Romantisch licht


O, nee niet van dichtbij!!!


Dan zien ze dat ik in de rui ben :-\


Grisha lekker eten


Hebben we geen wijn meer?? Moet ik weer gewoon water drinken!!


Lekker spelen met de veren van Nezumi!!

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Weet je wat Grisha denkt?
Ik ga op haar koffer zitten dan mag ik mee op vakantie en hoef ik mijn lieve vrouwtje niet te missen.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Ah Gerda, wat een lieve foto's en zooooo mooi scherp! Ik blijf Grisha toch wel heel bijzonder qua tekening vinden hoor en je hebt haar prachtig op de foto gezet! Enne Nezumi, je ziet er nog steeds supermacho uit hoor, ondanks de rui!

Groetjes,
Petra