20 juli 2025, 16:14:09

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gerda,

Helaas kan ik je filmpjes (van niemand niet dus) zien. Moet ik hier nog in orde maken zodat ik ze wel kan zien. Ik geloof direct dat het genieten is om te zien, zak popcorn erbij  8)

Groetjes, Nel :)

Christine

wat een mooi filmpje maar hoeveel minuten kan je eigenlijk afspelen op internet met die programa ik heb ook veel foto's van mijn valkjes maar ik vond nooit een upload programma voor ze erop te zetten omdat ze altijd veels te groot waren

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

16 augustus 2005, 22:42:01 #542 Last Edit: 16 augustus 2005, 23:15:27 by Gerda
Hoi Nel,

Ze zijn zeker de moeite waard!!! ;)

Hoi Christine,

Op de site waar ik ze upload mogen de filmpjes erg groot zijn. Namelijk 100Mb!! Je moet je wel registreren, maar het kost verder niets. De site is www.youtube.com, maar bijvoorbeeld bij putfiles kun je filmpjes tot 10Mb upoaden. Het wijst zich allemaal vanzelf.

Hier staan mijn filmpjes:
http://www.youtube.com/profile_videos.php?user=Gerda

Foto's zet ik meestal op photobucket (www.photobucket.com)
Hoe kleiner je foto's zijn, hoe meer je er per album kan zetten, maar je kunt er onbeperkt foto's uploaden. Wel moet je steeds nieuwe albums aanmaken. Maar dat is een fluitje van een cent!!

Ik kan wel ergens een beschrijving van Photobucket neerzetten als je dat wilt.

Groetjes Gerda

Roosje

Nouja had ik een heel verhaal neergezet is ie weg...maargoed, handig dat youtube :P en ik heb ook photobucket ja, en vind het ideaal!

Gerda

Ik kon toch niet wachten, dus nu al nieuwe foto's.
Omdat het thema van de fotowedstrijd smullen is, stalk ik mijn valkjes tijdens hun maaltijden en tussendoortjes.
Dus ook als ze zich de speelplaats van de grasjes toe-eigenen en 'hun' groente opsmikkelen!!

'Grisha-de-bijna-kuifloze' Ze is ook al een grote staartveer kwijt!!

Wie is daar aan het snoepen?

He, laat je gezicht eens zien!!!

Het is Spikey!!

Wortel is mijn favoriet!!!!

Aanvalluhhhh!!!

Ik ben 'op appel'

Vooral dat onderste stukje

Vieze toet!!

Zo dat waren ze weer voor vandaag,
Nezumi zat tijdens het fotograferen op mijn schouder, dus was even niet in beeld!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Gerda erg leuk! Ze genieten er duidelijk van en jij dan weer van hun en wij weer van de fotos. Misschien kan je nog een foto maken als ze een keer met zijn allen eten?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ik denk dat ik ze dan moet lokken met gierst of een bakje rijst, want anders zijn ze niet te porren om uit hetzelfde bakje te eten.

Maar goed, het is een mooie uitdaging ;) :D

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Wat een idee zeg om zo de groente en fruit voor je valkjes bij elkaar te doen zeg.
Zo te merken is het zeer goed bevallen en smaakte het prima.
Leuke en mooie foto's trouwens.

Groetjes,

Natas

Petra op het werk

Wat een heerlijke foto's van je valkjes, Gerda! De lichtinval op de foto van Grisha is prachtig! Heeft Nezumi de foto gemaakt?  ;) ;D

Enne... het eten ziet er zalig uit Gerda! Als ik valkje was, zou ik daar zeker van willen knabbelen!  ;)

Groetjes,
Petra

Rianne

Gerda

Ja Rianne,

Dat ben jij niet gewend bij TInco he??
Heeft ie ondertussen al weer staartveren?  :D :D :D

Groetjes Gerda

Rianne

Er groeit alweer wat aan maar volgens mij hardstikke scheef...

Gerda

Ach de arme jongen. En hij wil Tiara nog wel imponeren. Dan mag hij haar niet de kont toe draaien!!

Groetjes Gerda

Rianne

Haha nee een lekker kontje heeft hij niet! Hij moet het hebben van z'n mooie kuif. ;)

Petra op het werk

Nee, de achterkant is bij valkjes nooit de mooiste kant!  ;)
Bij mensen trouwens ook niet altijd!  ;D ;D ;D :o ;D