14 mei 2025, 07:59:06

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Even een klein (eigenlijk veel) beetje off-topic.
Ik was vanavond naar Sail en heb flink wat foto's gemaakt.
Voor de genen die daar belangstelling voor hebben, hier de link naar 'mijn album'.
http://photobucket.com/albums/b149/Gerda_T/Sail%202005/

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Hoi Gerda,
Wat las ik nou, wil je mee komen als Lin Kaiyo op komt halen volgende week zaterdag ? Gezellig. ;D

Gerda

19 augustus 2005, 09:09:21 #557 Last Edit: 19 augustus 2005, 11:39:56 by Gerda
Hoi Marlies,

Ja ik zou het erg leuk vinden om mee te komen. Ik ben natuurlijk dol op vogels en als ik de foto's van jpuw voliere zie ben ik erg nieuwsgierig. En ik vind het leuk om de mensen van het forum te ontmoeten. Voor mezelf noem ik je altijd 'geelwang Marlies' (sorry), en ik heb nog nooit een geelwang in het echt gezien en ook dat lijkt met apart!! Dan bedoel ik wel je valkjes en niet jou  :D :D
Maar ook leuk om jou te ontmoeten!!

Eerst moet Lin aan een geschikte auto komen (voorwaarde 1). Maar als het allemaal lukt, lijkt het me erg gezellig.

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Nou dan bof je, want er zijn deze week nog twee geelwangen bij gekomen.  :P  Het is momenteel echt een mutatie waar ik gek van ben. :-\

bobbie

Hoi Gerda,

Mooie foto's van Sail. Een paar jaar terug ben ik samen met Herman (mijn man) meegevaren op een tweemaster. Herman werkt bij Smit Internationale, je weet wel van de sleepboten. Via een connectie had ie een uitnodiging gekregen.
Dat was een hele aparte ervaring hoor. Toen was het schitterend weer, we waren zelfs wat verbrand toen.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

Riny

Hallo Gerda
Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
Ik geniet iedere keer weer van je foto's.
Alleen kun je niet eens een foto van je zelf plaatsen dan weet ik ook hoe jij er uit ziet.
En Grisha vindt ik prachtig.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Riny,

Er staat al wel drie foto's van mij op het forum.
Het zijn de enige die mogen, ik sta niet graag op foto's.

De eerste twee vind je hier:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,6379.15.html

En deze is met Grisha, genomen door Lin.
Hij staat ook in Lin haar dagboek:

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Bedankt ,ik wordt wel op mijn wenken bediend.Fijn dat ik nu weet aan wie ik schrijf.
30 kilo afgevallen goed hoor!! :o :o
Ik heb al moeite met 5 kilo.
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Hoi Gerda, dat gevoel ken ik wel hoor...ik vind het ook vreselijk om op de foto te staan :D

En ik blijf het maar zeggen hoor...ik vind Grisha echt een vreselijk mooie valk!!

gonnie

Hoi
Gerda

bedankt op de eerste plaats dat je me zo vaak tips geeft .
tegenwoordig gebruik ik een handoek over mijn arm tegen het happen om frans in de kooi te krijgen , anders krijg ik zoveel wondjes in me arm, dus dat duwen durf ik zonder handoek .
Pracht foto`s van sail mijn man heeft ze ook bewondert en genoten.
Groetjes Gonnie

Lin

tuurlijk is grisha prachtig.tsss ik lever alleen maar mooie valkjes  :P

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra op het werk

Grisha is een echte schoonheid, da's waar! Maar ja, ook Spikey en Nezumi mogen er zijn hoor! Wat dat betreft, zijn er maar weinig lelijke valkjes, en als ze al iets minder mooi zijn, dan hebben ze vaak weer zo'n lieve uitstraling dat ze ook wel weer wat hebben!  ;) ;D

Is er nog nieuws Gerda m.b.t. je valkjes?

Groetjes,
Petra

P.S. De Sail-foto's zijn prachtig!

Gerda

Hoi Petra en iedereen,

Het enige nieuws is dat 's nachts in de kooi Grisha steeds vaker naast Nezumi gaat zitten. Aan 1 kant van de kooi is een nachtlampje, en Grisha en Nezumi zitten daar normaal om de beurt. Maar nu, als Nezumi er zit, komt Grisha naast hem zitten. Voorheen zat iedereen echt in een hoekje.
Nezumi lijkt het af en toe een beetje te opdringerig te vinden en zit dan met 1 poot op de stok en 1 tregen de tralies op.

Op dit moment is het hier een gekkenhuis. De grasjes hebben hun babbelsessie en daar roept Nezumi weer naar, dan gaan de grasjes harder om daar bovenuit te komen etc etc. Spikey zit natuurlijk weer bij Ronald in de slaap/werkkamer. De rest bij mij in de huiskamer.

Straks weer even foto's nemen!!!

Groetjes Gerda

Petra op het werk

Heerlijk he, zo'n kakefonie van geluiden van al je vogels!! Af en toe word je er gek van, maar het is ook wel weer heel vertederend als je ziet hoe ze zich uitsloven!!  :-\

Wat lief dat Grisha Nezumi 's nachts toch voorzichtig opzoekt! (al is het om het lampje...) Wie weet, gaat Nezumi het mettertijd ook prettiger vinden! Het klinkt alsof hij de kat nog een beetje uit de boom wil kijken (of te wel, de valk... ;D )

Spikey heeft wel "vaste verkering" he, met Ronald!?  ;) ;D
Lief dat hij zo aan hem hangt!

Groetjes,
Petra

N.B. Ben benieuwd naar de foto's!!!

Gerda

Het zijn filmpjes geworden:

Eerst Grisha die de afstandbediening sloopt
http://www.youtube.com/?v=hvJt_HAiOxo

Hier zit ze in haar rieten mandje, en ja hoor, weer slopen:
http://www.youtube.com/?v=ui6BeiW7Frw

En tenslotte Azul, het opgewonden standje: