17 juni 2025, 17:58:17

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gerda,

Wauw, om en nabij de 22e al halen, die lieve kleine Grisha. Wel een reisverslag, ophaalverslag en een thuiskomverslag maken he ;) want wij willen het zo lezen dat het voelt alsof we erbij waren ;).

Ik ben hardstikke blij voor je. Ik zou inderdaad ook weleens willen weten waar het broertje van Grisha naar toe gaat. Hopelijk kunnen we die ook gaan volgen op deze site.

Pak de agenda er maar bij Gerda, dan kan je kruisjes zetten tot de dag dat ze komt. ;D

groetjes, Nel :)

bobbie

Zaten we weer tegelijk te typen Gerda.

Schitterende foto's heb je geplaatst. :-* Het is een heerlijk ding.

Groetjes, Nel :)

Kolkkie

Hoi Gerda,

Grisha is echt een schatje. Nu de veertjes nog en ze is dan helemaal een voorbeeldige verfspat ;D (mijn benaming voor een geparelde witmasker, tevens bijnaam van Pukkie :P).

Je mag echt trots op haar zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

10 mei 2005, 22:34:32 #93 Last Edit: 11 mei 2005, 12:12:14 by Gerda_T
Hoi Mariska,

Dat zei ik ook al: het is net iemand die een beetje knoeiend het plafond heeft staan witten.
Maar ik vind haar een prachtvalkje hoor. Mooi die parels, en die mooie stipjes onder de vleugels, wauw!!
Dat heb ik bij mijn twee mannekes niet!!

Nel,
Ik zal zeker uitgebreid verslag doen, jullie zijn al niet anders van me gewend toch. Grisha is er nog niet eens en ik ben al op bladzijde 7 van mijn dagboek. Maar daar werkt iedereen gelukkig ook flink aan mee.
Leuk al die belangstelling. Het blijft ook een bijzonder valkje, 4 ouders en 2 grootouders :D :D

Groetjes Gerda

Gerda

Lin,

Als Grisha hier woont moet je haar maar een keertje op komen zoeken. Dan kun je met eigen ogen zien wat een mooi valkje uit het eitje is gegroeid!!!
Roxanne komt ook nog eens een dagje hier van de zomer (we gaan ook naar Artis om foto's te maken) dus ik ontmoet steeds meer "familie", he omaatje!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Gerda

Wat een lief koppie heeft Grisha , en wat zal jij blij zijn als je haar echt thuis hebt , ik kan hier je kriebels voelen , maar eerst een lekker weekend weg , geniet er maar van.

Groetjes Gonnie

Gerda

Grisha's kooi is vandaag gekomen. Daar gaat ze in ieder geval de eerste paar dagen in doorbrengen (natuurlijk wel af en toe eruit ;)) Als ze helemaal gewend is, en dat is misschien al snel, mag ze de hele dag eruit!! Dan wordt dit de slaapkooi!!

Ik moet nog wat stokken maken en speeltjes erin hangen!!

Hier de kooi in de doos. Spikey kwam meteen even kijken

Hij mocht er ook als eerste even in. Om hem goed te keuren!

En toen de etensbakjes even gepast werden, was ie er als de kippen bij om dat even uit te proberen. Nou het is prima eten in deze kooi!!

Hier een foto van de kooi. Ik vind hem wel mooi hoor. De voorste klep kan helemaal naar beneden en het dak kan eraf.

Dit weekend nog even de stokken maken en de kooi inrichten. Het moet natuurlijk wel gezellig worden!!

Dan is alles klaar voor Grisha!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi

GRISHA je bent WELKOM[/b]
En je huisje staat al klaar  ;D

Natas

Kolkkie

Hoi Gerda,

Wat een mooie kooi zeg :). Daar kan Grisha echt lekker in zitten :).

Wat grappig dat Spikey alles alvast wilde testen ;D.
Dan kan je meteen zien of het allemaal wel goed zit.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

bobbie

Hoi Gerda,

Mooie kooi hoor, hij is bijna vierkant en dat is gunstig voor de vleugels. Goede keuze. 8)

Nu de geparelde schoonheid nog ;)

Fijn weekeinde de 20-22e, ik ben dan zelf ook weg alleen slaap ik wel thuis (kan ik gelukkig nog internetten).

Spreek je wel weer op papier hier.

groetjes, Nel :)

Carin

Wat een schatjes zijn je grasjes toch!
Mooie foto's ook!

groetjes  ;)

Lin

Hey Gerda,

Natuurlijk even kijken naar de kooi. Nou goedgekeurd hoor. Handig dat de bovenkant er ook af kan. Ik ben benieuwd hoe ie er straks ingericht uit ziet. Nog een vraagje. Aan wie wil je Grisha eigenlijk koppelen? Of kijk je gewoon hoe het loopt? En over een bezoek dat moet ik even met rianne overleggen wanneer en hoe we er komen. Maar we komen graag langs rianne wil Grisha ook wel zien. En eigenlijk wil ik ook wel graag naar paul omde andere broer te bekijken. Maar ja dat moeten we dus ook nog even zien. Oh ja als je weer nieuws heb van de twee kan je dan een IM sturen dan blijf ik ook op de hoogte. En je mag altijd fotos plaatsen in mijn dagboek, maar dat deed je al.  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Ik zou Grisha het liefst willen koppelen aan Nezumi. Spikey trekt namelijk veel naar Ronald en zit de hele dag bij hem. Nezumi zit ook veel in de slaap/werkkamer, maar zit ook lange tijden in de woonkamer. Daarom heb ik daar ook voer en water staan en een 'speeltuin'. Ik vind het zielig dag hij zo vaak alleen zit. De grasjes vliegen heen en weer en zitten ook wel eens bij hem. Maar het leek me leuk dat hij een maatje kreeg.
Maar ja, je kunt het niet sturen. Straks is Grisha misschien dikke maatjes met Spikey.
We zullen het wel zien.
Zo ik duik mijn bed in, ik ben niet lekker: buikpijn en misselijk. Ik hoop dat het morgen weer over is.

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Gerda

Beterschap , hopelijk ben je morgen weer beter, mooie ruime kooi , het is altijd fijn als die van boven ook open kan .

Groetjes Gonnie

Lin

Hey,

Nou we zien het wel ik hoop dat het koppelen lukt. We hebben trouwens nieuwe berekeningen bij de ouders van Grisha heb weer een topic bij mutaties geopend. Beterschap, ik ben ook verkouden!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)