16 juni 2025, 18:18:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Ja Annous, dat is een goed idee. Grisha is echt het koosnaampje cq afkorting van Gregory, dus... En het klinkt heel lief vind ik. Dus alleen bewaren voor de leuke momenten of om iets gedaan te krijgen ;D ;D

Dat hij niet wil worden aangesproken als Obi wan ofzo :D :D

Groetjes Gerda

Kolkkie

Hoi Gerda,

Wat een leuk filmpje. Grisha ziet er al goed uit, alleen er moeten nog wat veertjes op het koppie komen :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Ja het is nog een beetje een giertje, maar ik vind gieren erg mooi hoor  :D :D

Groetjes Gerda

bobbie

9 mei 2005, 18:58:52 #78 Last Edit: 9 mei 2005, 19:00:29 by bobbie
Hoi Gerda,

Het filmpje had ik al bij Paul bekeken, wat een lekker ding he dat boefie van je. Even denken, hoe noemde ik haar bij Paul ook al weer, ik geloof 'rustig en bijdehand' , zoiets.

Het is een plaatje. :-*

Groetjes Nel :)

PS: ben je al wezen stemmen? Yuki staat ook bij valkparkiet vd maand

zazoe

Hoi Gerda,

Erg lief dat filmpje, ik ben helemaal verliefd op die pareltjes :-*

En Nel, niet zo bescheiden hoor, over Yuki!! :P ;)

Ria

Hoi Gerda,

Ben je de dagen al aan het aftellen. Ik vond het een heel leuk filmpje. Lekker bijdehand al. Leuk is dat om te zien dat ze van alles en nogwat gaan ontdekken.

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hai Gerda,

Het filmpje had in bij Paul ook al gezien bij zijn verhalen.
Wel heel erg mooi om te zien.
Het wordt nu steeds meer aftellen voor je.
Maar ik vind het koppetje van Grisha wel wat hebben hoor, is iets speciaals  ;D

Groetjes

Natas

Gerda

Hoi Allemaal,

Ik vind het echt geweldig dat jullie steeds in mijn dagboek komen buurten. En dat terwijl ik eigenlijk nog steeds alleen in het 'wachtstadium' zit. Ik heb het filmpje denk ik meer dan 10 keer bekeken :D Gossie wat een droppie is het!!! En die parels!!!!!!
Nel, ik had al gestemd, ik zeg niet op wie. Bovendien had ik een kleine oproep in jouw dagboek gedaan aan de lezers ;D ;D
Het wachten duurt inderdaad wel lang. Ik ben benieuwd wanneer ze bij me mag komen. Ik ben van 20 mei 's avonds tot 22 mei 's avonds een weekendje weg. Zul je net zien dat ze dan mag komen  :-\ :-\
En ik wil eigenlijk niets missen als ze hier is!!!!

Groetjes Gerda

Paul

Hoi Gerda,

Grisha is uitgerend dat ze 22 mei 6 weken is en dan eten ze meestal al zelf.
Dus als je dan terugbent zal je haar snel kunnen verwachten :)
Om haar daarvoor al bij de ouders weg te halen zou aan de vroege kant zijn ik heb liever ook zekerheid dat ze echt zelf goed eten ik zou het erg vinden als er wat zou gebeuren doordat ze nog niet echt zelfstandig is.
Ik heb weer nieuwe foto's geplaatst dus je kan je hart weer ophalen :)

Groetjes, Paul

Gerda

Hoi Paul,

(even snel in mijn pauze op het werk!!)
Ik heb de foto's bekeken, geweldig!! Wat een veren al :D
Ik had zelf ook al ongeveer uitgerekend de 22ste. Dat is de zondag van de NOP-meeting. Ik kan dan helaas niet (weekendje weg) maar ik ben zondagavond terug. We moeten maar even bekijken hoe we het regelen dan. We hebben nog even de tijd, toch??
Het zou wel leuk zijn als ze zondagavond bij ons kan zijn, want ik heb maandag nog vrij en dan kan ik alles volgen de eerste dag. Maar we zien wel hoe het loopt!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Oh wat spannend allemaal,. das al over een kleine twee weken Gerda! ;D
Het blijft ook genieten van de foto's, wat een moppie :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Ja geweldig he??
Grisha heeft vandaag gevlogen hoorde ik van Paul. Ze landde keurig op een luchtreiniger!! Ook heeft ze een hele tijd bij Paul op zijn schouder gezeten.
Nog twee weken en dan kan ze bij mij op mijn schouder zitten!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Je moest eens weten hoe ik zit te genieten als ik je dagboek lees. Ik straal helamal als ik aan mijn nestjes denk. Ik vind het zo jammer dat ik Grisha niet bij me kan hebben dan. Wat een schatje en dat broertje zit ook zo lief. Maar naar wie gaat die? Want ik krijg geen antwoord in Pauls dagboek. ik vind het zo leuk dat iemand zo blij met een aankomend valkje kan zijn. Dat is gewoon heel goed om te lezen dat er een valkje weer super terecht komt. Bedankt dat ie bij jou mag wonen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kolkkie

Hoi Gerda,

Je kan dus lekker af gaan tellen. De tijd zal nu wel hard gaan.

Grisha is dus al een goede vlieger :P :). Keurig landen op de luchtreiniger haha.

Nog even en het is 2 weken later :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Hallo allemaal,

Ik kreeg een paar nieuwe foto's van Paul opgestuurd.

Hier Grisha van de zijkant. De veertjes in de nek gaan al groeien

Ze kan dus al vliegen, hier zie je haar ene vleugeltje

En hier haar andere

En dan nog eentje van haar koppie

Wat een schatje he??

Groetjes Gerda