24 juni 2025, 06:44:45

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

~Natas~

Ja lief man.
Zo lekker klein tongetje, die lekker komt kijken en proeven.
Geniet er maar lekker van.

Natas

Rianne

Macho Thun! :o Staat ook wel stoer, dat zwarte snaveltje, heel leuk!  Voorlopig nog geen kleintjes want hoe oud is Pino nu?

Arno

Hoi
mooie foto's hoor van pino erg leuk om zo te volgen
maar nog even wachten met kleintjes hoor dat zal niet eerder dan maart worden denk ik  ;)
groetjes Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

jacksmama

Hoi arno,

Oh wij wachten zeker wel met kleintjes hoor, ik heb eens gelezen dat Pino toch zeker anderhalf tot twee jaar moet zijn dus.....we hebben nog even de tijd......alleen of Thun zoveel geduld kan opbrengen..........................ik vraag het me af....

Christa & de Rest
Christa & De Rest

~Natas~

Hai,

Ik moest ff zoeken maar ik heb je gevonden.
Je stond erg ver weggezakt, onderop de 2e pagina :-X
Hoe is het met de valkjes Pino en Thun.
Ik mis hun leuke verhalen.
Hopelijk hoor ik snel weer iets.

Groetjes,

Natas

jacksmama

Hoi Natas..dank je voor het ff omhoog halen.

Het gaat erg goed met Thun en Pino..
Thun is mega in luve en dientengevolge..geweldig macho aan het den..soms echt een beetje eng. Maar het schijnt over te gaan dus we bijten nog even door( en Thun dus ook)

Verder is het hier geweldig druk met van alles en nog wat: de kleine poesjes krijgen zo langzamerhadn allemaal een baasje, de verenigingen waar we lid van zijn hebben hun agenda's vol staan en dus mogen wij daar gezellig bij aanwezig zijn, optredentje hier, wedstrijdje daar, conncours zus,  festival zo....

dan moeten we zo af en toe nog even op ons werk verschijnen, school van de pubers wil ons uitgebreid informeren, ukken willen nieuwe dingen leren..kortom...het is een tikkie druk in dit gezin.....

Maar binnenkort duiken we de zogenoemde winterstops in en dan is het weer even rustig....( nou ja rustig: sint,concert,  verjaardag Jack, kerst, oud en nieuw)..dus dan zal ik op de koude winteravonden nog wel komen buurten hier denk ik..

nog even volhouden dus...ik kom snel even bij Joepie kijken hoor...*schaam*  al zo;n tijd niet meer geweest

Groetjes,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Rianne

Nou, dat is zeker een drukke boel thuis! Ik wil niet met je ruilen hoor! ;)

~Natas~

Hoi Christa,

Joepie er is weer een verhaal.........
Leuk hoor dat Thun zo matcho doet, daar kan ik echt uren van genieten.
Zo te lezen heb je het behoorlijk druk, maar ben blij dat je weer ff wat hebt geschreven.
PS: ik ben verhuist van dagboek naar verhaal, hoef je niet te zoeken  :P

Groetjes,

Natas en  :-* Joepie

hippysuus

Ik ben helemaal sprakeloos van die prachtige close up foto. Heerlijk he dat tongetje!!  ;D

Groetjes,
Suus

jacksmama

HOi allemaal,

wat fijn om al die leuke berichten te lezen.
ik ben eric en heb al een tijdje niet meer geschreven.
maarik had een vraag denken jullie dat als je thun een slag voor z'n kanis geeft dat het aan vallen op houd?
ik niet maar m'n pa denk daar anders over zijn excuus ik ben hier de baas niet thun.
maar pino blijft m'n snoepie.

groeten eric
Christa & De Rest

Rianne

Ik denk dat dat juist averechts werkt. Zo wordt Thun alleen maar bang voor handen. :-\

Arno

hoi ,

Ik denk (weet het niet zeker) dat het beter zal gaan als thun en pino bij elkaar gaan wonen
Thun denk nu dat hij concurrentie heeft en zal zich daar een beetje druk om maken en de concurrentie weg jagen
Dus dan denk ik als ze lekker bij elkaar gaan zitten zal dat aanvallen wel afzakken of ophouden
Groeten Arno.
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

jacksmama

Hoi,

bedankt voor het advies arno.
ik ga het zeker uitproberen

groeten eric
Christa & De Rest

~Natas~

Hoi,

Hoe is het nu met Pino en Thun.
En wat heb je gedaan.
Zitten deze 2 nu bij elkaar en hoe gaast dat?

Groetjes,

Natas

Arno

:)
Hoi

Het is al een tijdje stil in het dagboek
ik ben wel nieuwsgierig of je ze inderdaad bij elkaar heb gezet

ps.
Met de twee kleine katjes gaat het prima ze zijn erg leuk

Groeten Arno