Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Diana..

Wat ontzettend lief van je enne stiekem hoop ik dat het dat dat volgend jaar al is ,een bolletje van deze dame en nogmaals ik heb het met liefde voor je gedaan....alleen Davy had het er wel moeilijk mee dat hij bij jou was...omdat ze veel rustiger is als Cocy..maar ik vertelde al dat er ook verschil in mensen is en zo ook in valkjes ...nu is hij toch wel blij dat ze bij jou is...Davy was al helemaal onder de indruk van die bolletjes bij jou en kan niet wachten tot het zover is dat onze gezinsuitbreiding kan komen.

groetjes Gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Davy zal wel opgeschept hebben tegenover zijn zusje dat hij een babyvalkje heeft mogen vasthouden ;D.
En ik ben je zo dankbaar dat je dit voor mij hebt gedaan :-*, dat ik je met liefde een van de jongen uit deze dame wil schenken.
Het gaat goed met de geelwang, ik heb er nog wel apart zitten en een wormenkuur gegeven.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerdy

Hoi Diana

Ik had je begin vanavond gebeld om te vragen hoe het met je geelwang is maar je was boodschappen doen :(...en nu lees ik het gelukkig hier :D...ik ben blij dat ze het goed doet..ik heb ook de andere dierenwinkel nog gebeld met de vraag voor een geelwang maar die hadden dus niet :P....ik was er gewoon op de juiste tijd en de goeie plaats.. ;D
Inderdaad Kaylee vond het niet zo leuk dat Davy alweer geweest was :'( en Hans zei al ...ik wil ook wel eens kijken hoor...hihihi langzaam aan worden ze allemaal valkjes ziek..vanmiddag heb ik dat kooitje opgehaald en dat gaat voor een kort weekend op de camping wel goed en ze had ook nog een vervoersbak voor o.a gevogelte of kleine knaagdieren en die kon ik voor vijf euro overnemen :D....dus nu ben ik klaar voor de camping het zal alleen wel weer een heisa zijn om Cocy in die bak te krijgen maar dat zien we morgen wel weer.

groetjes gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

De hele fam is welkom om te komen kijken hoor, wel ff van te voren melden ;).
Ga je dit weekend al naar de camping??
Zoals je weet ben ik gister naar de tandarts geweest en ik liep ook over de huesmolen, ik ben wel langs de dieren winkel gelopen en heb er nog aan gedacht om er binnen te gaan, maar ik was al bij Deen geweest en had mijn fietstassen vol boodschappen dus dacht ik ga door.
Anders had ik er zelf wel gezien en meegenomen, maar ja mijn kaak deed ook zeer vanwege die getrokken verstandskies.
Maar ik ben heel blij dat jij een half uur later daar wel naar binnen ging en echt aan mij hebt gedacht :-*
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Gerdy

volgens mij is dat nou het echte X ahum valkjes gevoel..hahahah.

Ik ga morgenmiddag naar de camping..we hebben daar een sta caravan met alles erop en eraan ,een heerlijke warme kachel voor Cocy en ze kan er staan zonder in de tocht te staan...we gaan eens kijken hoe ze reageerd op alle vogeltjes die ze daar hoort...we staan helemaal in het bos...als we maandag helemaal uitgeput thuis komen dan weten we dat Cocy op de vroege vogeltjes gereageerd heeft.

groetjes en fijne paasdagen
Gerdy

Roosje

Wow wat heb jij een geluk zeg! Het halve forum reist stad en land af voor zo'n valkje, en bij jou komt het gewoon naar je toe. Ik gun het je van harte ;)

moonwitch (diana)

Hoi Roos

Ja ik heb extreem mazzel gehad, en ik ben er ook heel blij mee.
Hopelijk is ze ook gezond en krijg ik mooie jongen van haar.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Christine

Op deze pagina mag ze ook staan! Ze is super prachtig!!  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hey diana,

ik ben benieuwd, is je geelwang lutino een man of een pop? En van welk jaar is ie? Misschien kunnen we in de toekomst jongen koppelen, mocht mijn split geelwang lutino man ooit koters krijgen. :)

Karin

Gefeliciteerd met je mooie geelwang ! Je boft zeker dat die in een dierenwinkel zat, en ze wisten daar ook vast "de echte prijzen" niet van zo'n lutino geelwang  ;D
Jammer van de eitjes. Misschien legt de pop nog bij of was ze al uitgelegd ? Kan gebeuren, en zie het maar zo, liever eitjes dan jongen  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Helaas is ze niet geringd, volgens de dierenwinkel was het een popje van een half jaar oud.
Ze heeft inderdaad de gele strepen in haar staartveren zitten.
En aan de snavel te zien is ze ook nog vrij jong (vrij glad nog).
Het is een leuke vogel die niet in paniek raakt als je er bij komt, althans bij mij niet, mannen is wat anders ;D.
Ze eet in ieder geval goed, en is ook aktief.
Wie weet valt er in de toekomst nog iets te koppelen tussen die van jou en mij.

Hoi Karin

Ja ik bof inderdaad dat deze in een dierenwinkel zat, en inderdaad ze hadden gewoon een vaste prijs voor de valkjes die ze daar hadden zitten.
Wat betreft die eitjes die stuk zijn gegaan, ik denk wel dat ze uitgelegd was.
En je heb gelijk ik zou het veel erger hebben gevonden als het het blok met jongen was geweest.
Ik ben er nu wel voorzichtiger mee geworden.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Riny

Hoy Diana
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst.
Nu nog een man erbij en klaar is kees.
Ik ben echt blij voor je,het is je van harte gegund.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Citaat van: Riny op 13 april 2006, 14:07:25
Hoy Diana
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst.
Nu nog een man erbij en klaar is kees.
Ik ben echt blij voor je,het is je van harte gegund.
Groetjes Riny :D

IK weet nog wel een  ;) "vrijgezel" ;D....maar dan moeten ze zelf ook willen :D
:)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Momenteel staan de kooien naast elkaar ;D, maar echt belangstelling is er nog niet.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Wilma1

Volgens mij is Goof echt GAY hoor  ;D ;D ;D....ach als ie zich gelukkig voelt ZONDER  :P vrouw  ::)....so what...toch ???

VROLIJK PASEN

voor jou, je gezin en al je dieren!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3