Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Gister naar de vogelbeurs in zwolle geweest.
Helaas niemand gezien, maar het was dan ook behoorlijk druk.
Ik heb ik nog het een en ander aangeschaft, o.a. sepia, kalkblokken 2 hangbakken voor in de voliere, rode trosgierst en.........wat eigenlijk niet de bedoeling was.......deze mooie jongen.

Was eigenlijk niet de bedoeling, maar voor dat geld kon ik hem daar niet laten zitten.
Hij kwam van een handelaar, de ring die hij om heeft is een doorgeknipte vaste ring.
Hoe oud hij precies is weet ik niet maar hij zag er goed, vol, strak uit.
Hij zit nu apart in de schuur, maar hoort de andere valkjes en wil al heel graag naar ze toe.
Voorlopig blijf hij nog even apart zitten.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

bobbie

Hoi,

Dat is zeker een mooie kerel.  8)

Groetejs, Nel :)

Riny

Hoy diana
Groot gelijk dat je die mooie vent niet hebt laten zitten,had ik ook niet gedaan.
Ik hoop van harte dat jij er heel mooie jonkie's van krijgt.
Hoeveel valkjes moet je nu nog kwijt worden?
Groetjes Riny :D

moonwitch (diana)

Hoi Riny

Ik wil er nog zekers zo´n 13 kwijt, nu eigenlijk 14 omdat ik deze hebt aangeschaft.
Ik blijf advertentie zetten en heb nu ook mijn naamkaartje opgehangen bij de supermarkt, en een goede vriend van me die een dierenzaak heeft, heeft ook kaartjes van me, dus als er mensen komen voor valkjes dan stuurt hij die door naar mij.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Rianne

Hoi Diana,

is dat nu een geelwang of een pastelmasker?
Zo te zien is hij gepareld geweest, weet je zijn splitten ook?

marilyn

hoikes diana

dat is een heel mooie jongen dat je hebt meegebracht !!!!!!!!!!!!!!! smelt smelt smelt die zou ik ook niet laten zitten hebben  :P

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hoi Diana,

Wat een mooie man  :D heb je erbij en strakjes, mag hij dan zelf een vrouwtje kiezen  ::). Ben heel benieuwd wat daar voor jongen uit gaan komen  ;).
Veel succes met deze mooie vent.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Gerdy

Ooooo wat een mooi kerelje....hihihih ik kan me voorstellen dat je deze wel wilde hebben ondanks dat je er eigenlijk al teveel hebt zitten...en nu maar hopen dat hij voor mooi nageslacht zal zorgen..
groetjes Gerdy

Riny

Hoy diana
Groot gelijk dat je die mooie vent niet hebt laten zitten,had ik ook niet gedaan.
Ik hoop van harte dat jij er heel mooie jonkie's van krijgt.
Hoeveel valkjes moet je nu nog kwijt worden?

Henry

he riny

even graag opletten he het staat in het volgende bericht die ik plaast

Hoi Riny

Ik wil er nog zekers zo´n 13 kwijt, nu eigenlijk 14 omdat ik deze hebt aangeschaft.
Ik blijf advertentie zetten en heb nu ook mijn naamkaartje opgehangen bij de supermarkt, en een goede vriend van me die een dierenzaak heeft, heeft ook kaartjes van me, dus als er mensen komen voor valkjes dan stuurt hij die door naar mij.
Groetjes diana

Riny

Hoy Henry
Ik begrijp niet wat je bedoeld.

moonwitch (diana)

Hoi Riny

In een eerder bericht had je die vraag al gesteld en daar had ik antwoord opgegeven, je had een dubbel bericht geplaatst, maak niet uit hoor, maar dat is wat henry bedoelde.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Riny

Hoy Diana
Ik weet niet of je het gemerkt hebt maar ik heb per abuis je hele dagboek verwijderd :o :o :o
Peter heeft het weer terug gezet.
Sorry ik zal nooit meer het verkeerde knopje gebruiken.

jolandaW

Hallo Diana,

Toen ik thuis kwam met die jonge valk van jou had mijn vriend niet anders verwacht dan dat ik er een mee zou nemen dus erg vond hij het niet hoor.
Hij (de valk)zit op dit moment veel bij het jonge vrouwtje wat ik in de voliere heb zitten dus wie weet wordt het wel een koppel in de toekomst (wat ik wel hoop) ze zitten elkaar heerlijk te kroelen :).

PS. hoe plaats je hier een foto want ik wilde wel een foto van hem neer zetten hier maar weet niet hoe dat moet

groetjes jolanda

Riny

Hallo Jolanda

Stappenplan bij verkleinen foto's

bestand aanklikken (linksboven)
dan naar openen met > en dan paint aanklikken
dan naar afbeelding
dan uitrekken/hellen aanklikken
dan de 100% veranderen in 50% van allebei, dan OK aanklikken
dit nog een keer, dus de 100% veranderen in 50%, dan OK aanklikken
Dan naar bestand
dan OPSLAAN aanklikken

dan ben je klaar, de betreffende foto is verkleind.