Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

marga

hoi
volgens mij heeft ze ze allemaal iets lekkers beloofd :D :D :D :D :D
als ik iemand weet voor een valkje zal ik je aanbevelen
groetjes marga

Caroline

Hoi Diana,

wat een prachtige foto's, vooral de eerste.

Super!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes diana

je foto's zijn echt supeeeeeeeeeeeeeeeeeer zo'n mooie valkjes en zoveeeeeeeeeeeeel  :D aaaaaaahhhh mijn hart smelt

groetjes marilyn

Christine

Wat een mooie foto's vooral die opvallende sexy valk!! Ik ga ze niet tellen maar hoeveel valkjes heb je in totaal en hebben ze ook een naam? :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Leuk dat jullie de foto´s leuk vinden.
En nee ik heb ze niets beloofd en niet ingezoomd, ik heb gewoon lijm op de stokken gesmeerd en daardoor bleven ze allemaal mooi zitten ;D ;D ;D, nee hoor het ging vanzelf, ik kom best veel in de voliere met mijn fototoestel en ze zijn daar dus wel aan gewend.

Hoi Henry
Ze is en blijf een kroelkont, die al heel wat harten heeft laten smelten, want iedereen die voor de voliere staat kan haar kroelen.

Hoi Marga
Bedankt als je mijn naam door wil spelen naar mensen die een valkje zoeken.

Hoi Christine
Ik heb te veel valkjes, daarom probeer ik ze ook te verkopen, niet allemaal hoor, maar vooral jongen van vorig jaar.
Sommige hebben een naam andere weer niet, dat is gewoon niet te doen.

Vandaag toch weer een valkje verkocht, een witmasker mannetje.
Dus langzaam maar zeker raak ik ze kwijt, gelukkig.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

Citaat van: moonwitch op 14 februari 2006, 18:25:30
Hoi Allemaal

Leuk dat jullie de foto´s leuk vinden.
En nee ik heb ze niets beloofd en niet ingezoomd, ik heb gewoon lijm op de stokken gesmeerd

BEDANKT VOOR DE TIP                            BEDANKT VOOR DE TIP[/size][/color][/b]

Gerdy

Hoi Diana

Het was gisteren bere gezellie bij jullie....en wat heb je een stel ...nou ja stel...heel veel dus..mooie valken pppppfffffffff .....echt heel mooi..Ik vind ze op de foto heeeeeeeel erg mooi maar ik moet wel zeggen dat ik ze allemaal zo bij elkaar in de voiliere heb gezien ik het helemaal bijzonder vind.
vanavond heb ik je alweer gebeld voor advies, daar ga ik geen gewoonte  van maken hoor.Ik hoop dat het berichtje bij Deen zijn werk doet..
groetjes Gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Wij hebben het ook heeeeel erg gezellig gevonden dat je er was, en hopelijk kom je snel weer terug, ook met je dochter (zonen mag ook hoor, of vriend ;D).
En wat betreft je telefoontje, Joh dat maakt echt niet uit hoor, als ik vrij ben en ik kan je helpen, doe ik dat graag.
En bedankt dat je mijn verhaal hebt opgezocht.
En zo als ik al zei je bent altijd van harte welkom, en ik help je graag als ik het kan.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Nog ff een eet foto gemaakt.

En nog 2 foto's van 2 valkje svan mij die al een tijd geleden verkocht zijn, maar ik wordt door hem nog steeds ook de hoogte gehouden hoe het met de vlakjes gaat.

Ook heb ik vandaag weer een nieuwe advertentie geplaatst om marktplaats en op valkparkiet.com
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Christine

Wat een prachtige "eet-groepsfoto!" En wat leuk dat de andere nog contact met je houden!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Leuk om nu de valkjes eens in het licht te zien. Allees goed met de roodstaarten en het homokoppel?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

moonwitch (diana)

Hoi Lin

Leuk dat je weer reageerd hier.
Ja  mooi he! jammer dat je ze niet in het echt ziet bij daglicht, er zitten echt mooie valkjes tussen.
Met body en stinky, onze grijze gaat het goed, ik had alleen een nieuwe schommel erin gehangen en ze waren er erg bang voor, langzaam maar zeker durven ze er dichterbij te komen, maar ze durven er nog niet op.

Op de achtergrond zie je de betreffende schommel.
Met bobbie en boomer gaat het ook goed, die blijven naar elkaar fluiten als een pop en man terwijl het allebei mannen zijn.
Ook zitten ze beide op de grond in een hoek alsof ze op een nestje zitten.

Hier een foto van die 2 homo´s.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

jolandaW

Hallo Diana,
Ik ben degene die van de week bij je kwam kijken en ook een valkje mee genomen heb. (die jonge witmasker)
Hij doet het goed in mijn voliere en ik denk dat hij met een week wel uit mijn hand eet net als de andere valkjes die ik heb.
Hij is erg nieuwschierig maar toch nog wel een beetje angstig als ik met mijn hand dichter bij kom dan 10 cm.
Maar dat zal vanzelf wel beter gaan als hij aan mij gewend is denk ik.
groetjes Jolanda

jolandaW

Hoi Diana ik was nog ff wat vergeten te vertellen.
Het kan zijn dat je van de week of later gebeld wordt door iemand die een valkparkietje wil voor haar dochter, want haar gras parkiet was gister overleden :-\, en ik raakte met haar aan de praat over parkieten en valkparkieten en dacht gelijk aan jouw valkjes. :) Haar dochter had het al eerder over een valkparkiet gehad dat ze die graag wilde hebben dus ze zou er over na denken maar wilde wel jouw telefoon nr. graag hebben.
En daar ik jouw kaartje had ben ik zo vrij geweest om dat aan haar te geven.
Dus mischien raak je zo langzaam maar zeker van je overbevolking af  ;D ;D

groetjes jolanda

moonwitch (diana)

Hoi Jolanda

Leuk dat je mijn verhaal hebt gevonden, en wat goed  dat je al zo dichtbij kunt komen.
Over het algemeen zijn mijn valkjes niet echt bang, omdat ik veel in de voliere komt, en ik toen ze klein waren hun blok regelmatig verschoonde en hun dus in de hand heb gehouden.
Een enkel valkje zal nooit een tamme valk worden, maar altijd een voliere valk.
Hopelijk nemen die mensen snel contact op en kan ik ze helpen.
En bedankt dat je op deze manier ook aan mij hebt gedacht.

Ps wat zei je vriend dat je toch thuis kwam met een valkje??
Hopelijk was hij niet boos op je en vondt hij het valkje ook leuk.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06