Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

Rob

heel veel sterkte met het verlies van kroelkippie.

Met meelevende groet

Rob

Riny

5 mei 2006, 08:14:21 #541 Last Edit: 7 mei 2006, 19:19:03 by Riny

Hoy Diana
Wat een vreselijk nieuws dat je Kroelkippie het niet heeft gehaald.
Ze was een prachtig valkje, ik heb haar mogen bewonderen toen ik vorig jaar bij je was.
Ik kan niet anders zeggen ,als dat ze met recht de trots van je voliere was.
Hopelijk kun je het snel een plekje geven,maar missen zul je haar nog heel erg lang als je in, of bij de de voliere komt.
Heel veel sterkte Riny :'(         

Rianne

:'( Arm kroelkippie... Veel sterkte Diana.

Caroline

Lieve Diana,

Wat verschrikkelijk voor je.

Je lieveling. Wat zul je haar missen.

Heel veel sterkte!!

Lieve Kroekip rust zacht,
geef je mijn vriendje een kusje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Rust zacht kroelkippie!!

Veel sterkte Diana!!
Groetjes
Christine :-* :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

natascha01

ach wat erg diana ik schik er van

ik wou bellen voor een bezoekje vandaag maar dat zullen wij wel even uitstellen ..

veel sterkte met dit verlies

veel liefs natascha

Mandy

Ach nee toch, wat ontzettend jammer, ze was zo mooi en speciaal voor je. En inderdaad zo'n kroelkip, ik heb ook nog even met d'r mogen kroelen vorig jaar. Helaas kan je dat nu niet meer doen. Hopelijk heb je straks vrede met alle mooie herinneringen. Veel sterkte hoor.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Veel sterkte met het verlies van je kroelkippie.
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Tess@

Hoi Diana,

Ik wens je veel sterkte toe met dit verlies.

Groetjes Tess@

Wilma1

Jouw sterretje is niet meer en ik weet ff niet wat ik moet zeggen....wat vreselijk!! Heel veel sterkte Meis
:'( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Diana,

IK wens je heel veel sterkte met het verlies van je geliefde kroelkip. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Dikke knuffel

Mara

aad

hoi Diane

Was al eens geweest hier, maar nooit echt gereageerd , zijn ook zoveeeeeeeel boekjes/verhalen ;)
Eerst nog maar even feliciteren, beetje laat maar ja ... 
Verder wens ik ik veel sterkte toe, lees dat er één het niet meer redde :-\
Moet ook ff kwijt dat er mooie jonge tussen zitten , lijken die van mij wel die ik heb/had wel , ook van die cinnemons  :)

Groetjes Aad

jacksmama

Beste Diane,

Ik begon in je dagboekje te lezen omdat je hier ook in de buurt zit. ( misschien heb je wel eens bij mij aan de kassa gestaan bij DEEN )

....lees ik dat Kroelkippie het niet heeft mogen redden....wat ontzettend verdrietig meid!

Ik wens je heel veel sterkte om dit gemis een plekje te kunnen geven....

verder heb je echt prachtige valkjes......

Sinds Thun en Pino bij Eric op de kamer staan zie ik ze nauwelijks nog, behalve bij het stofzuigen.....mis ze vreselijk in de huiskamer.

Gelukkig is Thun zijn gefluit door het hele huis te horen..dat scheelt wel hoor

Sterkte voor de komende tijd!

Groetjes Christa & de Rest
Christa & De Rest

moonwitch (diana)

7 mei 2006, 17:06:00 #553 Last Edit: 7 mei 2006, 17:09:29 by moonwitch
Hoi

Het is nu een paar dagen terug dat kroelkip is overleden, en het is best moeilijk om er over te schrijven.
Ze leek juist goed te gaan, maar ze was wel wat aan de magere kant zag ik later.
Ik zag haar wel steeds eten, maar waarschijnlijk niet genoeg.
Ook was haar ontalsting nog steeds niet helemaal goed.
In ieder geval als ze uit de kooi kwam, kwam ze gelijk bij je zitten en wou gekroeld worden.
Woensdag op mijn verjaardag ging ze voor het eerst op de bodem van de kooi zitten en dat vond ik toch wel heel vreemd want dat had ze nog nooit gedaan.
Omdat ik het huis vol visite had plus mijn schoonzus en zwager over uit engeland heb ik niet veel tijd aan haar kunnen besteden.
Wel maakte ik mij ontzettend veel zorgen om haar, maar als ik het deurtje van de kooi open deed kwam ze gelijk op je schouder zitten.
S'avonds kwam er ook nog vistite en een goede vriend van me die zelf al heel lang vogels had heeft haar voor het eerst dwangvoeder gegeven.
Ik heb haar toen apart gezet en onder de warmte lamp.
Maar het enigste wat er gebeurde was dat ze steeds meer verzwakte.
De volgende dag heb ik haar zelf nog dwangvoeder gegeven en ze leek weer een beetje op te knappen, zodra je haar oppakte wou ze gelijk kroelen, maar ze was erg zwak.
Later op de avond zag ik dat er weer een eitje zat , maar deze zat er nog helemaal in.
Uiteindelijk is ze op 5-5-06 om half 2 overleden, ik lag al op bed omdat ik moest werken die dag en mijn man vertelde dat ze zich helemaal oprekte haar vleugels spreidde en de laatste adem uitblies.
Zelf heb ik die nacht slecht geslapen omdat ik wist dat ze was overleden.
S'middags, toen ik van mijn werk kwam, heb ik haar een laatste rustplaats gegeven in de voliere, onder een tegel, vlak bij de plaats waar ze altijd zat als je voor de voliere stond.
Ik mis haar vreselijk en er is geen een valkje die haar plaats kan innemen.
Gelukkig heb ik het nu druk met de jonge valkjes, waardoor je niet zoveel tijd heb om er aan te denken, maar vaak kruipt dat verdriet weer omhoog, en lopen de tranen over m'n wangen voor deze lieve kroelkip, vooral als je dan voor de voliere staat te kijken en er geen valkje naar je toe komt vliegen om gekroeld te worden :'( :'( :'(.

Diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

marilyn

hoikes diana

hé wat erg zeg van je kroelkippie  :-\ je zult haar wel erg missen en zelfs al komen er andere kleintjes die kunnen haar plaats niet innemen  :-\ ik kan me wel voorstellen dat je het nog moeilijk hebt om er over te praten, het is nog maar zo kort geleden. breng haar in je herinneringen terug zoals ze voordien was , je herinneringen kan niemand jou afpakken en zo blijft je lieve kroelkippie toch nog een klein beetje bij je  ;)

rust zacht lieve kroelkippie  :'(
veel sterkte met je verlies

groetjes marilyn