4 juni 2024, 10:00:13

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

caro

Hoi Karin,

Het zal met dit jong ook wel lukken om hem te verkopen. Jammer dat mijn voliere al vol zit ;). Anders wist ik het wel.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mandy

Je hebt een mooi kweekseizoen gehad Karin. 8)
Inderdaad is 2 advertenties niet veel van de 25 jongen.
En voor deze beauties vind je ook vast een goed thuis. :)
Jij mag van je welverdiende rust gaan genieten, nu gaat de rest hard aan het werk! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Citaat van: Mandy op 30 maart 2007, 00:04:16
Je hebt een mooi kweekseizoen gehad Karin. 8)
Inderdaad is 2 advertenties niet veel van de 25 jongen.
En voor deze beauties vind je ook vast een goed thuis. :)
Jij mag van je welverdiende rust gaan genieten, nu gaat de rest hard aan het werk! ;D


Ja, ik had het geluk al veel mensen opde wachtlijst te hebben staan, dus de meeste waren al besproken voor het ei er was  ;D En de reden dat ik voor Salsa ( de bonte witmasker ) een advertentie moest zetten was een annulering én het feit dat het een man was ( als het een popje was had ik hem zelf gehouden  ;D ), en helaas blijkt dit bontje een man te zijn anders had het ook een huisje, bij Marije. Het aparte is dat als ik vraag heb voor een bepaald geslacht het bijna altijd een man is  ;D Ik heb nog een troef achter de hand, iemand die al 2 mannen bij mij vandaan heeft. Maar omdat hij die pas heeft en dit bontje toch wel even exclusief aandacht nodig heeft ( alhoewel hij nu nog steeds zeer ontspannen zich zit te poetsen op ons arm enzo ) is het beter dat deze gaat naar of iemand met een tamme valk die al goed gewend is of iemand die eerst alleen dit bontje heeft en er later een vriendje bij koopt.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Cuba is zo'n duveltje !     Hij moet en zal aan het snoertje van de muis of aan de toetsen van de laptop trekken, en als we hem "wegduwen"..... Dan wordt hij echt heel erg boos      Dan begint hij te schreeuwen !

Hij doet dat trouwens ook wel een op de bodem en op zijn voerbak. Ik heb er een filmpje van willen maken, maar dat is nog niet gelukt. Hij gaat dan met zijn staart omhoog zitten ( ja, ik weet wat jullie denken.... een pop ), kop in de voerbak en dan gillen, schreeuwen !    Zo vreemd, nog nooit gezien. Ik hoop er binnenkort toch een filmpje van te maken.
Eerst loeren op de muis :


En dan in de aanval  :




En dan is het toetsenbord aan de beurt :


Mooi ventje hè 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

hij is leuk :D stitch hier doet dat ook als ie zijn zin niet krijgt,word ie echt heel nijdig soort van adhd valkje ofzo :D

groetjes eefje

Marije

Hihi, wat een mafkees! ;D
Leuk om ook eens wat van je andere valkjes te zien! En wat een knapperd is Cuba!
Groetjes,
Marije

Marc van de Kuifjes

De draad van een muis... als ze die eenmaal te pakken hebben dan maakt die muis geen schijn van kans meer! Jefke heeft er ook al eentje helemaal stuk gebeten! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Karin

Hier heeft Pipo een dergelijke verslaving. Hij vind de laptop en de muis ook heel erg interessant.

Mara

•=Bonnie=•

Hey Karin, heb jij een broedmachine? Wat voor een is dat en wat zijn je ervaringen daar mee?

*Yvon

Hoi hoi

Cuba was en is nog steeds een prachtig valkje. :-* :-*
Je hebt er idd goed aan gedaan om hem te houden.  ;) ;D
En zeker hij nu ook zo'n leuk karaktertje heeft.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Inge88

Hehe.. herkenbaar! Cuba vind ik echt mooi  :D

Karin

Snel even een fotoupdate, want ik heb het de komende dagen erg druk en weet niet of ik er anders nog aan toe kom  ;D

De 3 drukspookjes op een rij, links jong 2, midden jong 3 en rechts jong 1.



Inmiddels is het oudste jong al weer wat rustiger aan het worden en ik denk dat vandaag of morgen het tweede jong gaat vliegen  ::) Dan zullen de knuffelsessies verder op de vogelzolder gaan. Jammer, want beneden hebben ze minder afleiding  ;D Ik zit een beetje te twijfelen of ik ze vanaf 5 weken bij de ouders weg zal halen.  Maar goed, tot nu toe gaat het zo goed, zitten vrij ontspannen bij me, alleen merkte ik dat het jongste jong wat minder gevoerd wordt. Even in de gaten houden dus. Als ze slechter gaan voeren is de keuze snel gemaakt  ;D

Het oudste jong :



Links het 2e bontje rechts het jongste jong :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Ze zijn echt prachtig om te zien. Wat een leuke koppies hebben ze ;D Lief, de geparelde tussen de twee bontjes!

Trouwens, Cuba is ook een erg mooi valkje. Grappig dat verhaal over die muis. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Het gaat heel goed met de drie "druktemakertjes" alhoewel het drukke wel 100 % meevalt  ;D Ze zitten gewoon heerlijk ontspannen bij me. Iedere avond gaan ze er nu een uur uit en worden dat uur nonstop gekroeld en geknuffeld, 2 bij mij, 1 bij Marcel en af en toe wisselen we af  ;D Normaal heb ik een nest van Dazzle en Chico tegelijk met een ander koppel en dan moet je toch je aandacht verdelen. Nu gaat alle aandacht naar deze 3 schatjes  ;D
Het tweede bontje heb ik Sticx genoemd  ;) De andere 2 hebben nog geen naam, de baasjes hebben er moeite mee denk ik  ;)
Dat gilgedrag van Cuba probeer ik nu al een paar dagen te filmen, maar hij stopt er steeds mee zodra ik de camera pak  ::) Ik heb het wel op geluid nu, namelijk gefilmd in het donker, moet het nog even uploaden. Ben benieuwd of iemand het herkent.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Wat is Cuba toch een lekker ding he!!!!
De andere 3 kleintjes zijn ook prachtig.. :-* :-*
Ben benieuwd wat voor een vreemd geluid Cuba maakt...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.