23 mei 2024, 07:28:33

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Haha, we typte tegelijk. Nee, ik heb nog niet eerder een babbeltante gehad zover ik weet. Mishien heb ik te veel tegen haar gepraat  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

11 februari 2006, 22:46:35 #1591 Last Edit: 11 februari 2006, 22:48:20 by Karin
Weer tijd voor foto's. Vooral het nest wat bij Dazzle zit heeft er een handje van om hem in zijn achteruit te zetten  ::) Lijkt wel of de pleegkuikens dit afgekeken hebben van Dazzle's eigen kinderen  ;)

De jongen zijn nu verdeelt, vanavond ga ik alle nieuwe baasjes de foto's mailen. Zullen ze vast blij mee zijn. Veel wisten al precies welke van hunw erd ( één per mutatie ) , maar bijv. de cinnamon pareltjes heb ik op volgorde van bespreking laten kiezen.

Jong 1 , gaat Dazzle heten en komt bij Chika te wonen, een valkje die ook bij mij vandaan komt :



klik hier

Jong 2, Pico, komt met een valkje in een kamervolière te wonen.



klik hier

jong 3, Fikske, komt bij Jefke, Rikske ( ook bij mij vandaan ) en Ida te wonen.



klik hier

Jong 4, Tazzy, komt bij Chico te wonen, een jong bij mij vandaan.



klik hier

Jong 5, Punkie, komt bij een valkje in ee kamervolière te wonen.



klik hier

Jong 6, Chika, komt bij Rocco te wonen die ook hier op het forum zit.



klik hier

Jong 7, Gara(th), komt bij Whooshy te wonen.



klik hier

Jong 8, Elvis, komt bij een lutinootje te wonen.



klik hier

Jong 9, blijft waarschijnlijk hier wonen ( eerst een DNA test doen voor ik besluit  ;)  ) en krijgt een naam zodra ik het geslacht weet.



klik hier

Jong 10, het kleintje, wordt pas gesproken al het eruit ziet als een echt valkje  ;D



klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

Cute weer een dazzle ;D ben benieuwd wat het karakter word ;)

ik ben wel stoer hoor karin maar zoals ik vanavond in mijn verhaal al tikte,ik ben weer gebeten en hard en ja dan kies ik dus voor een test maar een dna test haha ik heb gewoon 4bijtwonden en allemaal even hard man of vrouw maakt volgens mij helemaal niet uit :-X

Nou die babbeltante heb je dan nu wel afgeleverd,wel leuk tis elke keer weer een verrassing wat we bij jou meekrijgen :D
tis een schatje!

mooie foto's weer
groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

In achteruit zetten... dat kan Rikske ook hoor! ;D Als hij op de tafel zit en een poepje moet doen begint hij plots achteruit te lopen ;D ;D

Citaat van: Karin op 11 februari 2006, 22:46:35
Vooral het nest wat bij Dazzle zit heeft er een handje van om hem in zijn achteruit te zetten  ::) Lijkt wel of de pleegkuikens dit afgekeken hebben van Dazzle's eigen kinderen  ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

 ;D Dat is normaal Marc, dat doen ze zodat ze hun nest niet bevuilen, lekker poepen tegen het muurtje aan ( in het blok ), maar ze blijven dat later ook doen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Wederom weer leuke fotos! Ik ben benieuwd welke van de nieuwe eigenaren weer een dagboek gaat beginnen, zou leuk zijn!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Het grootste gedeelte zit hier niet op het forum, maar van Fikske en Gara(th) gaan we vast meer horen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Karin,

Jeetje wat gaat het toch allemaal hard,. prachtige foto's weer en allemaal (op ééntje na) al een top baasje. Heerlijk gevoel moet je dat geven.

Ik ben benieuwd wat er uit de dna komt, enig idee wanneer je dat gaat doen?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marc van de Kuifjes

Zeker weten, misschien wel letterlijk! ;D

Citaat van: Karin op 12 februari 2006, 19:39:12
Het grootste gedeelte zit hier niet op het forum, maar van Fikske en Gara(th) gaan we vast meer horen  ;D

Groetjes, Karin.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

bobbie

Hoi Karin,

Geweldige foto's weer. :D Ik heb genoten.

Ik word steeds nieuwsgieriger of er pareltjes komen bij "het".

Groetjes, Nel :)

Karin

Ja, gaat snel hè Kirsten  ;D  Zodra het borstveertjes heeft ga ik het dna laten testen.

Nu alle veertjes doorkomen is het duidelijk Nel, geen pareltjes, dus nu hopen dat het dna test uitwijst dat het een popje is en als het een mannetje is ? Grote kans dat ik het dan toch hou  ;D Eigelijk geen plek voor een man, maar ja.....

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Jouw slotje is ook niet meer wat het geweest is ;D

Monky

Hi Karin,

Wat een leuke foto van Gara(th)  :)
Ik ben er helemaal blij mee. Een hele mooie van de zijkant. En wat een lekker koppie... Ik ben er echt op slag verliefd op  :-*

Ik vroeg me af...
Kan je al iets zeggen over zijn/haar karakter? Is het net zo'n kroeldoos als Whooshy, of is ze toch heel anders?
Ik ben er wel een beetje nieuwsgierig naar.

Ik kan me voorstellen dat je de neiging hebt het beestje toch te willen houden ook al is het een mannetje. Je raakt toch aan ze gehecht en omdat de toekomst een klein beetje onzeker was voor deze twee kleintjes, wordt de band met jou des te hechter. Moeilijk hoor  ::) Komt vast allemaal goed.

Ik ga er weer vandoor.

Groetjes,
Monky



Karin

Bij mij heeft er nooit een slotje op gezeten Rianne  ;D

Moeilijk voor te stellen monique, maar Gara(th) is nog liever en knuffeliger dan Whooshy  ;D Hier tenminste  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

13 februari 2006, 18:47:59 #1604 Last Edit: 14 februari 2006, 00:00:02 by Karin
Hoera !! Een vijfling !! Nou ja, eigelijk een vierling en nummer 1 is gisteren al geboren, maar ze zien er alle 5 even groot uit  ;D Dit is het verrassingsnestje van Jazzy en Dizzy ! Het zijn de 4 eitjes van hun die ik bij Breezer had gelegt, maar die verliet ze na bijna 2 weken erop gebroed te hebben. Gelukkig hadden Jazzy en Dizzy een nest vol nepeitjes en 1 goed ei en kon ik ze zo overleggen. En alles is dus verder goed gegaan ondanks dat de 4 eitjes steenkoud waren. Wel is het zo dat het ei wat bij Jazzy en Dizzy lag het eerste is uitgekomen, ondanks dat dat het laatste eitjes was. Zo leuk, 5 van die friemelende wurmpies !



klik hier



klik hier

Dat wordt weer genieten ! Ik heb deze mega-geweldige-ouders meteen lekker verwend met een hardgekookt eitje en lekkere andijvie.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves