16 juni 2024, 09:09:06

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Christine

Ooooh wat een schatjes!! Ik weet niet of die gepareld is maar ben benieuwd wat het gaan worden! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi Karin,

die 'halve parels' heeft Nayana ook. Zij is cinnamon gepareld witmasker. Dat randje zit net aan de vleugelrand, waar die witte 'band' zit. Dus het zegt misschien nog niks over de parels.

Karin

Tja, ik wacht maar geduldig tot het in de veertjes zit  ;D De enige reden dat ik hoop dat het naast bonte witmasker ook pareltjes heeft is dat ik dan zeker weet dat het een popje is. Anders moet ik DNA testen. Als er dan uit zo komen dat het alsnog een popje is zou dat heel mooi zijn, want Nessa, het mannetje waar het bij gaat komen, heeft 50 % kans split op gepareld. En als hij dat dan inderdaad is dan kan ik helemaal mooi de geslachten van de jongen zien ( hij is ook split voor cinnamon ). Maar als het een mannetje is..... ik heb eigelijk geen plek meer voor een man. Maar het is zo'n leuk jong ! En het eerste Kazootje jr waar ik al 3 jaar op wacht. Moeilijk hoor.....

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey Karin wat ben je druk bezig op het forum. Wel erg gezellig en leerzaam om je antwoorden te lezen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

 ;D  snipsnotterverkouden, dus nergens anders zin in  ;) Alleen tv kijken en internetten  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisteren toen ik foto's maakte van de rare halve pareltjes van het mini kazootje natuurlijk ook een paar gewone foto's gemaakt van het kleine wondertje ( na 3 jaar proberen eindelijk een jong.... was ook nog eens jong nr 3, 1 en 2 hebben het niet gehaald  :'( Ouders moeten nog veel leren ). Hier is "het":



voor groter formaat klik hier



Voor groter formaat klik hier

Is het geen lekker ding  ;D ;D ;D En zodra ik het blok open doe komt het al naar me toe waggelen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Inderdaad een beauty! Ik had haar gehouden! Wel spannend hoor of er parels komen. Hou oud is deze? 16 dagen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Wat een scheetje! Ga je evengoed veertjes opsturen voor DNA test? :)

eefje nieuwenburg

ik zie het niet maar ik ben een leek dus ik hou wijselijk mijn mond dicht over wel of geen parels maar ik moet het even kwijt:WAT EEN LEKKER BEESTJE!!! ;D

ik vind dat ie een prachtkoppie heeft

groetjes eefje

Karin

Ik heb ook geen idee meer Eefje  ;D Eerlijk gezegt vind ik het altijd makkelijker om het bij een valkje van een ander te zie dan mijn eigen jongen  ;)

Ja hoor, ik ga zeker DNA testen, want dan weet ik dat ik niet meer hoef te zoeken naar een popje voor Nessa  ;D

Vandaag is het 19 dagen ( op de foto dus 18 ), maar het loopt iets achter doordat het een slechte start heeft gehad. Maar het is nu 105 gram, dus qua gewicht zit het goed  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

zozo 105gram das een beste of nie? ;D
ja ik vind het een mooi kleintje en ik ben heel benieuwd wat het geslacht is maar ga je het zowieso houden nu of alleen als het een pop is of ben je daar ook nog niet uit ;)
met zazou gaat alles goed hoor heeft van de week gewoon op schoot gezeten samen met dazzle want alleen durft ze niet..
en kroelen gaat ze van mij nu ook meer toe laten en zelfs het koppie draaien zodat ik daar aai waar zij het lekker vind,die komt er wel ;D

groetjes eefje
ps beterschap

Karin

Grote kans dat ik het dan ook hou Eefje  ;D Maar ik laat het wel DNA testen, weet ik zeker dat het een popje is voor Nessa  ;) En anders doen we bijttest, las ik net op een ander forum : mannetjes bijten gemeen hard, popjes bijten extreem sadistisch gemeen hard  ;D ;D ;D Maar dat geld natuurlijk alleen voor niet tamme valkjes  ;)

Ja, die Zazou komt er wel hoor ;), het is zo'n leuk ding.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

nou als ik mag kiezen voor dna test of bijttest doe dan maar de dna test ;D ik weet dat ze hard kunnen bijten maar ik ga het niet opzoeken natuurlijk ;)
noem mij maar een mietje ;D
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Hoi Karin,
heb jij al vaker jongen gehad die op zeer jonge leeftijd al begonnen te brabbelen in vogeltaal?
Zazou heeft nl er een handje van als wij tv kijken of zitten te praten er doorheen te gaan brabbelen,heel zachtjes en lief maar wel apart he of heb je het wel vaker meegemaakt?
Kijk mijn mannetjes doen het allemaal.dazzle begon ook gelijk dezelfde avond al maar de dames hoor ik nooit alleen zazou nu dan.... ::)
ze heeft het wel naar haar zin denk ik want het is echt een gezellig toontje waarop ze het doet :)

groetjes eefje
ps ik heb hem weer even op pagina 1gezet ;)

Karin

Hahaha, kom Eefje, een beetje stoer zijn !  ;D Ik heb vanmiddag bij Geon schrijvers ook zo'n liaan gekocht. Mooi oor ! Hij had alleen veel dikke, ik heb een wat dunnere uitgezocht. En een grote emmer eivoer gekocht van Avian, met honing. En een lading rode franze trosgierst, kan ik weer even vooruit  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves