4 juni 2024, 14:09:20

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

De mannen moeten maar een beetje geduld hebben hoor  ;D Nee, maar ik heb pas gisteren advertenties gezet. Gonnie had eerst interesse in een jong, maar die heeft nu ergens anders een gepareld valkje gevonden. Ik had nog iemand die interesse had, maar die woonde helemaal in Friesland  ;D en vroeg of ik dichtbij woonde. Nou, ik heb nog ruim 3 weken hoor, dus het zal vanzelf wel komen. Ik merk wel dat ik de jongen die ik in de winter kweek allemaal al kwijt ben voor er een ei gelegt is  ;D Deze 2 koppels mogen nog allebei 1 nest en dan gaan ze verplicht in rust. Hebben ze er 2 gehad. Mogen ze het na een half jaar weer proberen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik moet zo naar twee verjaardagen  ::), maar ik wilde toch even snel de foto's van de jongen laten zien.

Joy, mooi is ze hè ?  :-* :



Duncan, laat zich niet van zijn beste kant zien  ;) :



Twister ( is nog steeds vrij ! ) :



Splinter  ( ook nog niet besproken ) :



Elvis, met rechte kuif ! ( ook nog vrij ) :



En kleine Jefke, die net als Elvis een scheven kuif heeft, maar zoals je ziet bij Elvis trekt dit weer bij  ;D :



Jefke gaat naar België en Joy en Duncan blijven gezellig bij elkaar  en komen vlak in de buurt te wonen ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi Karin

pracht valkjes , zien er goed zwaar uit ,die koppies zo snoezig lekkere kuifjes ook , hoop echt dat toch iemand van het forum interesse heeft , is veel leuker dan kan je het nog blijven volgen ook hoe het verder met ze gaat , ik hoop binnenkort ook een fotocamera te hebben , dan hoop ik net zulke mooie foto`s te kunnen maken als jullie doen allemaal hierop het forum.

Groetjes Gonnie




Lin

Hey,

inderdaad zijn ze heel mooi. Vooral joy, op haar kin, wat mooi gekleurd. Wat een verschil zo in kleur tussen Joy en duncan. zo kan je echt goed zien.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Oooh wat zou ik er graag een van je nemen, maar ik weet niet wat Tinco voor geslacht is...

Karin

Allemaal bedankt voor jullie complimenten  ;D Fotograferen is een grote hobby van me, ik heb zelfs een digitale fotolijst, gaat wel erg veel tijd in zitten, maar erg leuk, allemaal erg enthousiaste mensen die ook graag fotograferen.

Wat bedoel je Rianne, met dat je het geslacht van Tinco niet weet ? Het maakt toch niet uit wat voor geslacht je valkje heeft als je er een liefje bij wilt nemen ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Astrid

Hoi Karin,

Ach wat zijn je kleintjes al mooi aan het worden  :P

Ik hoop dat er snel een goed baasje voor ze komt,
ze zien er echt super geweldig uit  :D

Groetjes,
Astrid


Lin

Hey,

even als reactie op wat je rianne vroeg. rianne wil graag een koppel. Zij mag maar twee valken en misschien wil ze over 5 jaar opeens wel een nestje. En dan kan ze dus nooit een nest hebben omdat ze twee mannen heeft bijv.

Groeten, Lin (de verzorger van tinco0


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

O, vandaar  ;D Ja, dan moet ze eerst wachten tot Tinco volwassen is  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Brrrr, ik baal wel.... ik heb al weer heel wat rare reacties gehad op mijn advertenties. Daarom zet ik ze niet graag  ::) Zelfs handelaren en iemand "met een hele grote winkel in Rijswijk". Ga toch weg ! Daar vertroetel ik mijn lieffies niet voor ! Dan hou ik ze liever zelf ! En mensen die alleen een kort  berichtje sturen "moet je er voor hebben, voor allemaal". Maar goed, we gaan vrolijk door ! Ze gaan pas weg als ik iemand voor ze heb waar ik 100 % mee tevreden ben !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Karin,

Ik ben het helemaal met je eens hoor.
Ik zou ook niet reageren op van die rare (korte) berichtjes.
Ik zou ze dan nog liever voor niets aan een goed tehuis geven als aan een handelaar die ze maar als beesten zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Valerie

Precies!
Dan komen ze met een heleboel in van die zielskleine kooitjes te zitten.  >:( Schandalig is het!
Hopelijk vinden ze toch een goed tehuis. Zo'n schatjes, kan geen probleem zijn.



gonnie

Hoi Karin

dat is ook wat ,in kleine kooitjes dat mag inderdaad niet gebeuren , ooo ik zou willen dat mijn man het goed vond , en zijn voilere buiten opruimt om er valken in te zetten , ik probeer hem alsmaar warm hiervoor te maken maar tot nu toe blijft ie bij zijn kanaries , terwijl hij er niet meer zo veel mee heeft , zei ie laatst , maar ik wil niks overhaasten , en laat het maar zo nu ,ik mijn valk binnen hij zijn kanaries buiten , ik hoop wel voor je ,maar dat zal wel liefhebbers melden.

Groetjes Gonnie




Karin

Maak jullie je maar geen zorgen hoor, daar vind ik heus wel een adresje voor. De eerste is al besproken  ;D Overigens niet door een advertentie, maar iemand die ik op de wachtlijst had voor een bonte. Maar toe ze deze zag was ze helemaal verliefd ! Die bonte komt volgend jaar wel  ;D En deze zijn qua karakter een stuk makelijker dan de bontjes die ik heb ! Dat zijn zulke drukspookjes. Ik denk dat ik ze rond de 5 weken al bij paps en mams weg ga halen als ze al een beetje eten en dat ik ze voor de rest pap ga geven. Anders krijgt hun nieuwe baasje er een harde dobber aan  ;D 2 van die drukspookjes !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hai Karin,

Ja je foto's van je poepies zijn gewoon schitterend.
Het zijn ook hele mooie valkjes om te zien hoor.
En ik ben helemaal met je eens hoor.............je moet je schatjes alleen maar weg doen naar mensen die je echt 100% vertrouwd.
En waarvan je weet die er met liefde ermee omgaan.
Ik hoop nog voor je dat je deze valkjes nog kwijt raakt, maar dat zal wel die lieve KOPJES  :-*

Succes met je valkjes.
Groetjes,

NaTaS