16 juni 2024, 03:11:43

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

17 oktober 2005, 15:01:18 #1650 Last Edit: 17 oktober 2005, 15:11:58 by valkje-jacco
hoi,

gelukkig heb ik niet van die zusters op school maar wat moeten ze daar dan doen op een school??
en ik vindt het ook laf dat je geen contact meer met veerle mag hebben van haar ouders. >:(

gr. Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik zit hier met enorm veel tranen jullie berichten te lezen! aan één kant doet het me iets die steun maar aan de andere kant ik kan haar zomaar niet vergeten vriendschap van 5 :o jaar vergeet ik zomaar niet! ik heb nooit iets mis gedaan met haar dus waarom haar lichaam verkopen aan mij?? ik weet het niet meer wat ik er van moet denken. als ik echt geen contact meer mag hebben met haar betekent dat ik geen enkele vrienden meer heb van vorig jaar en dat doet pijn! :'( ik denk dat ik een tijdje nodig heb om hier over te geraken!  :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

17 oktober 2005, 17:53:32 #1652 Last Edit: 17 oktober 2005, 18:03:13 by Riny
Hoy Christine
Zeker doet dat pijn als er zoiets wordt gezegd.
Maar je moet maar zo denken de waarheid komt altijd een keer uit en als jij zeker weet dat jou geweten schoon is,dan probeer dat gebazel van dat mens te vergeten.
En dat kan nooit in zo korte tijd ,maar je hebt nog zoveel mooie dingen ,je valkjes en je vriend Peter.
En misschien heb je wel geen vrienden meer van vorig jaar,maar tel eens hoeveel nieuwe vrienden je dit jaar er al bij gekregen hebt op het forum.
Kop op meid probeer je energie niet te verspillen aan zo'n onzin.
Liefs van Riny :-* :-* :-*

trienke

hoi chris

ik heb net een heel gesprek met je gehad op msn.
ik vind het egt erg

Ik hoop voor je dat alles goed komt  :-* :-*

groetjes Trienke


en een kusje van lucky en binkie

Petra en Cheeky

Ik zou een eerlijk en open gesprek met Veerle en haar ouders proberen te voeren. Zeker omdat ze je altijd graag mochen, dan MOET er gewoon of gestookt zijn, of onrust zijn gezaaid, hoe dan ook, probeer het uit te praten! Dan weet jij ook waar je aan toe bent en Veerle ook!

Sterkte meid!  :-*
Peet

Christine

ik ga ff proberen te reageren ookal moet ik me ff sterk houden! ik doe men best!

@ Valerie: tja ik dacht echt dat ik heel goed met die ouders kon omgaan maar blijkbaar in men gezicht zijn ze heel vriendelijk maar achter mijn rug niet! ik heb zo de indruk dat die non er ook iets mee te maken heeft!


@ mitchell: hier ook die ouders tja wat ik daar van moet denken weet ik niet ik vind ze gewoon smerig om dit na vijf jaar te laten gebeuren, als ouders zou je je dochter dit gunnen om zo een goede vriendschap te hebben maar blijkbaar gunnen ze haar dit niet!

@ Riny: En misschien heb je wel geen vrienden meer van vorig jaar,maar tel eens hoeveel nieuwe vrienden je dit jaar er al bij gekregen hebt op het forum.
Kop op meid probeer je energie niet te verspillen aan zo'n onzin.
Liefs van Riny

Ik weet dat ik hier enorm veel vrienden heb en dat jullie er ook zijn voor mij maar dit is echt niet hetzelfde ik ken jullie niet zo lang! ik ken veerle al 5jaar en dat is al aardig lang!

@ trienke: bedankt voor het gesprekje op msn dat deed echt deugt!  :-*

@ Petra: ik ga het ff laten bezinken, maar Veerle stuurt zelfs geen smsje naar mij als ik zelf iets stuur dus volgens mij wilt ze misschien zelf geen contact ??? ik weet het echt niet! het is zo raar dat ze er niet op reageert of zou ze niet mogen ??? pfft zoveel vragen die niemand kan beantwoorden! :'(

Bedankt voor de steun forumleden! Het doet me enorm deugt :-* :-* :-*![/color][/size][/font]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Waat!? Mijn mond viel echt open bij het lezen van de afgelopen 2 pagina's. Als het voor ons al verwarrend is, laat staan hoe het moet zijn voor jou! Wat vreselijk dat die zuster zulke maffe verhalen rondbazuint over je. Ik zou d'r toch...
:-X Sorry hoor...Pff ik word altijd zo boos als mensen ten onrechte anderen pijn doen. Denk maar zo, jij bent al volwassen genoeg om je eigen keuzes te maken en dat is veerle over 1 of 2 jaar ook. In die tussentijd houden jullie gewoon lekker contact over msn of de mail en als het dan weer wat rustiger is, komt het vast goed. Hou je taai, je bent sterk genoeg!

Christine

Roosje! het is voor mij heel pijnlijk, ik had dit nooit verwacht van haar, haar ouders en die :censuur *sorry* non echt waar! het is al heel enorm verwarrend voor mij ik weet niet wat ik moet doen! maar ja zal het aan mij liggen dat ik er niet snap ??? ik weet echt niet! ik denk dat het gewoon te ingewikkeld is om te snappen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Nou dat is zeker. Maar jij komt er wel doorheen, dat is ook zeker :)

Christine

Ik merkte net bij kleine Miko dat hij een blauw neusje heeft, het is maar één neusgaatje maar je ziet het toch! hij heeft er ver geen last van en daar ben ik gelukkig voor! zen pootje is ook beter en geneest nu ook heel goed!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Chrisje,

Wat een toestand allemaal. Ik kan me voorstellen dat je verdrietig en boos bent, het is niet niets.
Ik heb (net als Riny) niet echt veel op met deze zogenaamde zusters der liefde. Ik heb het idee dat ze erg gefrustreerd zijn en het 'normale leven' niet aan kunnen. Maar daar heb jij niets aan.
Misschien moet je het een paar dagen laten rusten en dan misschien toch een afspraak maken met Veerle en haar ouders. En dan er samen over praten.

Heel veel sterkte hoor, en geniet ondertussen lekker van je valkjes!!!! Die kunnen je misschien wat troosten!

Groetjes Gerda

Christine

Tja Gerda één ding is zeker ik ben blij dat ik daar weg ben! ik dacht van ooh joepieee daar weg eindelijk van die ellende af maar ja je ziet het ik heb het toch mis! zondag gaan we is naar een leerkracht van school en we gaan er is met haar over praten! ik ben benieuwd wat zij er van zegt! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Oooh nu snap ik het! Het is niet de zus van Veerle, maar een zuster van school... Ja daar heb ik geen verstand van, dat ken ik helemaal niet ;D
Maar als het echt zusters der liefde zijn hebben ze zeker nog nooit gehoord van naastenliefde? ::)

Christine

Tja maar ja het is zo een raar mens! echt een dikke non haha en ze kon vorig jaar zeuren in de les ik sliep bijna de helft van de tijd! maar ja ik wist wel dat ze een slecht mens  was maar dat ze zo smerig kon zijn  :-X >:(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**